1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

fietsen

Discussie in 'Oefeningen' gestart door Venetian, 16 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Venetian

Venetian Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik ben niet echt een krachtbron als het gaat om mijn benen te fitnissen.. vindt dat ongelooflijk saai & lastig.

Hoe dan ook... ; is fietsen een waardig alternatief voor gewoon te trainen met gewichten etc?

2. EricR

EricR Superior Athlete Erelid

Leuk Bevonden:
    2.592
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    15%
    Nee, zelfs niet als je alleen sprinttraining zou doen.

3. Venetian

Venetian Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    aah dus eignelijk niet de moeite..
    ben ik daarvoor juist een uur intens gaan fietsen...

Dus beter thuis met gewichten & bank de mogelijke oefeningen doen. Met het matriaal thuis kan ik ongeveer een 10tal oefeningen doen voor de benen.
    Kheb wel geen squad ding ;)

4. SHUTTERSPEED

SHUTTERSPEED @ Elite Member

Leuk Bevonden:
    288
    Geslacht:
    Man
    kun je ook niet los squatten misschien??
    wat heb je precies voor gewichten (dus qua dumbbells en schijven)
    kijk fietsen is meer gericht op uithoudingsvermogen, eventueel kun je wel een wattageprogramma doen, waarbij je de weerstand elke minuut verhoogd.
    daar word je ook sterker van in je benen, maar je zult daar niet dezelfde resultaten mee halen als met een goede benentraining.

5. Luukie23

Luukie23 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Fietsen (met afwisseling in intesiteit en tempo) is een hele goede oefening om explosiviteit in je benen te krijgen, maar zal absoluut niet bijdragen aan het krijgen van 'grote' benen

6. EricR

EricR Superior Athlete Erelid

Leuk Bevonden:
    2.592
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    15%
    Dat is dan weer geen vaststaand feit, als je aanleg hebt kan je met wielrennen behoorlijke poten kweken. Zonder ooit krachttraining gedaan te hebben zat ik al op 66 cm (door mountainbiking/wielrennen), heb door krachttraining maar 4 cm er bij gepakt eigenlijk. Wil ook niet meer, zou niet ten goede komen aan mijn verhoudingen.

7. Luukie23

Luukie23 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik bedoelde niet dat je benen niet zullen groeien, maar je zult er geen bodybuilding benen mee opbouwen

8. Sebastien

Sebastien Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    ga anders lijk mij gisteren rond 1 u 30 smorgens 7 kilometer jogge met een brommer aan je zijkant en dan nog lekker moe zijn van je krachttraining een paar uurtjes dervoor

9. steebz

steebz Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    ???

joggen is iig wel goede vorm van cardio, maar doet niet veel voor je been spieren. Kan trouwens ook prima zonder brommer...
    Zoals Eric al zei kan je met hard knallen op de fiets trouwens wel dikke benen opbouwen. Het voordeel is ook dat ze door fietsen zo sterk worden dat je squat oefeningen met sprongen vooruit ziet gaan.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie