MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

FS,

Ik was aan het twijfelen om het hier te zetten of via e-mail. Maar dat komt op hetzelfde neer denk ik.

Ik heb zaterdagmiddag een bestelling geplaatst (ordernr.: 100138121). Ik heb betaald met mister cash.

Ik kreeg direct 2 e-mails:
1) dat de bestelling is geplaatst
2) dat de betaling is ontvangen en dat deze nu zal verwerkt worden

Alleen staat bij status nog steeds: "bezig met verwerken".

Alles stond (en staat nu nog steeds) "op voorraad". Dus het lijkt me niet dat ik moet wachten op iets?

Not flaming, just asking for info :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.943
FS,

Ik was aan het twijfelen om het hier te zetten of via e-mail. Maar dat komt op hetzelfde neer denk ik.

Ik heb zaterdagmiddag een bestelling geplaatst (ordernr.: 100138121). Ik heb betaald met mister cash.

Ik kreeg direct 2 e-mails:
1) dat de bestelling is geplaatst
2) dat de betaling is ontvangen en dat deze nu zal verwerkt worden

Alleen staat bij status nog steeds: "bezig met verwerken".

Alles stond (en staat nu nog steeds) "op voorraad". Dus het lijkt me niet dat ik moet wachten op iets?

Not flaming, just asking for info :).
Deze zending wordt per transporteur verzonden maar dat zou geen 4 werkdagen mogen duren. Maar voor zover ik zie is alles inderdaad leverbaar, behalve de Hex Bars (zowel zwart als chroom). Die lopen erg goed met zo'n lage prijs :) Ik had je daar zaterdag ook nog een karma berichtje over gestuurd zie ik.

Maar deze komen als het goed is wel volgende week alweer binnen! Beter toch even contact opnemen met de klantenservice voor exacte details

ik weet dat op een barbell gietijzeren schijven vaak best veel geluid maken, en ondanks dat ik dat een best awsome geluid vind kan ik dat helaas niet te veel hebben in mijn homegym. maar zou het met 50 mm dumbells ook zo erg zijn? zit namelijk te twijfelen tussen gietijzeren of rubber schijven voor mijn dumbbell stangen.

• #5.945
ik weet dat op een barbell gietijzeren schijven vaak best veel geluid maken, en ondanks dat ik dat een best awsome geluid vind kan ik dat helaas niet te veel hebben in mijn homegym. maar zou het met 50 mm dumbells ook zo erg zijn? zit namelijk te twijfelen tussen gietijzeren of rubber schijven voor mijn dumbbell stangen.
Dumbbells zullen over het algemeen iets stiller zijn maar of dat stil genoeg voor jou is kan ik niet voor je beoordelen. Ijzeren schijven zul je meestal toch wel horen rammelen! Kun je dit eventueel niet ergens uitproberen?

Overigens zou het type sluitingen ook wel wat verschil kunnen uitmaken. Hoe strakker je de schijven kunt bevestigen, hoe minder deze kunnen rammelen natuurlijk! Al hou je daardoor natuurlijk niet het geluid tegen van het tegen elkaar stoten van de dumbbells :o

Jup ik heb je karmabericht gezien, maar ik heb dezelfde middag nog besteld. Dus dacht dat er wel nog een paar in voorraad waren.

Dumbbells zullen over het algemeen iets stiller zijn maar of dat stil genoeg voor jou is kan ik niet voor je beoordelen. Ijzeren schijven zul je meestal toch wel horen rammelen! Kun je dit eventueel niet ergens uitproberen?

Overigens zou het type sluitingen ook wel wat verschil kunnen uitmaken. Hoe strakker je de schijven kunt bevestigen, hoe minder deze kunnen rammelen natuurlijk! Al hou je daardoor natuurlijk niet het geluid tegen van het tegen elkaar stoten van de dumbbells :o

ken helaas zo gauw niet iemand waar ik het even zou kunnen proberen.
hhmm dat word dus een gokje, of duurdere schijven van rubber. en goedkopere schijven met kans op (te veel geluid

• #5.948
Jup ik heb je karmabericht gezien, maar ik heb dezelfde middag nog besteld. Dus dacht dat er wel nog een paar in voorraad waren.
Er was er nog maar één volgens mij, zwart was toen al weg. Denk dat je die net gemist heb :( Maar komt normaal gesproken volgende week alweer binnen!

hhmm dat word dus een gokje, of duurdere schijven van rubber. en goedkopere schijven met kans op (te veel geluid
Hier op het forum zouden toch ook genoeg members moeten zijn met olympische dumbbells gietijzeren halterschijven. Maar ik zag dat je daar al een topic over bent gestart :)

Een gekke vraag over het barbarian free rack:

Kun je die verstelbare buizen er helemaal uit halen?

