hehehe, lachen. als we benzinekosten splitten ben je vrij om mee te reizen...
DBB CREW DOING AALO
benzinekosten delen is opzich geen probleem dat regelen we dan wel als het zover komt, maar ik zit nog te twijfelen tussen AALO en Fitvak.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehehe, lachen. als we benzinekosten splitten ben je vrij om mee te reizen...
benzinekosten delen is opzich geen probleem dat regelen we dan wel als het zover komt, maar ik zit nog te twijfelen tussen AALO en Fitvak.doe je zelf ook een toelatingstest? Gaat toch om een havo toets?
DBB CREW DOING AALObenzinekosten delen is opzich geen probleem dat regelen we dan wel als het zover komt, maar ik zit nog te twijfelen tussen AALO en Fitvak.
Wil je de AALO sportacedemie gaan doen...? of kun je daar ook gewoon een module fitness volgen. Imo is fitvak alleen al voldoende, is landelijk erkernt en je kunt er overal mee terecht.

je zit bij AALO gewoon gecombineerd met de gene die de complete opleiding doen dus de module aerobics enz...bij Fitvak zit je echt alleen met de groep die voor de Fitnesstrainer opleiding gaat.
vind je dat een probleem dan..? Dat zullen veelal dames zijn
Fitvak duurt langer, dus zou het dan een uitgebreidere opleiding zijn en meer en dieper op de inhoud ingaan?
de kennis heb je toch op zich wel, het gaat mij enkel om het papiertje zodat ik aan het werk kan.
Qua lesgeld ben je bij AALO veel goedkoper uit: all in (dus ook examen) 450,-
Bij Fitvak: 1260,- + 250,-EXAMEN= 1510,-
Dus als ik dit zo zie denk ik ook KWALITEIT KOST GELD! of zullen ze gewoon een stelletje geldjagers zijn
tja, wie het weet mag het zeggen..
Start ook 22 maart bij de AALO Apeldoorn voor Allround Fitness Docent. Heb er wel zin in moet ik zeggen alleen die stage plek zou misschien wat probleme kunnen geven. Ik sport bij de Fit4Free waar ze werken met ongediplomeerde medewerkers en 4 standaard trainingsschema's, wil hier vanzelfsprekend ook niet die stage gaan lopen.
Jullie gaan die stage wel bij je eigen sportschool lopen of hoe regelen jullie dat?
ik kan gewoon bij mn eigen sportschool rond lopen..waar kom je vandaan dan? in apeldoorn moet toch genoeg keuze zijn qua sportscholen..
gezellig, zie ik je daar-)
ik kan idd bij mn eigen sportschool terecht, maar ben benieuwd of ze controleren of je daadwerkelijk stage loopt...vind t namelijk druk zat naast mn 40urige werkweek...
nee, wil mn huidige werk er voor inleveren, of hoogstens parttime er naast houden.