Fitness Seller

Filmpje : Dennis Wolf Guestposing in Michigan, April 5th

huge mother****er. Ben benieuwd hoe ie staat zaterdag.

super. dat tweede nummer is ook vet relaxed van journey

Jezus wat is die toch groot

NOu nou nou, die gast is toch wel op de goede weg voor een mr O titel denk ik. Misschien niet dit jaar maar volgend jaar?

en toch klopt er iets niet aan hem wat hem een mr o maakt

Wat is hier nu zoveel beter aan dan voor de vorige O?
Ik vind hem een goed frame hebben, echter zijn minpunten (onderrug en armen) blijf ik vinden.

Monstertje hoor! Kwaliteit is natuurlijk ruk om te kijken hoe die er echt voor staat.

Kuiten lijken wel iets beter als vorig jaar. Ze zijn er nog niet maar hij is op de goede weg.

Denk dat hij zeker nog wel 2 jaar nodig heeft om een kans te maken op de O.

Wat is hier nu zoveel beter aan dan voor de vorige O?
Ik vind hem een goed frame hebben, echter zijn minpunten (onderrug en armen) blijf ik vinden.

zijn armen vind ik zeker geen minpunt. zijn ****ing huge. oke er zit niet zo'n grote piek op zijn biceps, maar verder zijn ze wel kolosaal

ik begrijp de heisa niet rond die kerel...ziet goed uit maar niets speciaal denk ik dan...en dan zeker niet op O niveau...maar goed we zullen zien wat het geeft. In iedergeval respect voor de weg dat ie heeft afgelegd.

dat dan weer wel ja +1

Niet speciaal haha, je kan er geen 5 betere opnoemen van dit moment, al redelijk speciaal dan.

En je ziet dat er gewerkt word aan de minpuntjes, stond er in goede shape trouwens!

Wat een beest! Hij verbetert echt constant, ik geef hem 2 jaar dan is hij Mr.O:D Komend jaar zet ik in op Martinez(hopelijk)

Hij staat er goed bij en cool muziekje ook

Terug
Naar boven