AndroidHealthClinic

Finale sterkste man van NL

Mja blijft een strongman wedstrijd, niet zeuren, accepteren en doorgaan, maar sommigen bleven echt boven par. Daarbij was het lastig omdat je op een fluit moest wachten voor je naar boven mocht. Dus eigenlijk ietwat een pauzed squat en das voor mensen met een pak aan wat makkelijker weer, maar goed dan had ik maar een pak moeten hebben :)

Precies zoals ik vantevoren had gezegd squat zal altijd discussies opleveren en bij jou was precies de situatie die ik had aangegeven. Blijft wel mooi om te zien maar in een wedstrijd zie ik dan liever deadlift.

Zeg ik nou iets heel raars als ik zeg dat ik t gek vind dat die pakken uberhaupt toegestaan zijn bij strongman?

Tja komend van een pl-er mss een beetje maar wat mij betreft schaffen ze dat af in alle sporten.

140kg lol, tijden veranderen

Precies zoals ik vantevoren had gezegd squat zal altijd discussies opleveren en bij jou was precies de situatie die ik had aangegeven. Blijft wel mooi om te zien maar in een wedstrijd zie ik dan liever deadlift.

Tja komend van een pl-er mss een beetje maar wat mij betreft schaffen ze dat af in alle sporten.

Mja ik lift al jaren niet meer in suit, en bij pl is in elk geval een duidelijke scheiding tussen raw en equipped. Ik ben niet tegen pakken an sich maar ik zie sommige gasten met zo veel wraps en sleeves en compression kleding aan rondlopen dat ik me afvraag of dat niet een beetje voorbij gaat aan de essentie van strongman.

Verder niets dan respect natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Mja ik lift al jaren niet meer in suit, en bij pl is in elk geval een duidelijke scheiding tussen raw en equipped. Ik ben niet tegen pakken an sich maar ik zie sommige gasten met zo veel wraps en sleeves en compression kleding aan rondlopen dat ik me afvraag of dat niet een beetje voorbij gaat aan de essentie van strongman.

Verder niets dan respect natuurlijk.

natuurlijk heb je gelijk in de kern. Allemaal terug zoals Paul Anderson het deed

Terug
Naar boven