XXL Nutrition

Filmpje : Dennis Wolf Guestposing in Michigan, April 5th

Groot, symetri... goed fysiek.

Kan niet wachten om hem zondag te zien

Wat een beest! Hij verbetert echt constant, ik geef hem 2 jaar dan is hij Mr.O:D Komend jaar zet ik in op Martinez(hopelijk)

Volgens mij doet martinez nog niet mee op de 2008 Mr.o. En je vergeet Phil Heath, ik denk dat hij meer kans maar op de sandow dan wolf aangezien phil een beter totaal plaatje heeft (naar mijn mening dan). Neemt nog niet weg dat wolf een super atleet is, en een huge back lat spread kan neerzetten :D!

Volgens mij doet martinez nog niet mee op de 2008 Mr.o. En je vergeet Phil Heath, ik denk dat hij meer kans maar op de sandow dan wolf aangezien phil een beter totaal plaatje heeft (naar mijn mening dan). Neemt nog niet weg dat wolf een super atleet is, en een huge back lat spread kan neerzetten :D!

zwaar oneensch

lad spread achter waanzinnig(hoewel wijder dan vol)most must. ook top!armen,niet in verhouding.(phil heath!)onderrug nog geen aansluiting met geweldige lat/schouderpartij.ik wil hem graag in de vergelijking zien met cutler(zelfde fyciek)alleen benen cutler veeeeeeeeeel beter.in de vergelijking denk ik dat hij problemen gaat krijgen tegen phil heath,veel beter totaal plaatje,en steeds groter!

phil wordt steeds groter maar is nog een serieus pak kleiner dan cutler/wolf..

wolf wordt ook steeds maar groter en groter.....

Het is wel wat jammer voor Wolf dat hij van die hoge aanhechtingen heeft voor de lats, want als je naar de Mr Olympia trend kijkt zie je haast allemaal mensen met lage masale ruggen.
Ikzelf vind het btw. wel mooi, want het benadrukt de smalle taille vind ik:).

Ben n fan van Wolf maar had toch drastischere veranderingen verwacht

Ik blijf bij m'n mening dat ik het een super atleet vind, diep respect!
echter mist hij gewoon nog iets imo, waardoor ik denk dat hij het niet tot mr. O gaat schoppen..

Terug
Naar boven