MuscleMeat

Filmacteur snel gespierd?

wheyshakes natuurlijk!!!

Hallo

Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?

het middel dat ze gebruiken?

test, tren, winnie en primo :thumbs:

Extreme Nox Pump is het antwoord op al je vragen.

melk is het antwoord

Ze kunnen heel veel in films, ook het lichaam gespierder doen lijken dan dat het werkelijk is.

Ze kunnen heel veel in films, ook het lichaam gespierder doen lijken dan dat het werkelijk is.

True.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

By SOPHIE MANSELL
Published: 14 Aug 2008
Add a comment (14)
BRAD PITT
Who could forget beefy Brad in torso-fest Troy?

Pitt trained for a year to get in tip top shape, with daily gym sessions, two hours of, er, sword workout and low-carb meals.

"You cannot have Achilles with a pot belly," said Brad.

"That doesn't work. He should not only fight like an artist, but he should look like a god."

We think he succeeded.

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...up-for-film-roles.html?offset=1#ixzz0lV7rQvRe
:o:o:o:o:o:o:o:o

Is dit niet van die kerel die in 36 plaatsen tegelijk woont? :o

Het heet niet voor niet "een film" waar ze "acteurs" gebruiken, als ze een gespierde spijker in beeld willen dan gebruiken ze een "stand-in" acteur.
Blauw scherm erachter, hoofd van de hoofdrol speler erop shoppen met het blauw scherm en viola, minster superhero is created. :D
+ in de film zijn alle spieren nep :p

ze hebben aides

Als ze nu gewoon eens toegeven wat ze gebruiken en stoppen met iedereen wat wijs te maken. Dan zou de beginnende BB direct weten waar hij voorstaat en wat hij kan bereiken en zouden er geen onhaalbare eisen gesteld worden aan jan modaal.

Hallo

Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?
Komaan jongens... Misschien moeten we het geheim toch vertellen aan hem... Neen?

Het geheim ligt eigenlijk danig voor de hand, maar toch kijkt iedereen er steeds over... Eeuwen geleden wisten zelf de Grieken al wat nu het 'geheim' was voor een gespierd lichaam. De reden dat Brad Pitt hier wordt aangehaald is om toch al subtiel te laten doorschemeren wat nu juist niet geweten is. "Achilles" is eigenlijk het centrale thema. Achilles zou zich gewassen hebben in het bloed van een draak. Natuurlijk is dit een slechts een mythologisch gegeven. Toch waren de Grieken natuurlijk niet zomaar janneke en mieke. Wanneer we het woord draken gaan ontleden komen we aan de twee woorden "dra" en "ken". dra'ken. "ken" betekent "gezichtskring" en "dra" is verbasterd als weldra, in de vergankelijke vorm. Concreet: weldra zal verdwijnen.
Als je dit samenplakt heb je dus "weldra zullen de gezichtskringen verdwijnen".
Het is dus duidelijk dat er, door verwarring en malinterpretatie in de geschiedenis, Achilles zich niet heeft gebaad in drakenbloed. Dra'ken is door anderstaligen foutief geïnterpreteerd geweest waardoor de mythe is begonnen.
Maar wat is er dan wel gebeurd? Wat is dan juist de truuk, om sneller gespierd te zijn???
Onderzoekers hebben gevonden dat het paard van Achilles een belangrijke rol speelt. Dit heette "ποτό πρωί θεοί πρωί"
Wanneer we dit vertalen komen we uit op "ochtend drank/ drank van de goden".
Waarom Achilles zijn paard deze naam had gegeven zorgt nog steeds voor veel commotie tussen de wetenschappers. Algemeen wordt wel aangenomen dat Achilles het paard als jong veulen heeft gevonden wanneer het dodelijk gewond zou zijn geweest.
Dit paard was het enige wezen op aarde dat mee zou mogen genieten van het geheim van Achilles. Achilles heeft waarschijnlijk het paard zijn geheime ingrediënt gegeven. (Vandaar trouwens dat het paard de befaamde "stenen miljoenenberg" in een ruk is opgelopen, zonder ook maar 1 maal te stoppen om te drinken. )
Wat is nu dat geheime ingrediënt?
Zoals je wel zal weten had, ten tijde van Achilles, iedereen een ούρα (een soort van halsketting met een holle talisman in.) Hierin deden de grieken dan een "godendrank" in, net voor de strijd. (basically deden ze hier gewoon sterke drank in zodat ze niet zo nuchter het strijdveld opliepen.)
Ook Achilles had dit, alleen niet met het gekende middeltje.
De traditie van de "ούρα" is verdwenen. Toch bestaat dit woord nog onder een andere naam bij ons. Door -wederem foutieve- verbastering en interpretatie is 'ούρα' niet meer de benaming voor de talisman zelf, maar voor de inhoud.
Het is dan ook hier waar wetenschappers over de hele wereld een concensus hebben bereikt (qua doofpotaffaires e.d.)
Immers, wanneer je "ούρα" heden ten dage vertaalt, kom je uit op "urine".
Wanneer je het hele verhaal dan aan elkaar koppelt, en rekening houdt met de verscheidene mythologische gegevens, blijkt het geheim van Achilles te zitten in het drinken van ochtendurine. Spijtig genoeg is het ook Achilles' dood geworden. In de mythologie zou hij gebaden hebben in drakenbloed (denk dra'ken!). In de praktijk zou hij zijn omgekomen door de pest, omdat hij vertoefde in de riolering van Athene.
Algemeen wordt dan ook vooropgesteld dat 1 glas elke morgen het meest gunstige effect heeft op vlak van spieropbouw.

