XXL Nutrition

Fedor vs. Arlovski

BassD

Competitive Bodybuilder
Waardering
92
Lengte
1m93
Massa
119kg
Vetpercentage
13%
Aanstaande zaterdag (Affliction: JAN 24th) is het weer tijd dat Fedor aan de bak gaat..

http://www.youtube.com/watch?v=mkHYHBm2cOk&eurl=http%3A%2F%2Fmixedmartialartvideos.com%2F2009%2F01%2F15%2Ffedor-emelianenko-vs-andrei-arlovski-affliction-promo-video%2F

Ik persoonlijk kijk erg uit naar deze match!
Arlovski heeft zich erg verbeterd de laatste tijd, en heeft zijn laatste 5 matches op rij gewonnen. Zijn atletisch vermogen en snelheid zijn z'n sterkste punten, en ik denk dat hij mede daardoor 1 van Fedor's taaiste tegenstanders kan zijn.

Desondanks geef ik um aan Fedor. 2e ronde (armbar)

schijnt dat ze Fedor gaan blinddoeken en 1 hand op z'n rug gaan vastbinden om het gevecht spannender te maken.

Arlovski is getting a serious ass whooping!

Arlovski is bijlange niet in dezelfde klasse, maar er is altijd de kans dat Fedor verslagen zal worden. Ik hoop dat het nog lang mag duren vooraleer dit gebeurt.

Waar is deze match live te zien (gratis op i-net)

Hoelaat nederlandse tijd begint het??

01.00u

OMAHGODOMAHGODOMAGODOMAHGODITSALMOSTTIME!!!!

ahum... Kan ms wel lekker gevechtje worden, geen reden om wakker voor te blijven...

yah right iemand al een link om het live te zien?

Kan niet wachten tot de uitslag:D

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze pot. AA heeft zeker een kans tegen Fedor, al is het een kleine. Kan een mooie pot worden, al zal het waarschijnlijk weer een dominante vertoning van Fedor zijn.

[Link niet meer beschikbaar] hier kan je live kijken 1uur vanacht begint het

[Link niet meer beschikbaar] hier kan je live kijken 1uur vanacht begint het

super!!, hoop dat ze het op het net kunnen houden voordat het onderschept en afgesloten word....

Hoop zo dat Fedor zen in principe ongeslagen status kan behouden.
In mijn ogen een geweldig kampioen, zowel als persoonlijkheid en als vechter.
Super om te zien hoe kalm hij is en blijft, niet zo hoog van de toren blaast en ten alle tijden respect houd voor zen tegenstander of andere vechters,
daar kunnen bijvoorbeeld een Hari en Overheem zich eens een voorbeeld aan nemen... en zelfs lesnar vergreep zich laatst om Fedor te kleineren terwijl Fedor alleen lovende en respecterende woorden klaar had liggen voor hem, typisch zon actie om in het straatje van zen UFC baas White te willen meepraten...., en dat alleen omdat ze hem niet gecontracteerd kregen voor de UFC, en nou met modder gaan smijten als kleine kinderen die hun zin niet kregen.

Fedor is vanavond dus zonder twijfel de meest complete vechter, maar het blijft een gevecht waar alles mogelijk is, waarbij beste dus niet perse altijd hoeft te winnen...

Het is begonnen!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Je kan technieken leren, fitheid, mentaliteit enzovoorts, maar Fedor heeft gewoon iets extra's op het moment dat hij de kleedkamer uitloopt.
Hij wordt tijdens trainingen en dergelijke ook gedwongen door anderen af te kloppen, maar deze die hem laten submitten kunnen hem niet aan in de wedstrijd zelf.

De technieken van Fedor zijn niet de beste als je kijkt naar stoten, trappen of groundskills afzonderlijk, maar het totaal plaatje is gewoon erg goed, de combinaties, de sluw- en slimheid.
En dat is wat MMA is. Niet of je zo goed kan stoten als een bokser, trappen als een Kickboxer, of kan worstelen als een worstelaar. Dit combineren, daar gaat het om.

Fedor vecht meer op intuitie en niet alleen op techniek en dat maakt hem juist de geweldige vechter, daarbij zijn zen groundskill-technieken juist van ongekend nivo, en tot in de perfectie getraind...

Ik kijk nu op de live site maar is Fedor al geweest en waarneer vecht Gilbert.

Terug
Naar boven