MuscleMeat

Flex Cup 2011

haha, daar van ga ik dan ook genieten na de wedstrijd:p, plus de mac en nog een andere paar heerlijke tenten :p

Ben benieuwd hoe die 12 weken die hard dieeten mij gaan vallen, eet toch al aardig clean altijd :p.

Lekker eten eten eten eten eten :D

I'm in, ben heel benieuwd over het niveau, niet te hopen dat ik gedwarft word door iedereen.

Wie komt mij aanmoediggen? :D

Ps. Word toch eens tijd dat mascha weer eens in nederland het podium op gaat :)

Top dat je gaat meedoen :D tuurlijk word je dat niet......

p.s. Yep

Wordt gezellig...ook mijn 1e...droom er al van haha.

durf nog niet goed..... wacht nog een jaartje maar ik kom jullie wel aanmoedigen. Succes iedereen

Veel aanmeldingen zeg. Groot succes zo'n beginners wedstrijd.

Ik wil stiekum ook wel meedoen. Eens kijken hoe ik er einde van de zomer bij sta, hoe het cutten bevalt en overleggen met iemand die er verstand van heeft.

Kom in ieder geval kijken als er zoveel dbbers meedoen!

:no:

Zijn daar geen regels voor trouwens - bij verschillende bonden op het podium staan?

ja dat is waar, maar als jikj eerst op een YBf wedstrijd staat en daarna pas op die van NBBF dan krijg je geen boete, maar als je eerst een NBBF wedstrijd doet en daarna eentje van YBF of NAC dan krijg je wel een boete.

ja dat is waar, maar als jikj eerst op een YBf wedstrijd staat en daarna pas op die van NBBF dan krijg je geen boete, maar als je eerst een NBBF wedstrijd doet en daarna eentje van YBF of NAC dan krijg je wel een boete.

Creatief met regels zo te horen :p
Ben benieuwd hoe je er bij staat bij flex!

Ik ook :p

Ik doe volgend jaar mee, 2012... 100%
Wil dan meedoen in de D klasse boven 90 kilo.

ik kom dit jaar in elk geval al wel kijken!!

PS: hoe zit dat eigenlijk met AAS controle?

Ik doe volgend jaar mee, 2012... 100%
Wil dan meedoen in de D klasse boven 90 kilo.

ik kom dit jaar in elk geval al wel kijken!!

PS: hoe zit dat eigenlijk met AAS controle?

Moet niet gekker worden!!! we hebben het over een D wedstrijd.....
pffff en dan maar raar vinden dat de sport naar de klote is....

C en D niveau is toch niet echt interessant om te komen bekijken :(
Maar dat is iets persoonlijks. Is in mijn ogen leuk voor eventuele deelnemers, maar niet voor het publiek.

C en D niveau is toch niet echt interessant om te komen bekijken :(
Maar dat is iets persoonlijks. Is in mijn ogen leuk voor eventuele deelnemers, maar niet voor het publiek.

Niet helemaal mee eens, is toch leuk voor andere mensen die een keer het podium op willen en even polshoogte willen nemen?

Niet helemaal mee eens, is toch leuk voor andere mensen die een keer het podium op willen en even polshoogte willen nemen?

Ik bedoel het niet rot, maar ik wil niet mijn middag besteden aan het bekijken van mensen zoals jij op een podium. Ik wil jaren training en kennis zien, omgezet in een bruut fysiek door middel van perfecte wedstrijdvoorbereiding.

Maar dat is dus hoe ik het zelf zie en met mij waarschijnlijk een hoop meer. Maar voor mensen zoals jij zal het wel leuk zijn. Het zal de drempel aanzienlijk lager maken.

Is bij sterkste man en powerliften net zo erg, echt om te huilen.
Mensen die over doping beginnen voordat ze 200kg deadliften...

Ik bedoel het niet rot, maar ik wil niet mijn middag besteden aan het bekijken van mensen zoals jij op een podium. Ik wil jaren training en kennis zien, omgezet in een bruut fysiek door middel van perfecte wedstrijdvoorbereiding.

Maar dat is dus hoe ik het zelf zie en met mij waarschijnlijk een hoop meer. Maar voor mensen zoals jij zal het wel leuk zijn. Het zal de drempel aanzienlijk lager maken.

Als jij een wedstrijd doet dan begin je ook in de C. Dan lijkt het me toch dat je meerdere wedstrijden gaat bezoeken. Enerzijds gewoon uit interesse en passie en anderzijds om te weten wat het niveau is waar je aan moet voldoen zo ongeveer, hoe een wedstrijd gaat etc.

• Like
Waarderingen: RvR

sorry?
Ik vraag me gewoon af hoe men voor een wedstrijd controleert op AAS, ik weet namelijk niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Ik heb zowel geen ervaring met wedstrijden als met anabolica, dus vandaar mijn vraag, is puur uit intresse. Dus ik snap je uitroeptekens niet.

Terug
Naar boven