MuscleMeat

Fera Labs..de jacht is geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar iets zegt mij dat dat artikel over die overval verdraaid is.... Kan me nameliujk niet voorstellen dat iemand gaat vragen naar as en dan specifiek van Fera Labs

Volgens mij hadden ze gewoon hun gear niet betaald haha

Volgens mij was dit gewoon een afrekening, omdat ze de zooi goedkoper verkochten dan de rest .

Vind het veel raarder dat ze nog niet gepakt zijn.
Is nu al wat maanden terug.

wow verslaafd aan de aas:D

ja, what's underground stays underground

ze hebben zich blijkbaar goed verstopt ;)

Maar iets zegt mij dat dat artikel over die overval verdraaid is.... Kan me nameliujk niet voorstellen dat iemand gaat vragen naar as en dan specifiek van Fera Labs

Nee,het is ook bij opsporring gezocht geweest.Het lullige is dat ze gewoonweg bij de verkeerde adres zaten.De mensen wisten van niks,die mafkezen stormden binnen en begonnen te zeuren om spullen waarvan die mensen nog nooit van gehoort hadden.Om nog meer druk uit te oefenen knipte ze de vinger van de jongen eraf.Weet eigenlijk zeker dat het belgen waaren:D

Jaja verkeerde adres ,vandaar dat feralabs nu verdwenen is .

Dan zullen ze het goede adres ook wel gevonden hebben denk ik....

vraag me af waarom die mensen nog steeds onderduiken als ze er toch niks mee te maken hebben:rolleyes:

Volgens mij was dit gewoon een afrekening, omdat ze de zooi goedkoper verkochten dan de rest .

Een afrekening? Welnee man, dit is niet een drugscircuit.

Niemand heeft er baat bij. Zeker aangezien ze geen concurrentie waren. Het enige wat je Feralabs kon aanrekenen is dat hun spam methode de aandacht van justitie kon trekken.

OPSPORINGSBERICHT : Brutale overval op een gezin te DELFT (NL)

Bron: Federale Politie
October 31, 2006

De politie vraagt - op verzoek van de officier van justitie in Den Haag - om volgend bericht te verspreiden: We willen graag de daders kennen die einde mei een echtpaar uit Delft hebben bedreigd en verminkt. Vermoedelijk gaat het om mannen uit de buurt van Dendermonde.

Op maandag 29 mei kreeg een gezin uit Delft ongewenste bezoekers over de vloer. Drie ongemaskerde mannen kwamen het huis aan de Elzenlaan binnen. Ze bedreigden de inwoners met een vuurwapen en bonden hen vast op hun stoel. Eén van hen eiste geld en anabolen en meer specifiek anabolen van het merk "FERALABS". Omdat de slachtoffers niet onmiddellijk aan hun eisen konden voldoen, werd van de vrouw een lok haar afgesneden, van de man werd een pink afgeknipt.

Het gaat om drie blanke mannen. De leider is ongeveer 30 jaar oud. Hij is 1m75 à 1m80 groot en heeft een breed gespierd postuur. Hij heeft donker haar, bruingroene ogen en een stoppelbaard. Hij sprak Nederlands met een Vlaams accent. [Op de compositietekening hieronder: bovenaan - red.]

Zijn 2 kompanen zijn ongeveer 23 jaar oud. De ene is eerder slank gebouwd en is 1m75 à 1m80 groot. Hij heeft blond haar en blauwgrijze ogen. Het derde lid van de bende is opvallend mager en groot, tussen 1m90 en 1m95. Hij is kaal en heeft grote oren.

Op de plaats van de feiten werd een sporttas achtergelaten. Daarin vonden de speurders een kasticket van een slager uit Dendermonde. De kans is groot dat het trio in die omgeving moet worden gezocht.

Zijn er mensen die een link kunnen leggen tussen de slagerij in Dendermonde en de drie verdachten? Zijn er mensen die iets meer kunnen vertellen omtrent de anabolen van het merk "FERALABS"?

Tips zijn ook welkom via opsporingen@politie.be. Dit opsporingsbericht staat ook op politie.be in de rubriek "te identificeren".

Federale Politie
Dienst TV

[Link]

OPSPORINGSBERICHT : Brutale overval op een gezin te DELFT (NL)

Een afrekening? Welnee man, dit is niet een drugscircuit.

Niemand heeft er baat bij. Zeker aangezien ze geen concurrentie waren. Het enige wat je Feralabs kon aanrekenen is dat hun spam methode de aandacht van justitie kon trekken.

Er is iig meer aan de hand denk ik dan "zomaar"een overval. Maar aan de koppen van die gasten te zien is intelligentie ook ver te bespeuren. vandaar dat ze het "verkeerde"adres hadden....:rolleyes:

Jaja verkeerde adres ,vandaar dat feralabs nu verdwenen is .

verdwenen ? hun site is er toch nog ?
niet dat ik er nu nog snel iets ga bestellen hoor ;)

even wachten tot wanneer alles is overgewaaid en dan de
kat uit de boom kijken lijkt me het beste.

ik denk wel dat Fera op dit moment een paar klantjes minder heeft :cool:

verdwenen ? hun site is er toch nog ?
niet dat ik er nu nog snel iets ga bestellen hoor ;)

even wachten tot wanneer alles is overgewaaid en dan de
kat uit de boom kijken lijkt me het beste.

ik denk wel dat Fera op dit moment een paar klantjes minder heeft :cool:

Brand je vingers er maar niet aan bro:D

NU JE ZE NOG HEBT:duh: :dunno:

Daar hoef je idd geen Baantjer voor te heten.......:thumbs:

ik heb net van een vertrouwelijke bron het echte verhaal gehoord;
Rafael N. is Nederlands grootste drugsbaron. Al jaren verdient hij bakken met geld middels handel in cocaïne, die hij vanuit Colombia hierheen smokkelt.
Allessandro N. is Rafeal's domme broertje. Hij is erg jaloers op de roem en het succes van zijn broer, en wil zelfstandig crimineel worden. Rafael N. gunt zijn broertje ook succes, en geeft hem daarom de leiding van Feralabs, een dochterondermening van Rafael. Op een dag heeft Allesandro een grote bestelling geregeld, er moeten overuren gedraaid worden in de loods van Rafael, daarom besluit Allesandro te helpen.

"pssst, hey, Allesandro, gooi jij die 25kg zakken met stanozonol eens ff in de pildraaimachine". "Oke",roept Allesandro. In zijn ontwetendheid loopt Allesandro naar de verkeerde pallet, en pakt de 25kg zakken zuivere cocaine, net overgekomen uit Colombia. Hup, zo in de pillenmachine. En enige tijd later komt een grote klant een paar dozen met tienduizenden potjes stanozonol halen.

Een dag later komt Rafael N. erachter welke domme fout zijn broertje gemaakt heeft, en nu wordt er met man en macht gezocht naar die potjes stanozonol.

Voor de mensen die zo'n potje thuis hebben liggen heb ik 1 advies;
verkruimelen, versnijden met manitol, en doorverkopen.

Nou voor die ene gram coke per potje hoef je het niet te doen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven