AndroidHealthClinic

Firefox 2.0 uit!

Bezoekers in dit topic

Ah, wist ik nog niet. Thanks. Firefox blijft dé browser.
 
Ik gebruik laatste tijd meestal FF voor het tabbed browsen maar vraag me af wat de voordelen zijn van deze update.

Kleuren van knoppen minder fel maar ook minder duidelijk, en hij vreet nog altijd massa's geheugen in vergelijking met IE.

Scrollen met de muis gaat ook nog altijd blokkeriger dan in IE.

En of de bugs die ik had mbt copy/paste opgelost zijn valt nog af te wachten.

Tabs zien er nu donkergrijs uit, verbetering? Niet echt, had de oude liever.


Blijf mijn bedenkingen hebben erbij, nog steeds 82% van de forumleden hier gebruikt trouwens I.E.
 
Whahah; voor dat mooier uitzien ga ik niet weg van mijn IE; heb er verschillende programma's voor om het volledige gezicht van m'n internetpagina er anders uit te laten zien.:)
 
Ik gebruik laatste tijd meestal FF voor het tabbed browsen maar vraag me af wat de voordelen zijn van deze update.

Kleuren van knoppen minder fel maar ook minder duidelijk, en hij vreet nog altijd massa's geheugen in vergelijking met IE.

Scrollen met de muis gaat ook nog altijd blokkeriger dan in IE.

En of de bugs die ik had mbt copy/paste opgelost zijn valt nog af te wachten.

Tabs zien er nu donkergrijs uit, verbetering? Niet echt, had de oude liever.


Blijf mijn bedenkingen hebben erbij, nog steeds 82% van de forumleden hier gebruikt trouwens I.E.

Een beetje pc heeft echt geen problemen met dat geheugen, het grootse voordeel tot nu toe vind ik het woordenboek, net zoals in word werkt echt fijn :)

En Firefox is gewoon veel sneller als IE echt, probeer het maar ;)


En ik vind trouwens dat de pop-ups veel beter geblokkeerd worden dan in IE.
 
Een beetje pc heeft echt geen problemen met dat geheugen, het grootse voordeel tot nu toe vind ik het woordenboek, net zoals in word werkt echt fijn :)

En Firefox is gewoon veel sneller als IE echt, probeer het maar ;)
Nee mijn pc kan het ook wel prima aan, maar blijft hoog verbruik dat blijkbaar eigen is aan FF.

Kwa snelheid merk ik absoluut geen verschil tussen beiden. Het enige wat ik beter vind aan FF is het tabbed browsen, voor al de rest is IE beter imo.
 
Nee mijn pc kan het ook wel prima aan, maar blijft hoog verbruik dat blijkbaar eigen is aan FF.

Kwa snelheid merk ik absoluut geen verschil tussen beiden. Het enige wat ik beter vind aan FF is het tabbed browsen, voor al de rest is IE beter imo.

Microsoft gebruikers blijven over het algemeen moeilijk over te halen :P

Waarin vind jij IE beter dan?
 
Nee hoor, ben al een heel tijdje 99% FF gebruiker maar werk ook met IE om websites compatibel te maken. IE is trouwens op dat vlak ook lastiger omdat het minder compatibel is met CSS, hoewel de 7.0 dat zou oplossen, die moet ik alleen nog eens zien te downloaden. Maar heb altijd IE gebruikt en was er zeer tevreden over, het zal dus afwachten zijn welke nu de betere is de FF 2.0 of de IE 7.0

Wat ik verder beter vond aan IE is reeds gepost: minder geheugen vreten, sneller scrollen met de muis, en geloof het of niet maar ik heb copy paste bugs gehad in FF die ik nooit met IE had. Soms kon ik tekst in FF na selectie dus niet kopieren in het actieve venster en dit ging wel in IE. Ben nog aan het afwachten of de bug weg is, voorlopig wel.
 
Ola,

ik val hier ook uit de lucht.

Bedankt knurft. :thumbup:
 
Hmmm, FF 2.0 is reeds tweemaal vastgelopen bij mij.
 
