MuscleMeat

Fitte dad bod

Bezoekers in dit topic

dad bod

Cool Novice
Lid geworden
9 okt 2021
Berichten
98
Waardering
110
Goedenavond,
Noem het een midlifecrisis als je wilt maar als vader van bijna 40 heb ik de ambitie om nog een keer te knallen en de beste versie van mezelf te worden. Op dit moment ben ik al een paar maand bezig met wekelijks 1-3 keer hardlopen. Mijn lichaamstype zou ik omschrijven als skinny fat. De bedoeling is dan ook om vet te verliezen en wat massa te proberen opbouwen met krachttraining (ik hoop op een soort recomp door beginnersgains). De vraag is natuurlijk of dat op mijn leeftijd nog zal lukken :-) Volgende week begin ik met 3 keer full body trainingen en het hardlopen zal ik blijven onderhouden 1-3 keer per week.
Mvg,
Dad bod
 
Welkom ! Nooit te laat om te beginnen. En je leeftijd is geen enkel probleem,ik ben 51.
Veel succes en plezier !
 
Je hebt nog wel een aantal jaar, je kan makkelijk nog een goed ogende fysiek neerzetten op een korte periode. Voor het bodybuilding aspect is het wel wat te laat maar dat is het doel natuurlijk niet.
 
40 pffft nog tijd zat!
 
Maand verder, nog steeds bezig?
 
ja hoor, ik heb de voorbije dagen wat gesleuteld aan een voedingsschema om gezonder te eten dus daar begin ik volgende week ook mee. het trainen gaat goed en ik beleef er plezier aan!
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven