MuscleMeat

Flex Cup 2011

Last minute zijn 3 van mijn supporters moeten afhaken wegens een triest sterfgeval binnen hun familiale kring...

Ik heb dus nog 3 KAARTEN VOOR FLEXCUP 2011 in de aanbieding...
Plaatsen zijn aaneensluitend....

Wie is geïnteresseerd of kent geïnteresseerden -->> personal message

Okay mensen het is bijna zover, over 4 dagen zien we elkaar in Veldhoven voor de drukst bezette wedstrijd sinds vele jaren!

Even serieuze boodschap:
Natuurlijk hebben we veel werk verricht in de hoop een volle zaal en veel deelnemers te trekken, maar dat het zo'n succes zou worden hadden ook wij niet kunnen voorzien.
We hebben nu uiteindelijk 137 inschrijvingen en er zullen dus ongeveer 120 mensen meedoen (praktijk laat zien dat zo'n 10% afvalt).
Met bijna 600 man publiek, standmedewerkers, crew, 130 deelnemers en naar schatting 100 coaches wordt het dus gewoon heel erg druk. Dus hopen wij op discipline en begrip. Kleedkamers zullen gerouleerd gebruikt moeten worden, mensen zullen soms in de lobby moeten wachten, plaatsen voor coaches kunnen soms vol zijn, etc. etc. Luister naar aanwijzingen crew, maak plaats als dat nodig is, en vooral, toon begrip en ga dus niet zeiken als het even niet gaat zoals je wilt, wij doen er echt alles aan het zo goed mogelijk te laten verlopen!

Laten we er met zijn alleen een onvergetelijke dag van maken en hopen dat we met deze wedstrijd de bodybuildingsport een nieuwe impuls geven waaruit veel nieuw talent voorkomt! Ik heb al wat atleten gezien en geloof me, er zitten verrassingen bij hoor! Neem je beste humeur mee zondag en moedig iedereen luidkeels aan!

Mmmm..... kan een lekker dagje worden. Uitverkocht, 600 man publiek, 230 atleten en coaches, personeel en crew. Heb je nog fotografen en juryleden. Mag toch hopen dat de lobby behoorlijk groot is. Atleten zullen namelijk geen zin hebben om te moeten staan en willen denk ik liggen. Lijkt me een lastig verhaal worden 70 liggende atleten (die bruin kunnen afgeven) en paar honderd man publiek in dezelfde lobby. Maar goed, we gaan het meemaken. Nog maar een paar nachtjes slapen!!!!!

Bultruggetje krijgt steeds meer adertjes :)

31449l0.jpg

Nice Bultrug

Maak er maar rustig ''behoorlijk'' aardig in shape van harry :D

Ik heb nog 3 kaartjes voor rij 7 te koop. PM even als je interesse hebt.

Dan moet je wel reageren op je pm!

hehe had het ook al geprobeerd en zo nog iemand hier die ook een paar kaartjes heeft. jammer dan. maar denk dat er nog veel jongens hier een kaartje willen

Ik heb zelf kaarten, maar een deelnemer die moest nog wat kaarten voor vrienden/familie hebben.

Achja, ik heb er misschien 3 extra op te halen..
Is wel helemaal in antwerpen (vanuit zuidholland) maar voor mij zeker de moeite waard :)

veel succes bultruggetje, je bent goed droog zo te zien. ben helaas niet aanwezig om je te zien.

Nice, net nog even een kaartje weten te fixen, dus morgen ben ik er bij!!!!

Even meeten met wat dbbers :)

Maak ff foto's hoe fokking vol het daar is dan

Ik zeg dat iedereen erna bij mij brownies komt eten?

D klasse onder de 80kg toch Mack? :p

Terug
Naar boven