AndroidHealthClinic

Fedor is terug, partij van gisteren.

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
[Link niet meer beschikbaar]

Rizin is een nieuwe bond in Japan, opgericht door de oude eigenaar van Pride. Het echte mma, waarbij trappen en knieën op de grond welke een belangrijke invloed kunnen hebben in een partij gewoon zijn toegestaan. Fedor is de trekpleister van deze bond, maar helaas zag ik ook heren als Sapp en Akebono op de kaart staan.
Natuurlijk zonder bekende namen geen kijkers, dus hopelijk wordt het weer een weg naar succes zoals het vroegere pride.

verrassend,

ik dacht een potje te zien waarbij ik een oude fedor al hijgend en strompelend zag winnen maar in plaats daarvan krijg ik een potje te zien met een sterke, fitte en scherpe fedor die zijn tegenstander domineert met techniek. Nette pot 8-)

verrassend,

ik dacht een potje te zien waarbij ik een oude fedor al hijgend en strompelend zag winnen maar in plaats daarvan krijg ik een potje te zien met een sterke, fitte en scherpe fedor die zijn tegenstander domineert met techniek. Nette pot 8-)

tegen een noname met 2 partijtjes die tapped op strikes...

Fedor heeft niets meer te bewijzen imo

dan nog, hij oogde fris. Ik heb wel vaker van die potjes gezien waarbij oudjes terug keren maar dat zag er toch heel wat anders uit dan dit

Fedor moet nog 40 worden. (Dit jaar.) Zo'n geniale vechter gaat niet ineens niet meer op hoog niveau kunnen vechten ook al heeft de sport niet stilgestaan.

Sapp gaat toch niet terug beginnen!! Te zot voor woorden. Die heeft meer dan tien partijen op rij verloren. Die vocht ook alleen maar voor het geld.

is geen mma, en ik wist zelfs niet dat er in 2012 nog een k1 finale was.

Sapp gaat toch niet terug beginnen!! Te zot voor woorden. Die heeft meer dan tien partijen op rij verloren. Die vocht ook alleen maar voor het geld.
Hij heeft op 31 december 2015 nog tegen Akebono een kickbokswedstrijd gevochten.
En natuurlijk vecht hij voor het geld!
Maar ja als je het daarvoor doet, dan doet hij het goed. Volgens mij had die over de $ 10.000.000 ofziets met al zijn wedstrijden samen.

Als die bob in de eerste 20 seconden je niet vol op je bek slaat heb je in principe al gewonnen. Die gast kan echt niet vechten.

Ik wil van den Bob geen volle low kick krijgen.

İs een pannenkoek, die tegenstander van hem. verdiend wat centjes op oude dag, die oude fedor zien we helaas niet meer terug denk ik.

Terug
Naar boven