Hmmm, FF 2.0 is reeds tweemaal vastgelopen bij mij.
Idd, had het zojuist ook, wel weer goed dat je het dan kan afsluiten en bij heropstarten hij weer de oude sessie opent met alle tabs.
 
Nee hoor, ben al een heel tijdje 99% FF gebruiker maar werk ook met IE om websites compatibel te maken. IE is trouwens op dat vlak ook lastiger omdat het minder compatibel is met CSS, hoewel de 7.0 dat zou oplossen, die moet ik alleen nog eens zien te downloaden. Maar heb altijd IE gebruikt en was er zeer tevreden over, het zal dus afwachten zijn welke nu de betere is de FF 2.0 of de IE 7.0

Wat ik verder beter vond aan IE is reeds gepost: minder geheugen vreten, sneller scrollen met de muis, en geloof het of niet maar ik heb copy paste bugs gehad in FF die ik nooit met IE had. Soms kon ik tekst in FF na selectie dus niet kopieren in het actieve venster en dit ging wel in IE. Ben nog aan het afwachten of de bug weg is, voorlopig wel.


Heb ik inderdaad ook gehad, zal IE 7.0 ook eens proberen :)
 
Ja het copy paste probleem is er dus nog steeds in FF, bovendien vandaag sinds install al 4 keer vastgelopen, krijg dan 'no response' in titelbalk, ze hadden m beter beta gemaakt dus :rolleyes:
 
Ik heb IE 7.0 nu ook installed maar ziet er niet uit, heel de functiebalk bovenaan hebben ze weggelaten (waarschijnlijk voor meer ruimte) maar het bevalt me helemaal niet. Verder is alle tekst nu met zo'n softe omlijning, wat ik ook maar niets vind. Iemand een idee waar je deze instellingen veranderd?

Er zitten nu wel tabs op, maar die moet ik nog ff uitproberen, het vervelende is eraan dat je altijd minstens 1 tab ziet terwijl dat eigenlijk overbodig is, dat lichte blauwe kleurtje erop stoort ook meer dan wat anders.

Dan is FF een stuk beter!
 
heel de functiebalk bovenaan hebben ze weggelaten (waarschijnlijk voor meer ruimte) maar het bevalt me helemaal niet. Verder is alle tekst nu met zo'n softe omlijning, wat ik ook maar niets vind. Iemand een idee waar je deze instellingen veranderd?
Menu bar al gevonden, was gewoon onder Tools 'menu bar' aanvinken.
 
Ik heb IE 7.0 nu ook installed maar ziet er niet uit, heel de functiebalk bovenaan hebben ze weggelaten (waarschijnlijk voor meer ruimte) maar het bevalt me helemaal niet. Verder is alle tekst nu met zo'n softe omlijning, wat ik ook maar niets vind. Iemand een idee waar je deze instellingen veranderd?

Er zitten nu wel tabs op, maar die moet ik nog ff uitproberen, het vervelende is eraan dat je altijd minstens 1 tab ziet terwijl dat eigenlijk overbodig is, dat lichte blauwe kleurtje erop stoort ook meer dan wat anders.

Dan is FF een stuk beter!

Die kan je tog zo weer tevoorschijn toveren, met rechter muis knop daar en dan "menu bar".

Maar ik vind die taps inderdaad irritant, vooral dat er steeds één open staat.

Maargoed ik blijf tog bij Firefox haha. :D
 
De tekst ziet er ook weer normaal uit, was gewoon:

Tools > Internet Options > Advanced > Multimedia > Always use ClearType for HTML (uitzetten)

Maar idd ik ga zeker FF blijven gebruiken, vind IE er niet serieus uitzien, veel te breezah achtig.
 
Ik gebruik ook al een paar jaar Firefox, maar nog steeds ondersteunen niet alle sites FF.
Zelfs professionele sites zoals die van TNT post werken alleen goed met IE bij bijv. het afdrukken van adreslabels. Een telefoontje naar de helpdesk leverde mij het volgende antwoord op: 'Firefox, wie gebruikt er nu Firefox?!'.:rolleyes:

Ook bij een Engelse paysite waar ik voetballen op kijk werken maar de helft van de functies met FF.

Lange weg te gaan nog dus!
 
Back
Naar boven