XXL Nutrition

'Fitna' offline na dreigementen

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
De film 'Fitna' van Geert Wilders is vanavond van de internetsite Liveleak.com verwijderd. Een verklaring op de website zegt dat medewerkers van de site zijn bedreigd. Het zou gaan om ernstige bedreigingen.

Een fragment uit 'Fitna'.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Droevige dag

"Dit is een droevige dag voor de vrijheid van meningsuiting", stellen medewerkers van de website. "Maar we stellen de veiligheid van ons personeel voorop. We willen alle duizenden mensen van veel verschillende achtergronden en religies bedanken voor de steun die ze ons hebben gegeven. Zij begrepen dat Liveleak.com een plek is waar talloze meningen gehoord kunnen worden. Maar de prijs die we nu moeten betalen is te hoog."

Bedreigingen

Over de precieze aard van de dreigementen laat de verklaring zich niet uit. De website was sinds gisteravond de plek waar honderdduizenden mensen Fitna hebben bekeken. Op Youtube is de film nog wel te zien. (anp/sam/sd)

Bron: HLN: Buitenland - 'Fitna' offline na dreigementen (223245)
Byebye vrije meningsuiting...

Op Youtube nog te zien:

YouTube - Fitna - Nederlands (volledige versie)

Wat een schande. vrijheid van meningsuiting is één van de belangrijkste rechten die een mens heeft...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NEEEEEEE!!!!!!!!!! De wereld vergaatttt!!!!!!11111eeneeneen

Tja, wat dat betreft een rare religie. Je ziet christenen toch ook geen aanslagen plegen als er een afbeelding van jezus wordt geplaatst oid.

is dus een dreigement aan europa en geert wilders in het bijzonder...

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Wat een stelletje ****tards op die site zeg.

wie zegt dat er daadwerkelijk dreigementen zijn geweest??!! Ik wil eerst bewijs zien dan geloof ik het pas.

Nu de moslims heel rustig gereageerd hebben hierop en er geen chaos van gemaakt hebben, is het begrijpelijk dat wilders andere wegen zoekt om toch zijn gelijk te krijgen.

Dit is echt LAAG en NEP!!!

wie zegt dat er daadwerkelijk dreigementen zijn geweest??!! Ik wil eerst bewijs zien dan geloof ik het pas.

Nu de moslims heel rustig gereageerd hebben hierop en er geen chaos van gemaakt hebben, is het begrijpelijk dat wilders andere wegen zoekt om toch zijn gelijk te krijgen.

En jij weet dat sech? amaai slimme jonge :rolleyes: Ze doen toch niks anders dan dreigen... wacht maar tot ze zich hier sterk genoeg voelen, dan barst de bom

Zijn genoeg mensen die hem al gedownload hebben. Hij is overal nog te downloaden, zie het probleem niet zo.

EricR had hem toch ook op rapidshare gezet ofniet?

op You Tube zal hij dan ook niet lang blijven staan volgens mij
als je zag wat een heisa die Mohammed cartoons teweeg bracht

LiveLeak trekt duizenden bezoekers door die film. Waarom zouden ze voor de 'gein' die film eraf halen? Ik geloof wel zeker dat ze dreigementen ontvangen hebben.

LiveLeak trekt duizenden bezoekers door die film. Waarom zouden ze voor de 'gein' die film eraf halen? Ik geloof wel zeker dat ze dreigementen ontvangen hebben.
waarom dreigementen?

er staat niks anders op dan precies wat de koran zegt en hoe die lui doen.
dus valt niks te dreigen

Dieptriest weer, maar kan Wilders die film niet gewoon vanaf zijn eigen PC hosten ofzo?

Ookal gaan er mensen dood, die film moet op de site blijven.vrijheid van meningsuiting boven alles.

Terug
Naar boven