AndroidHealthClinic

Filmacteur snel gespierd?

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

[/COLOR]

Zo dan. DAMN. In mijn herinnering was het een bodybuilder eersteklas inderdaad:roflol:...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik herinnerde me ook dat hij heel buff was maar dat valt ook wel mee

Zo zie je maar hoe BB met je mind ****ed en de bigorexia er bij iedereen insluipt.

Die kerel van American history X leek toen ik nog niet trainde een monster, evenals brad pitt in fight club... Nu zijn het ecto's...

Laatst zag ik nog een programma dat ging over een bedrijf dat eten maakte voor sterren. Net zo makkelijk als je het geld hebt volgensmij was je toch al gauw 25.000 op jaar basis kwijt maar dan heb je wel al je broodnodige eiwitjes,kcal etc elke dag geen wonder dat ze bij mtv cribs zo weinig in de koelkast hebben :)

Daniel Craig ziet er toch goed uit in James Bond. Geen BB-lichaam maar wel droog en redelijk wat spiermassa.

daniel_craig.jpg

Serieus, ik zou er voor tekenen om er zo in juli bij te staan.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Laatst zag ik nog een programma dat ging over een bedrijf dat eten maakte voor sterren. Net zo makkelijk als je het geld hebt volgensmij was je toch al gauw 25.000 op jaar basis kwijt maar dan heb je wel al je broodnodige eiwitjes,kcal etc elke dag geen wonder dat ze bij mtv cribs zo weinig in de koelkast hebben :)

Ja dat scheelt ook heel veel natuurlijk. Wanneer jij elke dag zo je maaltijd voor je neus krijgt dan zal het cutten een stuk makkelijker worden dan wanneer je elke dag naar die klote supermarkt moet gaan en dan thuis nog eens moet gaan koken.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Ik herinnerde me ook dat hij heel buff was maar dat valt ook wel mee

Haha en dan gaat er nog het gerucht op internet dat Arnold Schwarzenegger Edward Norton zou hebben gebeld met de vraag of hij steroiden zou hebben gebruikt in AHX. :D

Sinds ik creatine gebruik ben ik 20 kilo gegained en droger geworden.

denk eerder een waterhoofd :roflol: woordgrap

denk eerder een waterhoofd :roflol: woordgrap

oftopic: hmm ik merk niet echt een toename van vocht in me hoofd/gezicht blabla door creatine en k gebruik het nu al wel 3 maanden in a row.
en het vocht wat je meepakt zorgt er ook voor dat je er wat minder droog uitziet he, dus als k ermee stop en koolhydrate verminder dan zie je er al een stukke droger uit?

american_psycho_guffaw.gif

Je hebt gelijk, als er niets is bijgewerkt kan het bijna niet anders dan dat ie wat gebruikt heeft. Lijkt me niet dat je in enkele maanden zo'n triceps en zo kan hebben.

Dude heb ik gezegt dat er niets is bij gewerkt kijk ff naar me verdere replays natuurlijk is ook christian in american psygho bijgewerkt maar dat hij heefdt gesnoept voor deze rol mag ook duidelijk zijn! K*t!
Het is trouwens ook bekent dat Christian ook in zijn dagelijks leven graag aan de ijzers hangt, dus lijkt me voor hem niet zo probleem er gespierder uit te zien voor een filmopname.

Laatst bewerkt:
Het is trouwens ook bekend dat Christian ook in zijn dagelijks leven graag aan de ijzers hangt, dus lijkt me voor hem niet zo probleem er gespierder uit te zien voor een filmopname.

on his transformation into Patrick Bateman for American Psycho (2000):I tend to enjoy going down to the pub far more than going to the gym, so it was very unnatural for me. I just had to convince myself that I loved it, which was the most difficult thing about playing this part. Working out is incredibly boring. I swear it's true that the bigger your muscles get, the fewer brain cells you have. I found I had to stop thinking when I was in the gym because if I thought about it, I'd realize how ridiculous it was that I was pumping iron when I could've been out having a drink and a cigarette and enjoying some lunch.

http://www.imdb.com/name/nm0000288/bio

oke ik weet het geheimpje van de filmsterren.
en ik ga het verklappen ^^

de filmsterren gebruiken GHB waardoor ze geil worden.
dan laten ze zich vast binden op een stoel en laten een stripper langskomen.
zo krijgen ze hoge testo levels.

karma welkom voor het verklappen van dit geheim

oke ik weet het geheimpje van de filmsterren.
en ik ga het verklappen ^^

de filmsterren gebruiken GHB waardoor ze geil worden.
dan laten ze zich vast binden op een stoel en laten een stripper langskomen.
zo krijgen ze hoge "testosteron">testo levels.

karma welkom voor het verklappen van dit geheim
ik vond mijn geheim beter :(
Komaan jongens... Misschien moeten we het geheim toch vertellen aan hem... Neen?

