laantje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1e 3 met tribune, laatste 3 zonder.
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
Doen we dat er nog ff zelf achteraan toch?![]()

Imo de slechts georganiseerde finale ooit, echt waardeloos. Eerste twee onderdelen niks kunnen zien omdat er geen podium was en veel te veel mensen langs de hekken stonden en dan ben ik niet eens klein. De tweede locatie (plein) was veel te klein en ook daar geen podium.
Echt een spannende finale tot het einde. Weer Niels net niet wat een pech. Heeft op de hand over hand helaas te veel punten laten liggen.
Imo de slechts georganiseerde finale ooit, echt waardeloos. Eerste twee onderdelen niks kunnen zien omdat er geen podium was en veel te veel mensen langs de hekken stonden en dan ben ik niet eens klein. De tweede locatie (plein) was veel te klein en ook daar geen podium.
Hoogte punten van de wedstrijd voor mij waren de OH stone lift van Enzo, de squat van Mike en de stone run van Jitse.
Gefeliciteerd Jitse met je 2e titel.

Ben benieuwd naar de uitzending in september!
Goed bezig iedereen!!