XXL Nutrition

filmpje jarno hams verwijderd van youtube

jackalxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
hallo allemaal

ik kreeg net een bericht van youtube dat het door mij gemaakte filmpje van jarno hams van youtube is verwijderd vanwege het nummer the prophecy van soulfly
soulfly heeft namelijk geklaagd over het feit dat ik hun geniale nummer heb gebruikt in een geniaal filmpje over onze hollandse krachtheld.
Ik denk ik zeg het ff dan weten jullie in ieder geval waarom die verwijdert is.
allemaal wel een beetje zielig maar ja het is blijkbaar het goed recht van de artiest. Vechtpartijen mogen er wel op maar sterkste man filmpjes met geniale muziek is helaas verboden :S

Kun je het niet opnieuw uploaden met een ander nummer eronder?

dat heb ik ook bij lots of mijn filmpjes nu jack... maar dat is een soort robotje ofzo die die nummers herkent want de artiesten gaan vast niet ieder nummer op youtube af :p ... maar zoals je zegt het sucks ass zwaaaar

Kom ik regelmatig tegen. Dailymotion.com is er nog sneller in. Filmpje was nog niet eens actief....

Het leuke is, als je dus een filmpje maakt terwijl je de radio / cd speler aan hebt staan, dan wordt deze ook gekickt. Terwijl ik me niet voor kan stellen dat dat niet zou mogen...

De beroemde "Strenght Compilations" zijn ook al van youtube verwijderd:treuren:

Is er hier toevallig iemand die ze heeft gedownload? Zo ja, zou het tof zijn hem even op naar een server te uploaden zodat ze niet verloren gaan.

Wat vreemd allemaal, als je niet oplet zie je ineens tieners die elkaar de kop inslaan.
of een vrouw die door een herdershond ge***kt word.

Via google video is er nog het een en ander terug te vinden op andere sites:p

Het valt in ieder geval wel op dat er de laatste tijd veel verwijderd wordt. Ik had een playlist gemaakt op youtube, en de helft ervan was opeens weg.

De beroemde "Strenght Compilations" zijn ook al van youtube verwijderd:treuren:

Is er hier toevallig iemand die ze heeft gedownload? Zo ja, zou het tof zijn hem even op naar een server te uploaden zodat ze niet verloren gaan.

Ik had het ook al gemerkt vorige week. Via google video zijn ze (voorlopig) nog te bekijken. Je kan ze dus nog snel ff downloaden.

[Link niet meer beschikbaar]

edit: je had het zelf ook al gezien.

Er is nog een en ander te vinden op bv myspace vids, waaronder s.f.c 1. Te downloaden met de firefox download helper. Deel 2 is inmiddels onvindbaar:(

Iemand een handige site waar ik ze kan uploaden???

Ik heb sfc 1/2/3 op men pc staan + die brutal squatcompilatie (die vind ik ook niet zo direct terug op youtube)

Vandaag met Jarno Hams op de foto geweest :D

ze heben nu iets nieuws bedacht, geluid wordt uitgeschakelt filmpje blijft

Ik vind het een grote schande!!!

Terug
Naar boven