AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.701
Hebben de nieuwe beentoestellen geen PU rollen meer? Of lijkt dat zo op de afbeeldingen?
Klopt, we gaan bij veel toestellen weer terug naar de klassieke foam rollen met kunstlederen bekleding (het foam is wel een stuk steviger dan voorheen). Niet iedereen vond de PU rollen prettig aangezien die wat harder waren. Er waren bij sommige toestellen ook problemen met het PU materiaal dat kon openslijten, vooral in zeer koude ruimtes.

Ah oké, jammer.. Worden dan ook niet los aangeboden zoals de padding voor de bankjes?

Ik heb dan weer net de pu rollen gekocht om de rollen op mn ironmaster leg Attachment te vervangen. De hardheid zorgt gewoon voor een betere stretch, maar bvb mn vriendin is absoluut geen fan, dus het verbaast me niks dat jullie er klachten over kregen.

Vond zelf de PU pads van jullie bankjes verreweg de minst comfortabele pads waar ik ooit op gelegen heb. De afdrukken van de ribbels stonden in mn rug 🤣. Ik zou eerder kijken naar de grippy vinyl die Rep, rogue en nu ook Ironmaster gebruiken. Echt top

• #15.705
Ik heb dan weer net de pu rollen gekocht om de rollen op mn ironmaster leg Attachment te vervangen. De hardheid zorgt gewoon voor een betere stretch, maar bvb mn vriendin is absoluut geen fan, dus het verbaast me niks dat jullie er klachten over kregen.

Vond zelf de PU pads van jullie bankjes verreweg de minst comfortabele pads waar ik ooit op gelegen heb. De afdrukken van de ribbels stonden in mn rug 🤣
Er komen nieuwe PU pads voor de bankjes, wat breder en zachter en andere textuur :)

Mochten jullie ooit nog voor de REP style vinyl gaan hoop ik stiekem ook op een nieuwe fat pad

Heeft iemand ervaring met de power sled (en als fitness seller meeleest, komt deze uberhaupt nog terug)?

Ik zoek een magnetic resistance power sled, want dan kan ik deze gewoon op de oprit en weg gebruiken (alhoewel dat technisch gezien ook kan met een normale sled, maar dat maakt zo'n herrie). Ik keek naar de torque m3 maar die is toch wel heel duur, vooral in Europa.

Zo te zien zit de resistance in het voorste wiel maar ik zie van de plaatjes dat de drag rope vrij laag attacht bij het voorste wiel, dus ik maak me zorgen dat ik het wiel optil als ik heavy pulls/drags doe (bij de torque zit dit aan de andere kant). Volgens mij zijn de wielen ook op lucht i.p.v. solide rubber?

• #15.708
Heeft iemand ervaring met de power sled (en als fitness seller meeleest, komt deze uberhaupt nog terug)?

https://www.fitness-seller.nl/atx-resistance-power-sled/

Ik zoek een magnetic resistance power sled, want dan kan ik deze gewoon op de oprit en weg gebruiken (alhoewel dat technisch gezien ook kan met een normale sled, maar dat maakt zo'n herrie). Ik keek naar de torque m3 maar die is toch wel heel duur, vooral in Europa.

Zo te zien zit de resistance in het voorste wiel maar ik zie van de plaatjes dat de drag rope vrij laag attacht bij het voorste wiel, dus ik maak me zorgen dat ik het wiel optil als ik heavy pulls/drags doe (bij de torque zit dit aan de andere kant). Volgens mij zijn de wielen ook op lucht i.p.v. solide rubber?
Deze sled is inderdaad vooral interessant voor push oefeningen, bij pull oefeningen kan het wiel soms wat slippen afhankelijk van de trekhoek, het gewicht en de weerstand (vanwege het optillen-effect dat je inderdaad correct hebt gezien).

Voor de levertijd/beschikbaarheid even mailen naar de klantenservice a.u.b.!

Is er al iets bekend over de MCR 780 2.0 met een smith machine option?

Terug
Naar boven