AndroidHealthClinic

Fibo

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Na een jaar afwezigheid zal Weider dit jaar toch weer aanwezig zijn met een grote show, die ik natuurlijk weer zal presenteren (voor de 14e keer!) Als atleten hebben we Dennis James, Gunter Schlierkamp, Richard Jones (supertalent, staat op cover laatste Flex) en Chris Cooke. Siggi komt natuurlijk mee en ik ben bezig met nog wat Nederlandse jongens. Fibo is van 22 t/m 25 april in Essen, de shows zijn waarschijnlijk weer alleen in het weekend.
Aan het eind van elke show kunnen mensen uit het publiek mee poseren. Dat klinkt debiel, maar je staat dan wel naast die grote jongens te poseren en dat pakt niemand je meer af! Wel een beetje op dieet jongens en een beetje bruinen kan ook geen kwaad. O ja, en please niet in een witte onderbroek het podium op! Zorg dat je vriend foto's neemt!
Je kunt me op de FIBO altijd aanspreken.
 
Lachen man, ik zal er zeker zijn :) wil in elk geval met een kilo of 20 aan eiwit naar huis :)
 
fromamsterdam zei:
Na een jaar afwezigheid zal Weider dit jaar toch weer aanwezig zijn met een grote show, die ik natuurlijk weer zal presenteren (voor de 14e keer!) Als atleten hebben we Dennis James, Gunter Schlierkamp, Richard Jones (supertalent, staat op cover laatste Flex) en Chris Cooke. Siggi komt natuurlijk mee en ik ben bezig met nog wat Nederlandse jongens. Fibo is van 22 t/m 25 april in Essen, de shows zijn waarschijnlijk weer alleen in het weekend.
Aan het eind van elke show kunnen mensen uit het publiek mee poseren. Dat klinkt debiel, maar je staat dan wel naast die grote jongens te poseren en dat pakt niemand je meer af! Wel een beetje op dieet jongens en een beetje bruinen kan ook geen kwaad. O ja, en please niet in een witte onderbroek het podium op! Zorg dat je vriend foto's neemt!
Je kunt me op de FIBO altijd aanspreken.

Kom maar op met de kaartjes :D :D :D Zeker geen speciale DBB korting voor ons :rolleyes: :rolleyes:
 
Wil er eigenlijk ook wel heen ja... leuke ideeën in ieder geval fromamsterdam!
 
Is er toevallig een speciale website over/van de FIBO ??

Url graag :D
 
Je hebt in Nederland 2 plaatsjes die Essen heten maar nee ... FIBO moet zonodig in het Duitse Essen gehouden worden ... :mad:

Gaat er een bus vanaf Holland of iets in die richting ?
 
ik ga er zeker heen en de giganten aanschouwen
 
jimbo zei:
Je hebt in Nederland 2 plaatsjes die Essen heten maar nee ... FIBO moet zonodig in het Duitse Essen gehouden worden ... :mad:

Gaat er een bus vanaf Holland of iets in die richting ?


gewoon het treintje pakken!! Essen is een erg grote stad dus er gaan voldoende treinen naar toe.
met de auto is natuurlijk makkelijker en ben je van niks of niemand afhankelijk, moet je natuurlijk wel in het bezit van een auto en rijbewijs zijn :D :D :D
 
NGeVLJqsFao8NOOChHhfFBngcYRLmT5J.gif


Met wie kan ik meerijden ;) Of hoe gaan jullie er uberhaupt heen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van de partij samen met mijn vrouwtje!
Maarja, ik woon ook dicht bij de grens, dus voor mij is het maar iets meer als een uur.
 
Ik ga er ook zeker heen met de auto. Was er vorige jaar ook geweest.
 
Vorig jaar ook geweest. Ben op vrijdag geweest op naam vd sportschool. 18 euro (gloofik) entreeprijs.

Tja, leuk beursje. Beetje mensen kijken waaronder die Duitse synthol-plumppudding die hier al eerder gepost is (ja, die in dat tuinpak). En overal gratis handvol amino-tabletten achterover slaan.

Aanbiedingen zijn vooral laatse dag (zondag)

Als er weer een ploeg gaat vd sportschool ben ik weer van de partij!
Hoop alleen niet dat ik weer mijn camera laat liggen op de beurs ;-(
Had net leuke pics met die frauwtjes van Uncle Sam :-)

GruSSe Von Deiner Juggernaut
 
fromamsterdam zei:
Na een jaar afwezigheid zal Weider dit jaar toch weer aanwezig zijn met een grote show, die ik natuurlijk weer zal presenteren (voor de 14e keer!) Als atleten hebben we Dennis James, Gunter Schlierkamp, Richard Jones (supertalent, staat op cover laatste Flex) en Chris Cooke. Siggi komt natuurlijk mee en ik ben bezig met nog wat Nederlandse jongens. Fibo is van 22 t/m 25 april in Essen, de shows zijn waarschijnlijk weer alleen in het weekend.
Aan het eind van elke show kunnen mensen uit het publiek mee poseren. Dat klinkt debiel, maar je staat dan wel naast die grote jongens te poseren en dat pakt niemand je meer af! Wel een beetje op dieet jongens en een beetje bruinen kan ook geen kwaad. O ja, en please niet in een witte onderbroek het podium op! Zorg dat je vriend foto's neemt!
Je kunt me op de FIBO altijd aanspreken.
foto kan ook neem ik aan :D
ik zal er zijn met mijn fototoestel
 
Ik leen de volkswagen transporter van me schoonvader (hij weet het alleen nog niet, maar zal daar geen prob. van maken). Als het in de buurt is kan er best iemand meereden denk ik.
 
was er vorig jaar ook, dit jaar zeker weer
 
ben vorig jaar geweest hopelijk dit jaar weer! Voor die kortingen hoef je het niet te doen dat viel allemaal wel tegen
 
soulreaver zei:
Ik leen de volkswagen transporter van me schoonvader (hij weet het alleen nog niet, maar zal daar geen prob. van maken). Als het in de buurt is kan er best iemand meereden denk ik.

waar woon je?
 
Back
Naar boven