AndroidHealthClinic

Feyenoord-AJAX

Bezoekers in dit topic

Lerre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2004
Berichten
197
Waardering
0
staat al 0-2!!! The Hunter 2x:D
 
Ajax gaat winneeee:D :banana: :rocknana:

Een standbeeld voor de Hunter:D :rocker2: :rocknana: :banana: :D
 
rust stand
az-psv 0-2
utrecht - ado 2-0
fey-ajax 0-2
 
Die scores kunnen geen toeval zijn. Het is een complot.
 
is ook niet veel voor nodig om van feyenoord te kunnen winnen
 
0-3 Perez strafschap
:D
 
J*DUHH! :D

hehe Ik ben weer HAPPY zeg!

0-4 Perez!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
op naar de 5!!! hehe
 
ROOD voor v hooijdonk :D
 
Feynoord word weer behoorlijk geowned blijkbaar :D
 
pardo ROOD:D

AJAX IS DE BAAS IN DE KUIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jaja eindscore 0-4

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Naananaaan naaanaaannaaa naar al die 010 supporters!
 
helemaal niets in rotterdam
 
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS helemaal niets in rotterdam hahaha
 
hele wedstrijd gezien en het had 0-10 moeten worden. eigelijk schaam ik me dat ajax de kansen niet benutten.. psv ook van az 1-3 gewonnen zeer knap
 
Dat doet me goed dat ajax heeft gewonnen:D

Mijn zondag kan niet meer stuk.
 
pff 0-4 of 0-10 dat 010 had wel wat toepasselijker gestaan hoewel 020 dan weer wel Amsterdams aandoet ;) maar om die Rotterdammers te pesten was 0-10 een stuk beter geweest!
 
ik had niet anders verwacht eigenlijk.. 0-4 is een duidelijke uitslag, en dit geeft maar weer duidelijk weer hoe goeie selectie we hebben :roflol:

er zal echt een nieuw regime moeten komen in de kuip want dit slaat echt alles , kijk toch is naar de aankopen FUKKING BAGGER gewoon , elke oetlul weet toch dat er gewoon k*t spelers zijn gehaald..

maarja ik hoop dat vd herik opflikker en er eindelijk iemand komt die onze club weer naar de top kan leiden , zodat we teminste weer om de titel kunnen meedoen ..

ik zal altijd achter de club staan maar het is toch duidelijk dat we nu alleen maar verder wegzakken.. ben benieuwd wat ze met de winterstop gaan doen!!! of er nog aankopen gaan komen , lijkt me van wel want versterking is hard nodig ( alleen is het daaro best moeilijk om spelers te kopen die daadwerkelijk een versterking zijn )
 
Back
Naar boven