MuscleMeat

Rommel in vegan suppelementen

En hoe beoordeel jij dan de kwaliteit van Orangefit?

Laatst bij Myprotein 2kg soja whey gekocht omdat her echt dirt cheap was. 1 + 1 en 33% korting. Shit is niet te haggen, 30g whey minimaal met 600ml water anders is het net vla.

BSFood kon ik niet vinden. QNT even opgezocht en daar zit dus een gevaarlijke stof in. Dus beter betaal je gewoon wat meer voor kwaliteit.

De potentiële gevaren van sucralose.

Mag ik er vanuit ga dat die gevaarlijke stof onder de suikers valt? 0,02 gram per shake dus. Bijzonder hoog ja.
Mag ik er ook van uit gaan dat jij nooit eten uit pot koopt, voorverpakte voedingswaren mijdt en enkel in de biowinkels groenten haalt? Indien nee, is het m.i. nogal flauw om zo te vallen obzr sommige producten en anderen dan weer zonder problemen te consumeren...

BSFood - Beauty Science - Body Science - Cosmofarma trouwens, eerste hit op Google.

Hier ook een gebruiker van orangefit..
Zeer tevreden. Hele fijne smaak, structuur. Voor mij ook geen andere shake meer.

Ik geloof ook erg graag dat dat hele goeie kwaliteit is.

Moet ook wel voor zo een geld natuurlijk.

Ik ben geen grootverbruiker van shakes. 1 per dag na mijn training. Ik ga niet uit of andere dingen, besteed dat geld liever aan iets waar ik echt wat aan heb.

Laatst bewerkt:
Laatst bij Myprotein 2kg soja whey gekocht omdat her echt dirt cheap was. 1 + 1 en 33% korting. Shit is niet te haggen, 30g whey minimaal met 600ml water anders is het net vla.
En qua smaak en macro's?
Alle plantaardige eiwitten worden steviger in een shake heb ik gehoord.
Green protein van Xxl ooit eens geprobeerd van iemand. Smaak en macro's zijn prima en wordt wel iets dikker.

Greenfit ooit een sample van gehad en was ook redelijk.

Orangefit! De enige plantaardige shake die goed te doen is qua smaak en sowiezo de beste kwaliteit en 100% natuurlijk

Komt uit dezelfde fabriek. Orangefit is dubbel zo duur omdat het vooral bij crossfit word promoot. SilverbackProtein probeert zo puur mogelijk te blijven.

Komt uit dezelfde fabriek. Orangefit is dubbel zo duur omdat het vooral bij crossfit word promoot. SilverbackProtein probeert zo puur mogelijk te blijven.

Ik vind het echt jammer dat ik die Silverback niet binnen krijg. Het hele idee er achter en hun manier van werken staat me wel aan. Maar die smaak is voor mij echt niet te doen.

En qua smaak en macro's?
Alle plantaardige eiwitten worden steviger in een shake heb ik gehoord.
Green protein van Xxl ooit eens geprobeerd van iemand. Smaak en macro's zijn prima en wordt wel iets dikker.

Greenfit ooit een sample van gehad en was ook redelijk.
Macros zijn goed en smaak is doable, maar zou het geen tweede keer kiezen

Sucralose zit ook in de Whey van de boardsponsor.

Heb je toevallig ook een link naar een wetenschappelijke publicatie ipv een site met het als doel mensen bang maken voor zoetstoffen?
Zoetstoffen zijn de duivel!!! ALLEMAAL CHEMISCH

Is die echt zo erg? weke smaak heb je?

Ik heb de standaardsmaak en de appel-kaneel al geproefd. De sample van de ongezoete licht thuis nog, maar veel zin heb ik niet om die te proberen.

Ik ben normaal niet snel vies van iets, maar deze twee vond ik echt verschrikkelijk.

Ik heb de standaardsmaak en de appel-kaneel al geproefd. De sample van de ongezoete licht thuis nog, maar veel zin heb ik niet om die te proberen.

Ik ben normaal niet snel vies van iets, maar deze twee vond ik echt verschrikkelijk.
Ik heb ze wel eens gemaild en ze zeiden toen dat ze geen samples hadden... Maar als het echt zo erg is.. :o

Macros zijn goed en smaak is doable, maar zou het geen tweede keer kiezen
Das jammer dan inderdaad. Ik zou het alleen proberen om te kijken of ik ertegen zou kunnen.... Maar als blijkt dat ik er niet tegen kan en het is ook nog eens niet het je van het... Beetje zonde dan.. :o

Terug
Naar boven