AndroidHealthClinic

Finale sterkste man van NL

Kleine correctie

Het is Arno Louwsma ;) en ik hoop dat ie nog de kans krijgt om mee te doen na de onduidelijkheid in Heerenveen.

Wat is de aanvangstijd ?

• Topic Starter Topic Starter
13.00 uur

Geen max dl battle Jitse-Niels.
Geen dik nl record log Niels.

Jammer al is het begrijpelijk dat het een keer anders gaat dan andere jaren.

Geen tribune las ik op FB:mad:
6/7 uur staan ga ik niet redden, ben ouwe lul.. Wel een mooi gespierde ouwe lul met megabiceps:)

Lijkt het maar zo, of wordt er door sponsoren steeds minder geïnvesteerd in de opzet van wedstrijden?

Datum gaat niet goed op die pagina.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

6/7 uur staan ga ik niet redden, ben ouwe lul.. Wel een mooi gespierde ouwe lul met megabiceps:)
Neem je klapstoeltje mee.

Arno had zich toch geplaatst had ik op facebook gezien een tijd terug ?

Idd mooi dat ze keer paar geheel andere events pakken !! Op de yoke na is eigenlijk alles anders dan voorgaande jaren.

Die OH medley en Squat is echt vet.
Autokantelen ook voor het publiek spectaculair. Ik kan dit als toeschouwer wel waarderen.

autokantelen is wel heel blessuregevoelig volgens mij, met die oude WSM wedstrijden sneuvelde er wel eens eentje

1e 3 met tribune, laatste 3 zonder.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Doen we dat er nog ff zelf achteraan toch? :D

Mooi! Thanks Jitse! Ik ga hup Jitse roepen!

Juist meer toch op deze manier met deze onderdelen?

Dat is op zich waar, mijn punt was niet helder. Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat er voor het publiek ook gewoon iets van faciliteiten moeten zijn, willen die blijven komen. Geen publiek = uiteindelijk geen sponsors, en dan is het alsnog over.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is op zich waar, mijn punt was niet helder. Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat er voor het publiek ook gewoon iets van faciliteiten moeten zijn, willen die blijven komen. Geen publiek = uiteindelijk geen sponsors, en dan is het alsnog over.

Klopt ook wel maar als t goed is zijm er voor 3 onderdelen wel tribunes en t grote publiek zal toch op Tv zijn op RTL 7

Had ook log op max wel leuk gevonden, denk dat het NL record dan wel gesneuveld was.

Ik denk dat deze finale met deze onderdelen voor hetzelfde al dan niet meer spektakel gaat zorgen, overhead medley met 3x 140 kg plus onderdelen en een max squat met waarschijnlijk een dik eind gewicht is naar mijn mening behoorlijk tof om te zien!!

Ook de stones op afstand is erg mooi om te doen/zien!!

Duurt nog even, maar de verwachting is zonnig en 20 graden. Ideaal weer dus, beter dan vorig jaar in Meppel.

Echt super veel zin in!!

Terug
Naar boven