Het geheim ligt eigenlijk danig voor de hand, maar toch kijkt iedereen er steeds over... Eeuwen geleden wisten zelf de Grieken al wat nu het 'geheim' was voor een gespierd lichaam. De reden dat Brad Pitt hier wordt aangehaald is om toch al subtiel te laten doorschemeren wat nu juist niet geweten is. "Achilles" is eigenlijk het centrale thema. Achilles zou zich gewassen hebben in het bloed van een draak. Natuurlijk is dit een slechts een mythologisch gegeven. Toch waren de Grieken natuurlijk niet zomaar janneke en mieke. Wanneer we het woord draken gaan ontleden komen we aan de twee woorden "dra" en "ken". dra'ken. "ken" betekent "gezichtskring" en "dra" is verbasterd als weldra, in de vergankelijke vorm. Concreet: weldra zal verdwijnen.
Als je dit samenplakt heb je dus "weldra zullen de gezichtskringen verdwijnen".
Het is dus duidelijk dat er, door verwarring en malinterpretatie in de geschiedenis, Achilles zich niet heeft gebaad in drakenbloed. Dra'ken is door anderstaligen foutief geïnterpreteerd geweest waardoor de mythe is begonnen.
Maar wat is er dan wel gebeurd? Wat is dan juist de truuk, om sneller gespierd te zijn???
Onderzoekers hebben gevonden dat het paard van Achilles een belangrijke rol speelt. Dit heette "ποτό πρωί θεοί πρωί"
Wanneer we dit vertalen komen we uit op "ochtend drank/ drank van de goden".
Waarom Achilles zijn paard deze naam had gegeven zorgt nog steeds voor veel commotie tussen de wetenschappers. Algemeen wordt wel aangenomen dat Achilles het paard als jong veulen heeft gevonden wanneer het dodelijk gewond zou zijn geweest.
Dit paard was het enige wezen op aarde dat mee zou mogen genieten van het geheim van Achilles. Achilles heeft waarschijnlijk het paard zijn geheime ingrediënt gegeven. (Vandaar trouwens dat het paard de befaamde "stenen miljoenenberg" in een ruk is opgelopen, zonder ook maar 1 maal te stoppen om te drinken. )
Wat is nu dat geheime ingrediënt?
Zoals je wel zal weten had, ten tijde van Achilles, iedereen een ούρα (een soort van halsketting met een holle talisman in.) Hierin deden de grieken dan een "godendrank" in, net voor de strijd. (basically deden ze hier gewoon sterke drank in zodat ze niet zo nuchter het strijdveld opliepen.)
Ook Achilles had dit, alleen niet met het gekende middeltje.
De traditie van de "ούρα" is verdwenen. Toch bestaat dit woord nog onder een andere naam bij ons. Door -wederem foutieve- verbastering en interpretatie is 'ούρα' niet meer de benaming voor de talisman zelf, maar voor de inhoud.
Het is dan ook hier waar wetenschappers over de hele wereld een concensus hebben bereikt (qua doofpotaffaires e.d.)
Immers, wanneer je "ούρα" heden ten dage vertaalt, kom je uit op "urine".
Wanneer je het hele verhaal dan aan elkaar koppelt, en rekening houdt met de verscheidene mythologische gegevens, blijkt het geheim van Achilles te zitten in het drinken van ochtendurine. Spijtig genoeg is het ook Achilles' dood geworden. In de mythologie zou hij gebaden hebben in drakenbloed (denk dra'ken!). In de praktijk zou hij zijn omgekomen door de pest, omdat hij vertoefde in de riolering van Athene.
Algemeen wordt dan ook vooropgesteld dat 1 glas elke morgen het meest gunstige effect heeft op vlak van spieropbouw.

bronnen:
http://www.artsandopinion.com/2008_v7_n3/fost-steroids.htm
http://www.drugabuse.gov/ResearchReports/Steroids/anabolicsteroids3.html
a24fig03.gif
lrrd_thanh_tab2_reference.gif
http://www.pantheon.org/areas/mythology/europe/greek/articles.html
http://www.theoi.com/

ik vond die gast van Never Back Down eerst ook een echte buffel
keek laatst die film en het bleek ook echt mee te vallen

Terug