AndroidHealthClinic

'flessen' ei-eiwit

master00

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Je kan tegenwoordig ei-eiwit in literflessen kopen. wat een leven:D
Ik weet dat de Hanos/deliXL ze verkoopt naar restaurants toe.
Maar particulier zijn ze ook vast te verkrijgen

iemand ideën?

Heb zo gezien dat je op een engelse online shop zo een zak met ei-eiwitten kon kopen; maar dat is in poedervorm.
Kan je dat eigenlijk ook gebruiken i.p.v. de traditionele versie om je havermoutpannenkoeken te maken?

Je kan tegenwoordig ei-eiwit in literflessen kopen. wat een leven:D
Ik weet dat de Hanos/deliXL ze verkoopt naar restaurants toe.
Maar particulier zijn ze ook vast te verkrijgen

iemand ideën?

Ik haalde ze bij de makro(geen antwoord op je vraag) maar ik vond het niet te zuipen... zat eoa houdbaarheids goedje in waardoor ik het niet weg kreeg. Niet gemixt en puur al helemaal niet. Eet ongeveer een doosje rauwe eieren per dag en dat bevalt me prima. Tevens is een beetje eigeel ook niet verkeerd.

Ik haalde ze bij de makro(geen antwoord op je vraag) maar ik vond het niet te zuipen... zat eoa houdbaarheids goedje in waardoor ik het niet weg kreeg. Niet gemixt en puur al helemaal niet. Eet ongeveer een doosje rauwe eieren per dag en dat bevalt me prima. Tevens is een beetje eigeel ook niet verkeerd.

Rauwe eieren worden slecht opgenomen + kans op salmonella, ik zou ze dus gewoon even koken.

Rauwe eieren worden slecht opgenomen + kans op salmonella, ik zou ze dus gewoon even koken.

salmonella kans is nihil en dat het slecht opneemt weet ik. Maar als je er genoeg eet komt dat wel goed en rauw schijnt ook weer goed te zijn met name de vetten. En het is een makkelijek manier om ei eiwitten binnen te krijgen. Ook wel lui genoemd..

• Topic Starter Topic Starter
is er verder iemand die weet waar je deze eieren zonder schaal kan kopen?

Wat dacht je van zoeken op dbb naar vloeibaar eiwit? Er zijn best veel topics over.

Waar te koop; Makro bijvoorbeeld. Invriezen per portie want is open maar 2d houdbaar.

Bij de makro zijn ze laatste tijd slecht te verkrijgen. Sligro heeft ze zowel in 1 liter pakken als 2 liter (of 2,5 weet het niet zeker meer).

Goedkoop zijn ze niet, maar gemak is ook wat waard.

Prima te gebruiken, al zou ik er persoonlijk altijd wel 1 a 2 hele eieren er doorheen kloppen voor je gaat bakken.

jij woont in nederland, daar hebben ze SLIGRO ofiets niet? daar kan je het kopen ;)
Kevin was mij voor :D

myprotein verkoopt ze volgens mij

Terug
Naar boven