AndroidHealthClinic

Fitvak Fitness Instructeur opleiding naast huidige baan/opleiding volgen?

ja, geloof k ook ja, ik ga in apeldoorn.

ey roberto waarom doe je niet via Fitvak heb je een completere opleiding, via aalo wat jij wilt doen is het maar 1 onderdeel van de complete Allround Docent opleiding.

omdat ik geen belang heb bij spinning, aerobics en bodyshit.

wat is dan het verschil..? Bij aalo is allround pakket met aerobics en steppen en zo.
Daarnaast wordt aalo overal geaccepteerd als volwaardig diploma om aan het werk te kunnen.

wat is dan het verschil..? Bij aalo is allround pakket met aerobics en steppen en zo.
Daarnaast wordt aalo overal geaccepteerd als volwaardig diploma om aan het werk te kunnen.

nou begin ik te twijfelen, dat ik toch maar de aalo ga doen is toch een stuk goedkoper...maar de fitvak duurt wat langer dan de aalo...

zijn er geen mensen die preciese verschil weten tussen de twee?

denk dat je niet al te veel moet kijken naar de lengte van de opleiding. Het gaat meer om het papiertje, de rest moet je toch zelf invullen. Daarnaast kun je een vervolg opleiding nemen hierop, naast allerlei andere zijtakken die via aalo op elkaar aansluiten, totaan manager van een sportschool toe.

ik zit te twijfelen omdat bij Fitvak de ''Fitnesstrainer A'' een opleiding op zich is en bij AALO is de ''Fitness Docent'' een onderdeel/module van een complete opleiding.

maar dat onderdeel fitness docent is een volwaardige cursus/opleiding met certificaat/diploma waarmee je overal al aan de slag kunt als instructeur, zonder allerlei poespas er omheen, dat vind ik het prettige ervan. Het is dus korter, omdat het specifiek daarop gericht is. Daarnaast kun je dus een vervolg doen, die meer gericht is op anatomie, voeding en gecompliceerde trainingschema's.

dus eigenlijk is de Fitnesstrainer A van Fitvak vergelijkbaar met de Fitness docent van AALO. En de Fitvak Fitnesstrainer B met de AALO Fitness Master.

hehehe, kom van almelo, jij?

ik kom zelf uit Rijssen, dus opzich is dat wel te doen.;)

Als je geld wilt verdienen als bijbaantje op dat vlak, dan kan je het beste groepslessen gaan geven. (Less Mills. Wat voornamelijk voor bitches is)

Me vriendin verdiend er 20 to 25 euro netto mee per uur. Dus gewoon voor losse lessen geven op sportscholen.... (dus niet contract basis etc)

Nou zou ik voor dat geld alsnog niet gaan zweten, maar das ieders eigen keus.

Als je geld wilt verdienen als bijbaantje op dat vlak, dan kan je het beste groepslessen gaan geven. (Less Mills. Wat voornamelijk voor bitches is)

Me vriendin verdiend er 20 to 25 euro netto mee per uur. Dus gewoon voor losse lessen geven op sportscholen.... (dus niet contract basis etc)

voor 20 tot 25euro netto per uur wil jij niet zweten? kerel dan wil ik de hele dag door wel lesgeven en ja vooral aan bitches:D

voor hoeveel wil jij wel zweten dan??

voor 20 tot 25euro netto per uur wil jij niet zweten? kerel dan wil ik de hele dag door wel lesgeven en ja vooral aan bitches:D

voor hoeveel wil jij wel zweten dan??

Naja het zijn meestal losse lesjes, je avond is of middag is door 2en, je moet heen en terug rijden, en dan nog eens zo hard werken, dat je er zelfs nog bijna van afvalt ook (1 van de redenen dat de meeste chicks meedoen aan die lessen).

Als het de hele dag was, dan was het goed geld, maar dat kan ook nog eens niet, want dat hou je nooit vol, en het kan bijna nergens.

DUS, Nee.... mij niet gezien!

Verdien me geld gelukkig makkelijker

Terug
Naar boven