XXL Nutrition

Fitness schema

Stu

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
HI
Ik ben nieuw op het forum dus ben benieuwd naar jullie ideeën.
Heb in een grijs verleden veel aan fitness en nog meer aan voetbal gedaan. Helaas ben ik door twee zware operaties de afgelopen 8 jaar een flink aantal kilo's te zwaar geworden en is mijn vet gehalte erg hoog.

Nu ben ik sinds kort weer aan de fitness geslagen en het bevalt me prima. Nu ben ik echter op zoek naar een mooi schema voor 3 á 4 keer per week. Waarbij ik mijn vetgehalte kwijt raak ( vooral rond de buik) en mijn spiermassa vergroot.

Ideeën?
gaat dat lukken met alleen trainen?

HI
Heb in een grijs verleden veel aan fitness en nog meer aan voetbal gedaan. Helaas ben ik door twee zware operaties de afgelopen 8 jaar een flink aantal kilo's te zwaar geworden en is mijn vet gehalte erg hoog.

Nu ben ik sinds kort weer aan de fitness geslagen en het bevalt me prima. Nu ben ik echter op zoek naar een mooi schema voor 3 á 4 keer per week.Goed zoeken. Je zult er vast een vinden. Bijvoorbeeld onder stickys. Waarbij ik mijn vetgehalte kwijt raak ( vooral rond de buik)Plaatselijk afvallen kan niet. en mijn spiermassa vergroot.Helaas, Het is het een of het ander

Ideeën? Genoeg, Maar je vind ze ook onder de stickys
gaat dat lukken met alleen trainen? Kan, Maar eigenlijk is een voedingsschema erg belangrijk. Ook in de stickys te vinden.

Welkom!!!;)

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je misschien gezien hebt ben ik nieuqw hier en weet dus niet goed waar ik moet zoeken.
Uiteraard heb ik deze gelezen; http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/
Maar dat zegt mij nog niet genoeg voor mijn trainingsdoelen.

Plaatselijk afvallen kan niet, dat lijkt me logisch. maar wellicht dat iemand mij kan helpen om te kijken of bijvoorbeeld HIT, HST of Full Body goed zijn hiervoor

Dank je wel

HI

Nu ben ik sinds kort weer aan de fitness geslagen en het bevalt me prima. Nu ben ik echter op zoek naar een mooi schema voor 3 á 4 keer per week. Waarbij ik mijn vetgehalte kwijt raak ( vooral rond de buik) en mijn spiermassa vergroot.

Ideeën?
gaat dat lukken met alleen trainen?

nee.

Voeding is essentieel.

Train Rippetoe eerst neem een goed voedingsschema en slaap voldoende. ga niet over trainen geduld is een schone zaak.

Terug
Naar boven