Fitness Seller

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Wanneer veranderen jullie trouwens weer de smaken van de variety pack? En mag ik vragen waarom jullie speculaas uit het assortiment hebben gehaald? Hoop dat die weer terug komt in de winter ;)!

Wanneer veranderen jullie trouwens weer de smaken van de variety pack? En mag ik vragen waarom jullie speculaas uit het assortiment hebben gehaald? Hoop dat die weer terug komt in de winter ;)!
Uit de assortiment? Heb gisteren om 21:59 nog speculaas besteld :p

We hebben nu een nieuwe box met de nieuwe Whey Perfection smaken :)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ection-nieuwe-smaken-box/?sqr=nieuwe20smaken&

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Whey Perfection nieuwe smaken box bevat:
3x Peanutbutter Milkshake
3x Chocolate Brownie Milkshake
3x Vanilla Ice Milshake

Uit de assortiment? Heb gisteren om 21:59 nog speculaas besteld :p

Deze is inderdaad nog gewoon voorradig :)

Bart

Chocolate Brownie Milkshake 6/10
Toen ik hem opende rook hij erg lekker, maar de smaak valt me een beetje tegen. De smaak doet me denken aan de Nutella Hazelnoot (minus de hazelnoot dan :p) en die vind ik afschuwelijk, alhoewel deze nog wel te drinken is. Moet er wel bij zeggen dat ik he-le-maal geen fan ben van whey met chocolade smaak. Ik heb er nog geen gevonden die ik wel lekker vond, dus dat speelt ook mee.
Conclusie: Ik zou hem niet nog een keer kopen, maar dat ligt aan mijn afschuw tegen whey met chocolade smaak. Ondanks deze afschuw heb ik hem alsnog kunnen drinken. Ik zou zeggen probeer hem zelf. Zeker een aanrader als je de Nutella of Chocolade lekker vind.

Vanilla Ice Milkshake 10/10(!)
Jongens even zonder grappen, deze smaak moet je proeven. Hij doet zijn naam eer aan, het smaakt echt als een milkshake, zo romig (gemixt met water). Dit was eigenlijk de smaak waar ik het minst van verwacht had maar oh wat is deze lekker. Dit is nou echt een shake die ik gewoon voor mijn plezier de hele dag door zou kunnen drinken i.p.v. snel achterover gieten na een training.
Bij de volgende bestelling kies ik hiervan zeker weten een emmer. Als jullie deze smaak niet uitverkocht krijgen dan doe ik het helemaal in me uppie!
Conclusie: Kopen! Nu! Echt niet wachten, lekkerste shake die ik ooit gedronken heb.
En nee ik krijg hier niet voor betaald :p

Peanutbutter Milkshake 3/10
De smaak waar ik het meest nieuwsgierig naar was, net als de meeste van ons denk ik.
Toen ik hem openmaakte rook hij anders dan verwacht, wel lekker, maar ik had een veel sterkere pinda geur verwacht. Gemixt met 250ml water en toen kwam de taste test. Na al mijn hoge verwachtingen viel deze echt ontzettend tegen. Hij is gewoon niet lekker en ik persoonlijk vind de smaak van pindakaas ver de zoeken, en geloof me ik ben een pindakaas lover!
Conclusie: Afrader, ik proef geen pindakaas erin terug en heeft zelfs een hele vieze smaak vind ik. Ik heb mijn shake dan ook niet afgemaakt, jammer!

Toen ik hem opende rook hij erg lekker, maar de smaak valt me een beetje tegen. De smaak doet me denken aan de Nutella Hazelnoot (minus de hazelnoot dan :p) en die vind ik afschuwelijk, alhoewel deze nog wel te drinken is. Moet er wel bij zeggen dat ik he-le-maal geen fan ben van whey met chocolade smaak. Ik heb er nog geen gevonden die ik wel lekker vond, dus dat speelt ook mee.
Conclusie: Ik zou hem niet nog een keer kopen, maar dat ligt aan mijn afschuw tegen whey met chocolade smaak. Ondanks deze afschuw heb ik hem alsnog kunnen drinken. Ik zou zeggen probeer hem zelf. Zeker een aanrader als je de Nutella of Chocolade lekker vind.

Jongens even zonder grappen, deze smaak moet je proeven. Hij doet zijn naam eer aan, het smaakt echt als een milkshake, zo romig (gemixt met water). Dit was eigenlijk de smaak waar ik het minst van verwacht had maar oh wat is deze lekker. Dit is nou echt een shake die ik gewoon voor mijn plezier de hele dag door zou kunnen drinken i.p.v. snel achterover gieten na een training.
Bij de volgende bestelling kies ik hiervan zeker weten een emmer. Als jullie deze smaak niet uitverkocht krijgen dan doe ik het helemaal in me uppie!
Conclusie: Kopen! Nu! Echt niet wachten, lekkerste shake die ik ooit gedronken heb.

De smaak waar ik het meest nieuwsgierig naar was, net als de meeste van ons denk ik.
Toen ik hem openmaakte rook hij anders dan verwacht, wel lekker, maar ik had een veel sterkere pinda geur verwacht. Gemixt met 250ml water en toen kwam de taste test. Na al mijn hoge verwachtingen viel deze echt ontzettend tegen. Hij is gewoon niet lekker en ik persoonlijk vind de smaak van pindakaas ver de zoeken, en geloof me ik ben een pindakaas lover!
Conclusie: Afrader, ik proef geen pindakaas erin terug en heeft zelfs een hele vieze smaak vind ik. Ik heb mijn shake dan ook niet afgemaakt, jammer!

Had hetzelfde wat betreft de peanutbutter milkshake, vond het meer een soort pistache smaak en geur hebben. Ondanks dat vind ik de smaak wel heerlijk :)

De Peanutbutter is smaakt ook goed als je hem mixt met choco of cookies whey ;) 50/50 of 75/25 bijvoorbeeld.
Als je hem wat dikker wil, 75/25 met casene mengen :D

Ik heb juist het tegenovergestelde met de vanilla ice. De textuur is inderdaad romiger, maar hij schuimt nul. De gewone vanille milkshake schuimt lekker en wordt daardoor erg luchtig. Dit is lekker bij de havermout. Deze slaat dood. Om te drinken is hij aardig. 2 theelepels door de kwark is geen succes. Erg chemische overheersende smaak. Ik had per ongeluk 2kg ipv. 4kg besteld, maar ben achteraf blij. Kan niet wachten tot hij leeg is en ik de gewone vanille heb.

Terug
Naar boven