AndroidHealthClinic

Femara (Letrozol) GG hoe doseren?

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Hi Bro's,

Ik heb zitten zoeken met de search maar ik vind allemaal verschillende manieren van doseren.

Wat is nou het beste om te doen. Dit zijn de waardes die in een beetje gevonden heb hier op dbb.

0.5mg ed

1.0mg oed

1.25 mg ed

1,25mg oed

2.5mg oed

of

0.4 ml ed

0.5 ml ed

1 ml ed

Alvast bedankt

Ik doe altijd 0.33 tot 0.5 ML. Dit is voor mij al voldoende
Denk dat het ligt eraan hoe gevoeilig je er voor bent.

Bij 0.33 deed ik ED
Bij 0.5 deed ik EOD

Maar ligt denk dus aan je gevoeligheid om vocht vast te houden.
Maar ook aan de middelen die in je kuur zitten, bij sommigen hou je natuurlijk eerder vocht vast dan anderen

Ik zit nu op 2,5mg eod en denk dat dit een beetje overdaad is. ga binnekort is over op 1,25mg eod. Mijn huidige kuur is als volgt: 750testo en 600 deca en heb totaal geen waterretentie maar dan ook echt niks. D.w.z. ook nog niks extra kilo's.

Dr. Spritzer zei:
Ik zit nu op 2,5mg eod en denk dat dit een beetje overdaad is. ga binnekort is over op 1,25mg eod. Mijn huidige kuur is als volgt: 750testo en 600 deca en heb totaal geen waterretentie maar dan ook echt niks. D.w.z. ook nog niks extra kilo's.

hoe lang ben je al bezig dan ?

Altijd laag beginnen en aanzien zodat je het eventueel kunt uppen, dat lijkt mij het beste iig.

0,4 ml eod komt neer op 1 mg ong eod. is de 2.5mg/ml nietwaar?

zoals suat al zegt, als het naar jou idee niet genoeg werkt kun je je dosis altijd nog verhogen!

maar aangezien femara de meest agrressieve AI is (in termen van oestrogeen blokken) zou ik laag beginnen, je wilt namelijk nog wel gebruik maken van de anabole werking van de oestrogenen neem ik aan?!

Terug
Naar boven