WINSTROLST
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar iets zegt mij dat dat artikel over die overval verdraaid is.... Kan me nameliujk niet voorstellen dat iemand gaat vragen naar as en dan specifiek van Fera Labs
Volgens mij hadden ze gewoon hun gear niet betaald haha

Volgens mij was dit gewoon een afrekening, omdat ze de zooi goedkoper verkochten dan de rest .
Jaja verkeerde adres ,vandaar dat feralabs nu verdwenen is .
Een afrekening? Welnee man, dit is niet een drugscircuit.
Niemand heeft er baat bij. Zeker aangezien ze geen concurrentie waren. Het enige wat je Feralabs kon aanrekenen is dat hun spam methode de aandacht van justitie kon trekken.

Jaja verkeerde adres ,vandaar dat feralabs nu verdwenen is .

verdwenen ? hun site is er toch nog ?
niet dat ik er nu nog snel iets ga bestellen hoor![]()
even wachten tot wanneer alles is overgewaaid en dan de
kat uit de boom kijken lijkt me het beste.
ik denk wel dat Fera op dit moment een paar klantjes minder heeft![]()

Brand je vingers er maar niet aan bro![]()
NU JE ZE NOG HEBT![]()
![]()
Maar iets zegt mij dat dat artikel over die overval verdraaid is.... Kan me nameliujk niet voorstellen dat iemand gaat vragen naar as en dan specifiek van Fera Labs
Volgens mij hadden ze gewoon hun gear niet betaald haha
Rafael N. is Nederlands grootste drugsbaron. Al jaren verdient hij bakken met geld middels handel in cocaïne, die hij vanuit Colombia hierheen smokkelt.
Allessandro N. is Rafeal's domme broertje. Hij is erg jaloers op de roem en het succes van zijn broer, en wil zelfstandig crimineel worden. Rafael N. gunt zijn broertje ook succes, en geeft hem daarom de leiding van Feralabs, een dochterondermening van Rafael. Op een dag heeft Allesandro een grote bestelling geregeld, er moeten overuren gedraaid worden in de loods van Rafael, daarom besluit Allesandro te helpen.
"pssst, hey, Allesandro, gooi jij die 25kg zakken met stanozonol eens ff in de pildraaimachine". "Oke",roept Allesandro. In zijn ontwetendheid loopt Allesandro naar de verkeerde pallet, en pakt de 25kg zakken zuivere cocaine, net overgekomen uit Colombia. Hup, zo in de pillenmachine. En enige tijd later komt een grote klant een paar dozen met tienduizenden potjes stanozonol halen.
Een dag later komt Rafael N. erachter welke domme fout zijn broertje gemaakt heeft, en nu wordt er met man en macht gezocht naar die potjes stanozonol.
Nou voor die ene gram coke per potje hoef je het niet te doen hoor.