MuscleMeat

Fedor vs. Arlovski

Met alle respect, maar jij weet meer van armen trainen.
Geniet gewoon en laten we het erop houden dat hij zeer goed is op de grond, anders was hij wel verslagen.
Ik heb het over pure techniek, en training.

Daarom was ik het ja helemaal met je eens, er zijn altijd mensen die er echt verstand hebben:rolleyes:, verstandige jongen:D:D:D

Om hoe laat begint het gevecht van fedor op de link hierboven van "justin?"

Dat ging ik toch ook niet?
Jij vindt mij een verstandige jongen en daar ben ik je dankbaar voor.

Jij begint over een discussie welke ik niet zie, dus vandaar mijn vraag aan jou.
Leg dan uit met argumenten, en laat je niet verblinden doordat je groot fan bent. Ik wil feiten over trainingen, tegenstanders tijdens trainingen en zijn technieken.

Ik had het niet over het totaal plaatje welke te zien is in zijn wedstrijden.
Bovendien vind ik hem de beste qua totaal plaatje, laat dat duidelijk zijn.

Alsjeblieft zeg, heb wel wat anders te doen om me te beargumenteren aan iemand die ergens na eigen zeggen meer en veel verstand van heeft...
Je zou die arrogante toon niet moeten opzetten omdat je toevallig ergens verstand van hebt, en als dat al zo zou zijn, jou visie is nog steeds een mening en geen feit.
Dus geloof gewoon in je eigen kennis, en eindig een reactie op een mening van een ander niet met "en ik ga er verder niet op in", alsof je je ergens boven stelt door het beeld van je eigen verstand en kennis op bepaalde zaken;)

hmm evenement begint over 30 min, planning is dat het ongeveer 4 en een half uur zou duren. Ergens rond een uur of 7 het gevecht van Fedor denk ik dan? Natuurlijk afhankelijk van de andere gevechten.

Wie is hier arrogant?
Jij denkt in deze voor mij, ik kan dat prima zelf. Stel me boven niemand.

Ik kies ervoor om op sommige berichten niet in te gaan, niet uit arrogantie maar ik heb geen zin in offtopic geneuzel.

Ik mag mijn mening toch plaatsen en het daarbij laten of niet soms?

Bovendien kom ik terug op er niet op in willen gaan door je een paar vragen te stellen.
Vervolgens wil je daar niet op antwoorden, terwijl je zelf die kant op stuurt.

Wat is er nou oftopic aan de vechtsT van Fedor in dit topic???, ik ga niet niet antwoorden op reacties omdat je een conclusie over mijn kennis gaf betreft vechtsport, als ik even in de ruime zin van het woord mag zeggen...

Dat jij of iemand meer verstand heeft van iets dan mij kan ik mee leven hoor, maar iemand die dan ook nog wil beslissen wanneer een discussie begint of eindigd ga ik verder niet eens men tijd in steken...

Ik ben te moe, opeens is het offline, ga niet meer wachten, ga pitten.

Nu de jongen die met fedor traint, ben benieuwd

gvd vind ik nog altijd nergens een filmpje, wil de uitslag niet gewoon weten :D

sjeezus.

Het wachten is op de mensen die zeggen dat het een lucky punch was en dat Kimbo het veel beter zou doen

Was wel een lucky punch imo, maar zat er wel goed op:D

Leuke pot, gelukkig ben ik er niet wakker voor gebleven... geen echte Fedor wedstrijd IMO :D

Heb je nog Live zitten kijken via die links Ries?

Was wel een lucky punch imo, maar zat er wel goed op:D

:rolleyes:

Daar was dus het wachten op. De eerste knuppel die zegt dat het een lucky punch is.Fedor heeft Arlovski goed bestudeerd en zag dat op het moment dat hij overmoedig wordt hij vaak met flying knee's inkomt. Daar heeft fedor dus duidelijk goed op geanticipeerd.

fedorkoarlovski.jpg

n66paw.jpg

Fedor had het toch best moeilijk als ze aan het "boxen" waren. Arlovski voelde dit ook en werd een beetje te cocky denk ik, hij wil erin vliegen en dan krijgt hij een perfect getimede counter op zijn kin. Spijtig dat het zo moest eindigen had een mooie partij kunnen worden was hij niet zo snel KO gegaan

Dan ook maar even de rest van de uitslagen voor de liefhebber:
Win ----------------- Loss
1: Brett Copper vs Patrick Speight TKO R2 4:10
2: Albert Rion vs Antonio Duarte Unanimous Decision
3: L.C. Davis vs Bao Quach Unanimous Decision
4: Antonio Rogerio Nogueira vs Vladimir Matyushenko KO R2 4:26
5: Dan Lauzon vs Bobby Green Submission R1 4:55
6: Paul Buentello vs Kirill Sidelnikov TKO(doctor stop) R3 4:18
7: Renato Sobral vs Rameau Thierry Sokodjou Submission R2 2:36
8: Vitor Belfort vs Matt Lindland KO R1 0:37
9: Josh Barnett vs Gilbert Yvel Submission(stoten) R3 3:05
10: Fedor Emelianenko vs Andre Arlovski KO R1 3:14

Iedereen wist denk ik wel dat Arlovsky staand zou domineren, doet ook niks af aan de kwaliteiten van Fedor. Arlovski kwam er staand goed uit maar tegen Fedor kan je je geen fouten permitteren.

Met momenten dacht ik ook dat hij echt gevaarlijk was voor Fedor maar die bleef zoals gewoon lijk ijzig kalm. Vond het daarom een beetje een dwaze keuze om die flying knee erin te willen gooien. Zoiets doe je meestal alleen maar als je echt zeker bent van je stuk. Arlovski had beter moeten weten en gewoon rustig maar gedetermineerd Fedor stukje voor stukje moeten vernietigen met kicks en punches, maar geen roekeloze flying knees. Het ging hem goed af tot op het moment dat hij vergat dat hij tegen Fedor stond.

Misschien is dat dan wel weer juist de klasse van Fedor, om Arlovski tot fouten te verleiden.. Ik denk dat meerdere tegenstanders gedacht hebben tegen Fedor dat de partij "gewonnen" was(bijvoorbeeld tegen Randleman) en alsnog verliezen.

Misschien is dat dan wel weer juist de klasse van Fedor, om Arlovski tot fouten te verleiden.. Ik denk dat meerdere tegenstanders gedacht hebben tegen Fedor dat de partij "gewonnen" was(bijvoorbeeld tegen Randleman) en alsnog verliezen.

Eens, daarom zeg ik ook dat hij leek te vergeten dat hij tegen Fedor stond. Imo moet je Fedor van begin tot eind methodisch uit elkaar halen op een gebied waar je vrij zeker bent dat je hem kan verslaan. Hoe Fedor er ook voorstaat, hij blijft altijd kalm en geconcentreerd, vandaar dat Arlovski imo beter vastgehouden had aan zn strakke standup zonder veel franjes. Flying knee was dwaas imo. Nonchalantie en zelfoverschatting gaan je niet helpen tegen Fedor.

Terug
Naar boven