hier in het noorden begint het weer in september denk dat ik dan fitness -a ga halen
ze beginnen landelijk volgende maand weer rond 15 maart volgens mij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier in het noorden begint het weer in september denk dat ik dan fitness -a ga halen
omdat ik geen belang heb bij spinning, aerobics en bodyshit.
wat is dan het verschil..? Bij aalo is allround pakket met aerobics en steppen en zo.
Daarnaast wordt aalo overal geaccepteerd als volwaardig diploma om aan het werk te kunnen.

Als je geld wilt verdienen als bijbaantje op dat vlak, dan kan je het beste groepslessen gaan geven. (Less Mills. Wat voornamelijk voor bitches is)
Me vriendin verdiend er 20 to 25 euro netto mee per uur. Dus gewoon voor losse lessen geven op sportscholen.... (dus niet contract basis etc)
Nou zou ik voor dat geld alsnog niet gaan zweten, maar das ieders eigen keus.

Als je geld wilt verdienen als bijbaantje op dat vlak, dan kan je het beste groepslessen gaan geven. (Less Mills. Wat voornamelijk voor bitches is)
Me vriendin verdiend er 20 to 25 euro netto mee per uur. Dus gewoon voor losse lessen geven op sportscholen.... (dus niet contract basis etc)
Nou zou ik voor dat geld alsnog niet gaan zweten, maar das ieders eigen keus.
ik kom zelf uit Rijssen, dus opzich is dat wel te doen.![]()
voor 20 tot 25euro netto per uur wil jij niet zweten? kerel dan wil ik de hele dag door wel lesgeven en ja vooral aan bitches![]()