MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?
Ze kunnen heel veel in films, ook het lichaam gespierder doen lijken dan dat het werkelijk is.
By SOPHIE MANSELL
Published: 14 Aug 2008
Add a comment (14)
BRAD PITT
Who could forget beefy Brad in torso-fest Troy?
Pitt trained for a year to get in tip top shape, with daily gym sessions, two hours of, er, sword workout and low-carb meals.
"You cannot have Achilles with a pot belly," said Brad.
"That doesn't work. He should not only fight like an artist, but he should look like a god."
We think he succeeded.
Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...up-for-film-roles.html?offset=1#ixzz0lV7rQvRe

Denk niet dat er zoveel filmsterren AAS gebruiken of gebruikt hebben.

Is dit niet van die kerel die in 36 plaatsen tegelijk woont?![]()
Komaan jongens... Misschien moeten we het geheim toch vertellen aan hem... Neen?Hallo
Ik was vrijdag aan het fitnessen en toen was er ook een andere gozer aan het fitnesse en die had het er over dat hij een suplement had die ook veel filmacteurs gebruiken als ze op een korte termijn toch wat gespierder moeten worden.
Nu is mijn vraag bestaat dit echt of is dit gewoon een onzin verhaal?

Ik denk persoonlijk van niet, maar zou wel kunnen. Hij zei eens dat hij echt geloofde dat je dommer werd door iedere dag in de gym te zitten trainen met gewichten, dus zou wel kunnen dat hij testosteron-verhogende middelen gebruikte.
allemaal fake
net als die film 300 met al die spartans.
dat zijn weet ik het hoeveel buffe gasten op een hoop. die hele film is zowat voor een groen doek opgenomen. die spieren van die gasten zijn net zo echt als de natuur die ze erachter hebben geplakt.
ik zeg niet dat het bij alle films zo is maar bij 300 iig wel.
waarom hebben ze die heumeu van DragonballZ dan niet buff gemaakt ?