bronnen:
http://www.artsandopinion.com/2008_v7_n3/fost-steroids.htm
http://www.drugabuse.gov/ResearchReports/Steroids/anabolicsteroids3.html
a24fig03.gif
lrrd_thanh_tab2_reference.gif
http://www.pantheon.org/areas/mythology/europe/greek/articles.html
http://www.theoi.com/

christian bale heeft ook wel gesnoept denk ik :)

Ik denk persoonlijk van niet, maar zou wel kunnen. Hij zei eens dat hij echt geloofde dat je dommer werd door iedere dag in de gym te zitten trainen met gewichten, dus zou wel kunnen dat hij testosteron-verhogende middelen gebruikte.

Ik zou er ckrr niet van staan te kijken als acteurs als brad/hugh gewoon van een kuurtje hebben gesnoept voor en tijdens de opnames ik bedoel in hollywood zijn ze daar heus niet vies van
Het is zwz daar al heel erg op looks gebaseerd dus dat kuurtje kan er ook wel af.
Er worden wel ergere dingen gedaan voor een filmrol zoals bv ernstig vermager voor een film zoals bv Tom hanks in Phillidalpia
En dan nog wordt er extra bewerkt om nog meer effect aan het al verbetere fysiek te bewerkstelligen!
En wrm ook niet het gaat immers om enorme bedragen die de acteurs binnen slepen dan kijk je niet zo nauw als de producent van je vraagt om een kuurtje te volgen!

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Ik denk persoonlijk van niet, maar zou wel kunnen. Hij zei eens dat hij echt geloofde dat je dommer werd door iedere dag in de gym te zitten trainen met gewichten, dus zou wel kunnen dat hij testosteron-verhogende middelen gebruikte.

Nee jij denk van niet neem aan dat je American Psycho wel eens heb gezien kom op man duidelijk van de aas gesnoept en gek he dat hij het niet toegeeft precies hetzelfde als pro bb.s het grote publiek mag dit natuurlijk niet weten i.v.m. sponsors/maatschappelijk belang.
Kom op man doe je oogkleppen eens af!

allemaal fake
net als die film 300 met al die spartans.
dat zijn weet ik het hoeveel buffe gasten op een hoop. die hele film is zowat voor een groen doek opgenomen. die spieren van die gasten zijn net zo echt als de natuur die ze erachter hebben geplakt.

ik zeg niet dat het bij alle films zo is maar bij 300 iig wel.

waarom hebben ze die heumeu van DragonballZ dan niet buff gemaakt ?

allemaal fake
net als die film 300 met al die spartans.
dat zijn weet ik het hoeveel buffe gasten op een hoop. die hele film is zowat voor een groen doek opgenomen. die spieren van die gasten zijn net zo echt als de natuur die ze erachter hebben geplakt.

ik zeg niet dat het bij alle films zo is maar bij 300 iig wel.

Mmm bij de film 300 is idd heel veel bijgewerkt maar de acteurs hebben wel degelijk training gehad voor de film om meer beef te te kweken maargoed het was niet genoeg om er ff monsters van te maken dus hebben ze alles bijgewerkt

Terug
Naar boven