Fitness Seller

Finale sterkste man van NL

spannend inderdaad. ben benieuwd wat alex en enzo op de stones gaan doen

Niels laatste steen niet. Jitse wel en ik denk winnaar met 2 gewonnen onderdelen.

Jitse nummer 1

1e 3 met tribune, laatste 3 zonder.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Doen we dat er nog ff zelf achteraan toch? :D

Niks geen tribune! Kutzooi!
:mad:

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Mooi! En de rest?

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

En waarom kelvin uit de wedstrijd?

Jitse 1
Niels 2
Enzo 3

Niels 2
Enzo 3
Alex 4
Mike 5
Teun 6
Fouad 7
Arno 8
Angelo 9
Volgens mij was dit het. Kelvin is na de squat gestopt. Geen blessure volgens mij.
Peter en Marvin hadden wel een blessure.

Echt een spannende finale tot het einde. Weer Niels net niet wat een pech. Heeft op de hand over hand helaas te veel punten laten liggen.
Imo de slechts georganiseerde finale ooit, echt waardeloos. Eerste twee onderdelen niks kunnen zien omdat er geen podium was en veel te veel mensen langs de hekken stonden en dan ben ik niet eens klein. De tweede locatie (plein) was veel te klein en ook daar geen podium.

Hoogte punten van de wedstrijd voor mij waren de OH stone lift van Enzo, de squat van Mike en de stone run van Jitse.

Gefeliciteerd Jitse met je 2e titel.

gefeliciteerd allemaal !

Ben benieuwd naar de uitzending in september!
Goed bezig iedereen!!

Imo de slechts georganiseerde finale ooit, echt waardeloos. Eerste twee onderdelen niks kunnen zien omdat er geen podium was en veel te veel mensen langs de hekken stonden en dan ben ik niet eens klein. De tweede locatie (plein) was veel te klein en ook daar geen podium.

Dit inderdaad.

Echt een spannende finale tot het einde. Weer Niels net niet wat een pech. Heeft op de hand over hand helaas te veel punten laten liggen.

Hoogte punten van de wedstrijd voor mij waren de OH stone lift van Enzo, de squat van Mike en de stone run van Jitse.

Gefeliciteerd Jitse met je 2e titel.

Idd waardeloos! 2,5 uur heen reizen en 2,5 uur terug! En dan niks kunnen zien!
De oom van Arno zat 100 meter verderop op een bankje omdat hij niet lang kan staan, en ik ook niet met mijn rotte rug!
Ik zat naast hem, ben na het eerst onderdeel weggegaan!
GVD kutorganisatie!
Skinnie goed boos!:mad:

Mooie wedstrijd waardeloze locaties. Ik zeg gewoon waar het op staat. Een aanfluiting voor de liefhebbers. Hoogtepunten idd wat mark zegt.

Felicitaties aan de deelnemers en winnaar, zo te lezen goed gepresteerd Mike.

Mike is monster!

Wat was zijn squat?

Mike had als enige 385

Gezien de stonerun kan ik niks anders concluderen dan dat Jitse de terechte winnaar is, op het einde van de dag nog zoveel energie in de tank vergeleken de anderen is de sterkste die overleeft.

Ik denk dat we niet teveel moeten zeiken over de organisatie, die roeit ook met de riemen die ze hebben.

Ik hoop wel dat ze leren van dit jaar, want 2 locaties is niet erg handig. Reclameborden die verplaatst moesten worden etc kostte veel tijd.

(semi) objectief verslag van een toeschouwer:

event 1) Hand over Hand pull) Een vrij lichte pull, dus iedereen was tamelijk snel. Vooral tussen de (op dit onderdeel) sterkere pullers was het spannend. Kelvin wist deze pull te winnen in rond de 27 sec. Daarna kwam als ik het mij goed herinner Enzo Tauro gevolgd door Jitse Kramer. Niels eindigde 5e, Alex 7e... Teun Moors, Arno Louwersma en Marvin Mulder draaide een goede middemoot op dit onderdeel van rond de 30 sec.

event 2) Yoke race) Zo goed als iedereen kreeg de 420kg wegende yoke goed naar de overkant. Winnaar van het 1e onderdeel Kelvin had het erg lastig. Alex en Marvin hielden een spannende race die Alex net won. Niels en Jitse maakten ook een spannende race en werden 1 en 2. Naast Alex en Marvin draaiden ook Fouad en Enzo erg goed mee op dit onderdeel.

event 3) Carflip) Een spectaculair maar gevaarlijk onderdeel. Dit werd duidelijk toen Marvin zich ernstig blesseerde. Tijdens de flip van Peter ging het mis en reed de auto bijna het publiek in. Uiteindelijk was Niels ruim de snelste gevolgd door Jitse. Ook Alex en Enzo deden goede zaken op dit onderdeel.

event 4) Oh medley) Door een combinatie van factoren haalden opvallend weinig mensen het beginobject; de 140 log leek voor velen te zwaar. Fouad haalde deze wel. Alex en Niels waren beiden zeer snel op de 1e 2 objecten maar failden de 120kg stone, evenals Jitse die iets langzamer was. Grote winnaar op dit onderdeel was Enzo Tauro, die als enige de 1e 3 objecten presste!

event 5) Squat) Deze was een prooi voor "ons Mike", Mike Oerlemans wist dit event te winnen door maar liefst 185kg te squatten. Enzo was van de toppers degene die als 1e moest lossen, hierna Jitse, daarna Alex en daarna Niels. Ook Teun draaide in de top mee. Bij Kelvin ging het hier mis, waarna hij uit de competitie stapte.

event 6) Stones) Hier werd het beslist. Er veranderde eigenlijk weinig in het hele klassement, behalve dan het belangrijkste. Jitse legde alle stenen erop, Niels niet, dus Jitse werd de sterskte man van Nederland, Niels 2e en Enzo 3e.

Wat opviel:
- hoe sterk de "jonge garde" al is
- hoe belachelijk massief en groot Jitse en Niels zijn
- hoe alex moonen voor zijn doen bescheiden acteerde

groetjes pss

Terug
Naar boven