AndroidHealthClinic

Fitfluencers (NOS nieuwsbericht)

Bezoekers in dit topic

Heel simpel, vergelijk de basisschool nu met toen je zelf ging. De helft van de basisschool kinderen nu hebben al een grotere dubbele kin dan ik eind vd bulk. Uiteraard is ”een maatje groter” zijn het nieuwe hip, maar de prijs betalen ze wel over x aantal jaar als je net als peter gilles je veters niet kunt strikken en een nicolleke nodig hebt.

Uiteraard betalen de gezonden mensen het financieel doordat die vetklappen 389191x pj naar de huisarts gaan dat er weer een kroket klem zit.
 
Heel simpel, vergelijk de basisschool nu met toen je zelf ging. De helft van de basisschool kinderen nu hebben al een grotere dubbele kin dan ik eind vd bulk. Uiteraard is ”een maatje groter” zijn het nieuwe hip, maar de prijs betalen ze wel over x aantal jaar als je net als peter gilles je veters niet kunt strikken en een nicolleke nodig hebt.

Uiteraard betalen de gezonden mensen het financieel doordat die vetklappen 389191x pj naar de huisarts gaan dat er weer een kroket klem zit.
Ik was de enige dikzak op mijn school en dat is nog niet eens zo lang geleden, is het zoveel erger geworden de laatste paar jaren??
 
Heel simpel, vergelijk de basisschool nu met toen je zelf ging. De helft van de basisschool kinderen nu hebben al een grotere dubbele kin dan ik eind vd bulk. Uiteraard is ”een maatje groter” zijn het nieuwe hip, maar de prijs betalen ze wel over x aantal jaar als je net als peter gilles je veters niet kunt strikken en een nicolleke nodig hebt.

Uiteraard betalen de gezonden mensen het financieel doordat die vetklappen 389191x pj naar de huisarts gaan dat er weer een kroket klem zit.
Zolang ze nog geen 40 zijn valt het allemaal wel mee. Maar dan begint de ellende. Diabetes 2, kapotte gewrichten, hart- en vaatziekten en een hele reeks aan dingetjes die er mee te maken hebben.

Trouwens als je vanwege je spiermassa slaapapneu krijgt ben je ook niet goed bezig, dat is ook echt kneiterongezond.
 
Ik was de enige dikzak op mijn school en dat is nog niet eens zo lang geleden, is het zoveel erger geworden de laatste paar jaren??
In een paar jaar verandert er niet zo veel natuurlijk. Het CBS houdt dit allemaal bij. In de leeftijdscategorie 12-16 jaar is het percentage kinderen met overgewicht de afgelopen 40 jaar ruim verdubbeld (van 7,4% naar 15,9%). Kun je allemaal zelf nazoeken op: https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/81565NED/table?ts=1650007155381
 
Back
Naar boven