Dan zou je er zware dips op kunnen doen? :)

• #5.950
Een gekke vraag over het barbarian free rack:

Kun je die verstelbare buizen er helemaal uit halen?

Dan zou je er zware dips op kunnen doen? :)
De verstelbare haltersteunen kunnen inderdaad volledig eruit getild worden. Het lijkt mij echter niet prettig dippen op de open bovenkant van het vierkantsframe, of hoe heb je dat precies voor ogen?

De Barbarian Dip Bars of Iron Force Dip Bars zijn een stuk interessanter om te dippen!

De helft rubber de andere helft ijzer.
Dan om en om op je db, spaarje geld uit en heb je niet het gerammel van ijzer tegen ijzer.

• #5.952
De helft rubber de andere helft ijzer.
Dan om en om op je db, spaarje geld uit en heb je niet het gerammel van ijzer tegen ijzer.
Hoewel je daarmee inderdaad geen last hebt van rammelende ijzeren schijven moet je er wel rekening mee houden dat je dan altijd moet letten op de volgorde van gewichten die je op de dumbbell/barbell doet.

Hoewel je daarmee inderdaad geen last hebt van rammelende ijzeren schijven moet je er wel rekening mee houden dat je dan altijd moet letten op de volgorde van gewichten die je op de dumbbell/barbell doet.

hhmm ja das idd ook wel weer irritant, word over het agemeen trouwens veel 5kg schijven gebruikt voor de bumbbells? want de 5 kg schijven die ik nu heb, (niet van fitness-seller, maar muscle power) vind ik net iets te groot voor dumbbells.

• #5.954
hhmm ja das idd ook wel weer irritant, word over het agemeen trouwens veel 5kg schijven gebruikt voor de bumbbells? want de 5 kg schijven die ik nu heb, (niet van fitness-seller, maar muscle power) vind ik net iets te groot voor dumbbells.
Normaal gesproken geven de meeste krachtsporters voor dumbbells inderdaad de voorkeur aan 5 kg halterschijven, omdat deze in verhouding qua gewicht en afmetingen het compactste en handigste zijn. 10 kg halterschijven hebben meestal een veel grotere diameter (en zijn dikker) en kunnen dus bij bepaalde oefeningen in de weg zitten.

Normaal gesproken geven de meeste krachtsporters voor dumbbells inderdaad de voorkeur aan 5 kg halterschijven, omdat deze in verhouding qua gewicht en afmetingen het compactste en handigste zijn. 10 kg halterschijven hebben meestal een veel grotere diameter (en zijn dikker) en kunnen dus bij bepaalde oefeningen in de weg zitten.

oke, want van de 5 kg schijven die ik nu heb. vind ik de 5 zelfs al te groot. maa met 2,5 kan je weer niet zo hele zware bumbells maken

• #5.956
oke, want van de 5 kg schijven die ik nu heb. vind ik de 5 zelfs al te groot. maa met 2,5 kan je weer niet zo hele zware bumbells maken
Vergelijk de afmetingen anders even met onze verschillende halterschijven (onder het tabblad Specificaties op de productpagina). Al kan ik me niet voorstellen dat er hele grote verschillen in zullen zitten.

Vergelijk de afmetingen anders even met onze verschillende halterschijven (onder het tabblad Specificaties op de productpagina). Al kan ik me niet voorstellen dat er hele grote verschillen in zullen zitten.

de van mij zijn 25cm die van jullie varieeren tussen de 21,5 en 22,5. scheelt dus toch wel een klein beetje

• #5.958
de van mij zijn 25cm die van jullie varieeren tussen de 21,5 en 22,5. scheelt dus toch wel een klein beetje
Das toch wel een verschil inderdaad. Vergeet niet om ook rekening te houden met de dikte, wellicht zijn onze schijven wel kleiner in diameter maar ook dikker.

ik heb liever wat kleiner en dikker dan langer en dunner (qua schijven dan he:P )

want voorlopig zal rond de 30 kg dumbells wel even mijn max liggen

maar jullie rubber schijven zijn idd wel een stuk dikker dan die ik heb. scheelt 1,5 cm in dikte

Laatst bewerkt:
Is er enig idee wanneer de ATX stangen weer op voorraad zijn?

Terug
Naar boven