AndroidHealthClinic

Februari-uitje DBB meeting!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
....................Nou niet dus.

Het vergt meer dan blèren alleen, dat je iets gaat organiseren in februari dus Mrj en Testo, het is inmiddels de 13e en bij deze denk ik dat we niet meer op een beloofde meeting in februari hoeven te rekenen.

Wie had het ook alweer over....mei....SixFlags?

Wokken? Iemand?

iets eind april???????????

ohja wokken is altij lekker !!!!!!!!! vorige x moest ik werken (ploegen eej)

Laten we met z'n allen naar een gay-bar gaan! Lekka samen in de dark-room!

ik heb een idee .

we geven via pm allemaal onze woonplaatsen door .
en dan vertrekt iedere member naar de persoon onder hem in de lijst zijn woonplaats .

zo heb je achteraf geen gezeur want je komt niet in contact met de members .
en het is altijd leuk en gezellig iemands buurt te verkennen .

doen :thumbs:

Ik ben er bij als we iets gaan doen, maar nu ga ik slapen.

koetje zei:
ik heb een idee .

we geven via pm allemaal onze woonplaatsen door .
en dan vertrekt iedere member naar de persoon onder hem in de lijst zijn woonplaats .

zo heb je achteraf geen gezeur want je komt niet in contact met de members .
en het is altijd leuk en gezellig iemands buurt te verkennen .

doen :thumbs:
woont je vriendin bij je?

DBC01 zei:
Het vergt meer dan blèren alleen, dat je iets gaat organiseren in februari dus Mrj en Testo, het is inmiddels de 13e en bij deze denk ik dat we niet meer op een beloofde meeting in februari hoeven te rekenen.

Jajaja...je weet het weer mooi te vertellen maar ik heb het nooit over februari gehad en kan me niet herinneren dat J dat wel geroepen heeft...

13 februari nog wel....alsof we elke 2 maanden een meeting moeten houden,ouwe....het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Maar als je me mist mag je best een keer op de koffie komen hoor.:D

Testo zei:
Jajaja...je weet het weer mooi te vertellen maar ik heb het nooit over februari gehad en kan me niet herinneren dat J dat wel geroepen heeft...

13 februari nog wel....alsof we elke 2 maanden een meeting moeten houden,ouwe....het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Maar als je me mist mag je best een keer op de koffie komen hoor.
:D

PWNED :D

Testo zei:

:D :D :D

Testo zei:

:roflol:

Testo zei:

de karma god heeft gesproken:bow:

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:

Jouw gehegen laat je dagelijks in de steek ouwe, laten we het daar niet over hebben :roflol:

Robert, Ryu, Richard en Eduard, alledrie ingepakt door een Baco-boy...nog even en de Breezahs komen erachteraan.

Was ik nou de enige die z'n oren open had in december? :rolleyes:
Wie goed had opgelet op de wok (en er in de eerste plaats wás dus 'Eduard' telt al niet meer mee) hoorde toch echt dat er een volgende in februari zou komen...en dat MrJ en Testmans hiervoor zouden zorgen.

@Koetje: Dat is nou typisch de autistische opmerking van iemand die ook al niet wilde wokken. Doe es een meeting met meer dan 1 persoon! ;)

btw: Binnenkort een gebruikers-workshop voor iedereen die wil aspireren en injecteren.

btw: Binnenkort een gebruikers-workshop voor iedereen die wil aspireren en injecteren.[/QUOTE]

Lijkt mij ook wel wat.. ;)

Gaan we gewoon naar six-flags.. Ga jij daar op zo'n podium staan en geef je daar een workshop, die andere mensen zullen je raar aankijken..:D

Btw een Dbb-meeting lijkt me gezellig, vorige keer was die in de buurt, mjah moest ik werken.

Als er nu 1 komt, ga ik zorgen dat ik vrij ben.. :cool:

DBC01 zei:
Jouw gehegen laat je dagelijks in de steek ouwe, laten we het daar niet over hebben :roflol:

Robert, Ryu, Richard en Eduard, alledrie ingepakt door een Baco-boy...nog even en de Breezahs komen erachteraan.

Was ik nou de enige die z'n oren open had in december? :rolleyes:
Wie goed had opgelet op de wok (en er in de eerste plaats wás dus 'Eduard' telt al niet meer mee) hoorde toch echt dat er een volgende in februari zou komen...en dat MrJ en Testmans hiervoor zouden zorgen.

@Koetje: Dat is nou typisch de autistische opmerking van iemand die ook al niet wilde wokken. Doe es een meeting met meer dan 1 persoon! ;)

btw: Binnenkort een gebruikers-workshop voor iedereen die wil aspireren en injecteren.

Ik ben blij dat je niet laat horen wat je op het laats op de wok zei :D

over een bbq bij mij thuis :D

De maand februari heeft inderdaad een tijd gecirculeerd, maar wie daarover begonnen is weet niemand meer. Ik zou zeggen wie zich geroepen voelt iets in gang te zetten is van harte welkom, of het nou in februari, maart of april wordt. :)

Terug
Naar boven