AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

Wat ik zo gehoord heb doen er flinke BEESTEN mee, dus succes naar het grijpen van de overall beker.. er doet bij de junioren ook een A atleet mee die is afgelopen weekend nederlands kampioen geworden, maar omdat de flexcup een andere bond schijnt te zijn volgens hem mag hij toch meedoen.

Tja zo word je wel A atleet..met alle respect.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Wat dan wel? Vertel het dan?

Tja zo word je wel A atleet..met alle respect.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Wat dan wel? Vertel het dan?
Hij vraagt wat voor een soort fysieken hij moet voorstellen bij die klasse, wat heeft dat met het gewicht te maken joh :P?

Dan begrijp je me verkeerd; op de weging ZIE je pas hoe iedereen er bij staat, eerder niet.

Dan begrijp je me verkeerd; op de weging ZIE je pas hoe iedereen er bij staat, eerder niet.
2 dezelfde personen die 80 kilo wegen met zelfde % wil niet zeggen dat ze even hard eruit zien , maarja dit gaat nergens over.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Ja maar de d klassen is toch met een bepaald idee opgezet, dus laat ik mijn vraag anders formuleren: bij wat voor fysiek is de d klasse bedoelt.

Die vraag probeerde ik dus duidelijk te maken :) , Heb je zin om mee te doen Killy ?

Ja maar de d klassen is toch met een bepaald idee opgezet, dus laat ik mijn vraag anders formuleren: bij wat voor fysiek is de d klasse bedoelt.

Gewoon alle beginners die het podium op willen. In principe mag je dan normaal gewoon meedoen aan de C, maar omdat dat niveau relatief gezien al hoog is, is er dus bij deze wedstrijd de D klasse toegevoegd. Om het simpele feit dat anders velen niet de 1e stap durven zetten...

Bij de weging zullen alle atleten bekeken worden en beoordeeld of ze in de D of C mee moeten doen. DUs voor degene die zich voor D inschrijven en makkelijk met de C mee kunnen doen, zullen naar de C moeten.

Tot wanneer kan je inschrijven trouwens?

toch leuk die D..als het allemaal te doen is op zoon dag met zoveel atleten.
sommige jongens bij me op de gym willen serieus een soort clubkampioenschap van onze sportschool doen. is vroeger eens met suc6 gedaan. lijkt me ook wel gezellig:)

De flex cup gaat echt een mooie wedstrijd worden. Zeker het idee van een D is top, vroeger waren dit de clubwedstrijden.
Echter hoop ik wel dat atleten die omschreven worden als "beesten" deze wedstrijd respecteren en de beginners beginners laten zijn en niet deze wedstrijd verstoren om een bekertje te pikken.
We willen met z`n alle dat onze sport weer in de lift komt qua wedstrijden. Door dit soort acties zou je dit wederom verstoort worden en blijft het nieuwe talent weg.

wbt een gastoptreden, want ik heb mijn naam een aantal keer voorbij zien komen. Harry weet dat ik hier altijd voor te porren ben :D

I'm in, ben heel benieuwd over het niveau, niet te hopen dat ik gedwarft word door iedereen.

Wie komt mij aanmoediggen? :D

Ps. Word toch eens tijd dat mascha weer eens in nederland het podium op gaat :)

@ Killy, nice man, kom je waarschijnlijk in mijn klasse, veel succes kerel, ik hoop echt dat je het goed gaat doen!

ik kom zekerste weten kijken! ben zelf heel erg vn fan het idee dat er ook een d klasse is. en natuurlijk is er ook bodybuild buffet(aller belangrijkste natuurlijk!)

ik kom zekerste weten kijken! ben zelf heel erg vn fan het idee dat er ook een d klasse is. en natuurlijk is er ook bodybuild buffet(aller belangrijkste natuurlijk!)

haha, daar van ga ik dan ook genieten na de wedstrijd:p, plus de mac en nog een andere paar heerlijke tenten :p

Terug
Naar boven