Fitness Seller

Favoriete Whey Perfection Smaak

Favoriete Smaak Whey Perfection

  • Banaan Milkshake

    Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

    Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

    Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

    Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

    Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

    Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

    Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

    Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

    Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

    Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

    Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

    Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

    Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

    Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

    Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

    Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

    Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

    Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

    Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

    Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

    Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

    Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

    Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

    Stemmen: 24 4,1%

  • Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
7.709
Waardering
395
De titel zegt het eigenlijk al.
Wat is je favoriete smaak van Whey Perfection.
Zijn veel smaken en veel mensen die het gebruiken.Het is natuurlijk per persoon verschillend maar zo kun je wel zien welke smaak het meest in de smaak valt ;).
Ik persoonlijk vind lemon lime milkshake lekker.Fris en goed te drinken en lost lekker op.
 
Leuke enquete, gaan we met belangstelling volgen:) Ik denk dat naast de standaard smaken als Banaan, Vanilla, Chocolate en Aardbei ook de nieuwe smaken als Stracciatella en Chocolate Coconut een hoge ranking krijgen:)
 
Ben benieuwt welke smaken het meest verkozen en vooral van de nieuwe.Is voor iedereen een indicatie welke lekker zijn en anders als je het echt niet weet is er nog altijd de Sample Pack
 
Ik heb gekozen voor Straciatella, omdat dit de enige is die ik al geproefd heb. Maar volgens mij kan niets deze heerlijke smaak overtreffen...
 
Gekozen voor Berrly Blast lekker, niet té zoet, drinkt makkelijk weg
Krijg morgen chocolade binnen hnnng
 
Berry Blast heeft mijn vriendin ook en die vind het heerlijk die drinkt ze omdat ze lekker zijn.;)
 
Framboos heb ik nu een week als groot verpakking. Die vind ik heel lekker, ook als extra smaak door de kwark heen.
 
Geef mij maar Nutella :D
 
De nieuwe smaken heb ik niet geproefd, dus kan er geen goed oordeel over vellen. Maar van de 'oude' smaken vind ik Berry Blast het lekkerst.
 
Good old chocolate.
 
Vanille is erg lekker, beetje te romig, maar dat zijn ze allemaal.

Cookies en cream smaakt het slechtste, van de 8 smaken die ik gehad heb.
 
Smaak is zoals te verwachten tot nu vrij divers.Ben benieuwt hoe het er morgen weer voor staat.
 
Chocolade smaak vond ik echt niet te zuipen eerste paar weken
 
Het nadeel met die wat meer bijzondere smaken is dat ze al vrij snel gaan vervelen. Die granny's apple bijvoorbeeld is de eerste paar weken wel lekker maar gaat na een tijdje toch wel tegenstaan. Framboos, berries en aardbei vond ik allemaal nogal dicht bij elkaar liggen.

Voortaan ga ik met de grote hoeveelheden voor de wat neutralere smaken zoals vanille, die kan je zelf ook nog gemakkelijk aanpassen met een schepje kaneel, cacao/nesquik, beetje pindakaas of fruit.
Voor de kleinere hoeveelheden wil ik trouwens toch wel die nieuwe smaken proberen; coconut bounty, white chocolate, strawberry kiwi en nutella klinken toch wel erg geil :D.
 
Ja het is idd fijner om af en toe van smaak te kunnen wisselen maar met zoveel smaken is dat goed te doen.
 
Ik heb van Whey Perfection al Cool Cassis en Strawberry gehad en ben zwaar fan van de strawberry, een van de weinige smaken die ik absoluut niet beu word!
 
Good old chocolate.

mijn chocolade whey smaakt niet echt goed, sample was lekker maar vanuit de emmer heeft het beetje chemisch smaakje, valt soms ook verkeerd waardoor ik misselijk wordt. Weet niet of dat goed is :S

Berry Blast en watermeloen vind ik echter wel lekker
 
Pistache!

Oh wacht, die hebben jullie (nog) niet. Heb gestemd op straciatella :)
 
Vind Vanille het lekkerst, andere smaken gaan mij denk ik te snel vervelen.
 
Chocolate zou ik nooit kopen. Heb wel eens die samples gehad, smaakt precies hetzelfde als de meeste whey met een schepje cacao erdoor. ( dat doen hun ook lijkt mij :D )
 
Back
Naar boven