Fitness Seller

Filmacteur snel gespierd?

vnkempen

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?

Hallo

Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?

Karmabolica ken je dat niet dan?

bestaat hoor ; aas . jwt :o

Dus jullie denken dat mensen als Hugh Jackman (voor wolverine) AAS genomen hebben?

Er wordt ook heel veel gevideoshopt voor films he...

Dus jullie denken dat mensen als Hugh Jackman (voor wolverine) AAS genomen hebben?

Hugh Jackman is altijd al vrij gespierd geweest.

Het zijn vooral de jongens die van takje naar boomstam zijn gegroeid in een half jaar tijd, waar je bijna zeker van kan zijn dat ze anabolen genomen hebben. (Edward Norton, Will Smith, Charley Sheen,...)

Denk niet dat er zoveel filmsterren AAS gebruiken of gebruikt hebben.

Hugh Jackman is altijd al vrij gespierd geweest.

Het zijn vooral de jongens die van takje naar boomstam zijn gegroeid in een half jaar tijd, waar je bijna zeker van kan zijn dat ze anabolen genomen hebben. (Edward Norton, Will Smith, Charley Sheen,...)

christian bale heeft ook wel gesnoept denk ik :)

met cell-tech gain je binnen 2 maanden 15 kilo kurk droge spiermassa

Terug
Naar boven