MuscleMeat

Fitfluencers (NOS nieuwsbericht) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat klopt, zijn oefeningen uit de oude doos. Doe jij ook nog iets met hoefijzers en ijzeren stangen. Zullen we dan komende zomer de braderieën in B en NL afgaan ?
Heeft jou vrouw of zus toevallig ook een baard, dat kan er prima bij.
Anders vragen we Ano11_01_24 erbij, die heeft haar op de tanden :D
Toevallig een half uurtje geleden nog ijzer geplooid :D


 
Hij heeft in dit geval gewoon gelijk toch, als zijn goedgekeurde product daar tussen de verboden middelen staat met een verhaal omheen dat er allemaal doping in zit, is dat op z'n minst framing. Ik zou dat ook niet tof vinden.
 
Hij heeft in dit geval gewoon gelijk toch, als zijn goedgekeurde product daar tussen de verboden middelen staat met een verhaal omheen dat er allemaal doping in zit, is dat op z'n minst framing. Ik zou dat ook niet tof vinden.
Niemand heeft dat door dat het zijn spul is, alleen door zijn YT video. de verpakking heeft ie verlicht, en staat ook omgekeerd. Je kunt dus niet zien welk product, merk het is.
 
"38% andere stoffen dan we hadden verwacht" doet mij hieraan denken.

IMG_20220414_200717.jpg


 
Ik wandelende reclame voor beschuit met muisjes :p
 
Ik vind het maar overdreven allemaal. Ze kunnen beter een video maken over al die vetzakken. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht en dit aantal is groeiende, maar dat moeten we allemaal maar normaal vinden onder de noemer body positivity. Maar dat is net wel de groep waardoor onze zorgkosten elk jaar stijgen. En ook de groep waarom wij in de problemen zijn gekomen met corona. Het overgrote deel in de ziekenhuizen had overgewicht. We gaan steeds meer naar een pussy maatschappij waarin we iedereen maar moeten accepteren zoals ze zijn, maar dat vind ik in dit geval geen goede ontwikkeling.
 
Idd sensatie tv. is er niet ergens een nieuwe oorlog die ze kunnen promoten?
 
Ik vind het maar overdreven allemaal. Ze kunnen beter een video maken over al die vetzakken. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht en dit aantal is groeiende, maar dat moeten we allemaal maar normaal vinden onder de noemer body positivity. Maar dat is net wel de groep waardoor onze zorgkosten elk jaar stijgen. En ook de groep waarom wij in de problemen zijn gekomen met corona. Het overgrote deel in de ziekenhuizen had overgewicht. We gaan steeds meer naar een pussy maatschappij waarin we iedereen maar moeten accepteren zoals ze zijn, maar dat vind ik in dit geval geen goede ontwikkeling.
En het verpest je uitzicht ook gewoon. Doe mij maar meer mensen die fitfluenced worden met soms een beetje AAS dan fatfluenced door big macs en fatfluencers die het body positivity noemen.
 
En het verpest je uitzicht ook gewoon. Doe mij maar meer mensen die fitfluenced worden met soms een beetje AAS dan fatfluenced door big macs en fatfluencers die het body positivity noemen.
"soms een beetje AAS", dat soms
 
ik vind dat ze wel gelijk hebben mbt de wildgroei en ongecontroleerde shit in sommige per workouts. Als je de juiste bestelt op internet kun je na een paar schepjes zo door naar een festival.

En er zitten toch echt wel risico’s aan gebruik van (veel) aas. De prof bodybuilders vallen toch opvallend vaak dood neer laatste tijd. Dat zijn niet de lichtgewichten.

Dat obesitas en vet worden een veel groter probleem is (de medische shit eromheen ook) veel duurder is voor ons allemaal zouden ze ook wel mogen zeggen. Want half jong Nederland zit in het weekend aan de pillen, dus een beetje stims en dan de gym in is dan ook niet echt zo’n issue. Wel raar dat je het gewoon kunt kopen
 
Ik vind het maar overdreven allemaal. Ze kunnen beter een video maken over al die vetzakken. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht en dit aantal is groeiende, maar dat moeten we allemaal maar normaal vinden onder de noemer body positivity. Maar dat is net wel de groep waardoor onze zorgkosten elk jaar stijgen. En ook de groep waarom wij in de problemen zijn gekomen met corona. Het overgrote deel in de ziekenhuizen had overgewicht. We gaan steeds meer naar een pussy maatschappij waarin we iedereen maar moeten accepteren zoals ze zijn, maar dat vind ik in dit geval geen goede ontwikkeling.

Ja maar dat is het nieuwe normaal. En ze willen vooral de fatsociety niet tegen het hoofd stoten want je bent mooi zoals je bent🤪🤣 iedereen mag er zijn🤔
 
Back
Naar boven