MuscleMeat

Finale sterkste man van NL

Helaas kunnen SB en ik niet. Wel de EK, niet de NK, toch raar. Eens kijken of we naar de MHP SCL World Strongest Man 90 & 105 Kg in Noorwegen kunnen.

gaat een mooie dag worden zaterdag! Wij gaan met 50 man in een bus + nog wat losse auto's erachteraan :) Go Niels en Mike!!

En??

Wat is er en? Arno en Fouad zijn in.

Lol dacht dat het zaterdag was lolz nevermind...just gettin' old

Succes allemaal!

Awesome line up. Belooft wel wat spektakel. Ben benieuwd naar de filmpjes! Succes, Mike!

Helaas, IRL kunnen we niet komen aanmoedigen (andere afspraak), maar ik wens alle deelnemers een geweldige wedstrijd met uitmuntende prestaties, en voor het publiek een geweldig spektakel. :)

Succes allen ! Hopelijk worden er genoeg filmpjes gemaakt ipv alleen maar foto's !!

Iemand update ons!

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Als er updates zijn :p

Wel erg krapjes in Borculo allemaal. Borculo heeft geen mooi groot dorpsplein.

Ik begrijp ook niet waarom er online zo weinig informatie over locaties e.d. is te vinden. Of zoek ik niet goed ?

al wat bekend van tussenstanden???

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Iemand update ons! ---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ---------- Als er updates zijn :p

tot nu toe:
1 jitse
2 niels/enzo
3 alex

Mike net de squat gewonnen met 385 kg

Niels staat vlgs mij bovenaan met alleen nog stones te gaan. Jitse dacht ik 2e nu. Spannend!

Mike sq gewonnen dafuq...( goed voor Mike maar niet verwacht)

Niels 52
Jitse 50.

Stones zijn nu

Top 4 met punten overzicht.
41 alex
47,5 enzo
50 jitse
52 niels

Terug
Naar boven