AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

Dat is zeker waar :) Maar ben nog aan het recoveren van die 8kg drop die ik had van 1 t/m 7januari XD 40 graden koorts 1 week lang.. damn wat een hel om dat terug te krijgen :P

Oh well :D
Komt wel goed denk ik :)
Harder terugkomen dan ooit.... Je hebt nog tot begin december! ;)
:cool:

Gewoon meedoen kerel ik ben al een maand gestopt en nu nog steeds binnekort nieuwe gym en carbs opscroeven , wortd daaro een goeie sfeer!

Ik ga mijn best doen :D Heb er wel zin in eerlijk gezegd :)

hoe staan de zaken er hier eigenlijk voor?

Update: we hebben al 32 inschrijvingen plus de deelnemers van de flexcgallenge (20 man), dus gaat lekker.
Thomas Schue als gastster en hopelijk kunnen we nog een aantal topper strikken. De bekers zijn uitgezocht en besteld en we hebben 2 knoeperts van overall bekers.

Tevens dient er een rectificatie te komen mbt inschrijfgeld. DIt zal betaald moeten worden omdat de wedstrijd onder auspicien van de ifbb nl valt. Daar zijn dit soort dingen verplicht.

Laatst bewerkt:
Roelly.W bijv. hehe

Update: we hebben al 32 inschrijvingen plus de deelnemers van de flexcgallenge (20 man), dus gaat lekker.
Thomas Schue als gastster en hopelijk kunnen we nog een aantal topper strikken. De bekers zijn uitgezocht en besteld en we hebben 2 knoeperts van overall bekers.

Tevens dient er een rectificatie te komen mbt inschrijfgeld. DIt zal betaald moeten worden omdat de wedstrijd onder auspicien van de ifbb nl valt. Daar zijn dit soort dingen verplicht.
Mascha Tieken?

Ik doe ook mee met de wedstrijd.

i'm inn

Ik ben benieuwd naar die overall beker, ik ga ervoor!

Was niet van plan om mee te doen maar wat kost het om alleen te gaan kijken?

Wat ik zo gehoord heb doen er flinke BEESTEN mee, dus succes naar het grijpen van de overall beker.. er doet bij de junioren ook een A atleet mee die is afgelopen weekend nederlands kampioen geworden, maar omdat de flexcup een andere bond schijnt te zijn volgens hem mag hij toch meedoen.

Wat ik zo gehoord heb doen er flinke BEESTEN mee, dus succes naar het grijpen van de overall beker.. er doet bij de junioren ook een A atleet mee die is afgelopen weekend nederlands kampioen geworden, maar omdat de flexcup een andere bond schijnt te zijn volgens hem mag hij toch meedoen.

+ hij is nederlands kampioen geworden omdat hij de enigste junior was :p

Was niet van plan om mee te doen maar wat kost het om alleen te gaan kijken?
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Die komt dan toch niet tussen de rasechte beginners te staan, dus de meesten hier hebben (zeer waarschijnlijk) niks van 'm te vrezen.

dat klopt niet want hij mag eigenlijk niet meedoen, Flexcup valt onder IFBB, dus het lijkt me sterk dat hij meedoet...

Ik weet niet hoe het gaat verlopen, maar zelf plan ik met een mooie 83 kg met een bf van 3-4% te komen, maar het is ook de laatste wedstrijd voor mij van het jaar en de vierde dus of de overall gaat lukken weet ik niet:p hoewel ik het wel wil proberen.

Die atleet die meedeed met NK en won was de enige in zijn klasse en ik vond zijn benen achterlopen, bovenlijf was nog wel goed, maar benen vond ik niet zo...

dat klopt niet want hij mag eigenlijk niet meedoen, Flexcup valt onder IFBB, dus het lijkt me sterk dat hij meedoet...

Ik weet niet hoe het gaat verlopen, maar zelf plan ik met een mooie 83 kg met een bf van 3-4% te komen, maar het is ook de laatste wedstrijd voor mij van het jaar en de vierde dus of de overall gaat lukken weet ik niet:p hoewel ik het wel wil proberen.

Die atleet die meedeed met NK en won was de enige in zijn klasse en ik vond zijn benen achterlopen, bovenlijf was nog wel goed, maar benen vond ik niet zo...

Vond igg dat alleen zijn chest/schouders en triceps goed uitkwamen

Ik vond hem helemaal niet goed voor een NK winnaar, maarja het is wat je zegt dat hij alleen stond. Ik had van hem vernomen dat hij gewoon mocht meedoen volgens Rene groenen, en dat de junioren gewoon 1 klasse vormt, en senior D en C? Maar hoezo vrezen :P ik ken meerdere junioren die aan de flexcup meegaan doen die 3 keer beter uitzien als deze kerel. En dan heb ik nog niks gezegd over de senioren... wat een beesten komen dit jaar op het podium zeg.. uit de cave gekomen :P

• Topic Starter Topic Starter
Nou "beesten" is misschien wat overdreven, bovendien beschermen we de D klasse, dus iemand die te goed is, zelfs al is dit zijn eerste wedstrijd, moet in de C klasse meedraaien want de D klasse is nu juist bedoeld voor mensen die niet opeens naast een "beest" willen komen te staan.
Er is een overall voor de D en voor de C en die bokalen zijn groter dan je gewend bent hoor!

Wat betreft de junior, op de dag van de wedstrijd bepalen we of hij D of C is, als hij de NK gewonnen heeft maar voor ons C niveau is, mag hij daar mee doen, maar D zal het niet worden. Vergeet niet, hij was de enige deelnemer!

Schrijf je in via www.flexcup2011.nl!

Wat moet ik me nu eigenlijk onder de D klasse voorstellen, moet ik dan echt denken aan nauwelijks 'podiumwaardige' fysieken of mensen die net niet met een Ctje kunnen meedraaien?

Terug
Naar boven