Fitness Seller

Filmacteur snel gespierd?

Inderdaad, it's all make believe.

29ft9o9.jpg

hu? Dacht dat die toch veel gespierder was in die film?

Magic timechamber ;) ask Goku.

daarom blijf ik dus een ecto :(

Dit topic doet me denken aan mijn vroege jeugd, waarin ik nog dacht dat een fysiek van Arnold bestond uit wat trainen en veel eieren eten (omdat mijn vader dat altijd zei). Zucht... Goeie ouwe tijd...

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

hu? Dacht dat die toch veel gespierder was in die film?

Zo dan. DAMN. In mijn herinnering was het een bodybuilder eersteklas inderdaad:roflol:...

Laatst bewerkt:
Veel acteurs hebben ook een stand in. Zelfs Arny had er 1 :)

• Topic Starter Topic Starter
Jongens het is niet zo dat je er meteen een beest van word maar het was een supplement dat hij 4 weken moest nemen en dan zag je aardig resultaat.
Maar dat kan dus helemaal niet ?

Volgens mij trapt die kerel in die acai onzin.

Nee jij denk van niet neem aan dat je American Psycho wel eens heb gezien kom op man duidelijk van de aas gesnoept en gek he dat hij het niet toegeeft precies hetzelfde als pro bb.s het grote publiek mag dit natuurlijk niet weten i.v.m. sponsors/maatschappelijk belang.
Kom op man doe je oogkleppen eens af!

american_psycho_guffaw.gif

Je hebt gelijk, als er niets is bijgewerkt kan het bijna niet anders dan dat ie wat gebruikt heeft. Lijkt me niet dat je in enkele maanden zo'n triceps en zo kan hebben.

Mmm bij de film 300 is idd heel veel bijgewerkt maar de acteurs hebben wel degelijk training gehad voor de film om meer beef te te kweken maargoed het was niet genoeg om er ff monsters van te maken dus hebben ze alles bijgewerkt

In de film zag het er idd een stuk indrukwekkender uit dan op onderstaande foto's. Ik weet niet of die gejuiced heeft of niet, maar zo'n fysiek is makkelijk haalbaar als natural.
Onderaan staat een foto van zijn huidige fysiek...

gerard-butler-300-spartan-training.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GERARD-BUTLER-SHIRTLESS.jpg

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

american_psycho_guffaw.gif

Je hebt gelijk, als er niets is bijgewerkt kan het bijna niet anders dan dat ie wat gebruikt heeft. Lijkt me niet dat je in enkele maanden zo'n triceps en zo kan hebben.

1 ding is zeker, hij heeft wel discipline m.b.t. voeding schema's :D.

en what about gasten in oorlogsfilms met kaaklijnen zo breed als de chinese muur

Of painted muscles ? :o

Gerard-Butler-king-leonidas-300.jpg

sixpack kan je gewoon bewerken in de film.
zetten ze er gewoon zo op.

al mijn voorbeeldfysieken van vroeger worden hier aan diggelen geslaan :fuu:

Terug
Naar boven