MuscleMeat

ff voorstellen

sandy466

Novice
Waardering
0
hoi, ik ben nieuw hier 8 maanden geleden bevallen van een dochter maar mn figuur naar de maan!!

had daarvoor altijd een goed figuuur redelijk slanke buik gespierde benen en volle billen....maar nu...HELP!!! ik krijg die buik maar niet hij hangt en is dik en blubberig en als ik afval verdwijen alleen maar mn benen en billen....

ik fiets elke dag zo'n 20/30 min steppen doe ik 3x per week en ik doe elke dag buikspier oefeningen ( alles thuis)

hebben jullie nog tips????

groetjes sandy

Welkom en succes! :)

welkom en lezen lezen lezen hier.

Zo te lezen ben je al actief bezig met sporten.
Probeer voor je ontbijt een half uurtje aan de cardio te gaan.
Op deze manier spreek je je vetreserves aan.
Neem dan gelijk na je training complexe koolhydraten. Brinta of Havermout zijn uitermate geschikt hiervoor.
En natuurlijk ook de rest van de dag goed letten op wat je eet.
Maar daar zijn genoeg dieet schema's op het forum. Ik zou zeggen verdiep je erin.
Succes ermee.

welkom, en zou er min 2-3x per week kracttraining (full-body/split/wat je wil) ingooien om te zorgen dat je spieren je huid weer opvullen..
Zie nl. alleen cardio en buik
Succes

Welkom en veel succes met het behalen van je doelen.
Net wat er al gezegt is krachttraining erbij pakken, blijven cadioen en er is genoeg te lezen over voeding in de voedingssectie.
Veel succes

Welkom succes ,
En nog gefli met je kindje ;)

welkom
ik heb hetzelfde probleem niet van die buik eigenlijk mijn buik is wel weer redelijk normaal geworden maar ik kreeg die laatste kilootjes ermaar niet van af
nu doe ik body for life en ik moet zeggen de resultaat mag er zijn :D
trainingsschema's en tips over voeding staan op de site van body for life :)
succes met afvallen :D

Terug
Naar boven