MuscleMeat

Fear Dot Com

Heb hem laatst ook gekeken. Vond hem, wel ok... Maar het verhaal is gewoon zwaar geript van the ring en word ook helemaal niet echt toegelicht.

***spoilersssss*****

wie heeft die site gemaakt? Je zou denken die gast die alle moorden uit voert, maar die gast gaat zelf dood als hij de site ziet. Beetje vaag en word ook nergens uitgelegd of zo. Dat vond ik wel slecht.

The ring was al zo slecht.. afgemaakt worden door een website.. mijn god horror films gaan wel erg mee met de tijd hoor.. op een trieste en lachwekkende manier

Ik vind horror maar niks,
ik heb een keer een verschrikkelijk slechte horrorfilm gezien met grote vliegen :S terwijl ik een broodje met mierzoete duo pennoti at. Dat doe ik dus NOOIT weer...

boogie zei:
Ik vind horror maar niks,
ik heb een keer een verschrikkelijk slechte horrorfilm gezien met grote vliegen :S terwijl ik een broodje met mierzoete duo pennoti at. Dat doe ik dus NOOIT weer...

Neej idd, schijnbaar is horror een genre waar maar weinig goede films gemaakt worden.
Childs play deel 1 vond ik wel gaaf, die andere delen hoefde van mij niet zo nodig, het ''mysterieuze'' was er toen ook wel afgegaan.

En Freddy Cruegger vond ik ook wel wat hebben.

Trouwens The Shining en Misery van Stephen King zijn heel erg goed, maar dit valt denk ik niet onder horror maar onder thriller... superfilms!

Horror is echt wel lachen vind ik. Maar dan liever horror met een knipoog, films als bad taste, braindead en re-animator!!!

Maar ik vond the ring wel vet!

The Ring vond ik wel goed, Feardotcom was verschrikkelijk. Na een half uur ben ik toch maar wat anders gaan doen en normaal kijk ik zelfs slechte films helemaal uit omdat er altijd wel iets is waar je nieuwsgierig naar bent.

Vond fear dot com goede film. Alleen idd jammer dat ze niet de moorden verklaarden die door de "site" werden gepleegd.

Terug
Naar boven