XXL Nutrition

Flex Cup 2011

Dus Greenmile, als ik het goed begrijp en even mag samenvatten:

Je doet in december geen wedstrijd omdat je een vast bulk/cut schema hebt.

Je vindt de junioren slecht omdat hun benen niet in verhouding zijn met hun bovenlichaam.

Je bent een kenner van Pumping iron en traint daarom, gecombineerd met dit vaste bulk/cut schema, zo dat alles geleidelijk in perfecte proporties ontwikkelt.

Je rug en armen zijn daar een voorbeeld van, perfect in verhouding en je sterkste punt is zelfs de verhouding bovenlichaam/benen.

Heb ik het zo goed samengevat, want als dat zo is ga ik vast een beker met je naam laten graveren, mensen we hebben een winnaar!
LOL

Dat heb ik allemaal beweert gezegd ja, maar niet op die manier, pumping iron haalde ik gewoon aan omdat ik arnold zen visie over proporties altijd in men achterhoofd hield.

En ik sta niet PERFECT in proportie maar wel goed.

Probleem hier is niet dat ik kritiek gaf, maar dat ik kritiek op junioren d gaf!

Het verschil in proportie was gewoon te groot om m'n mond te houden. Je hoort me toch niks zeggen over hun bovenlichaam.

Jezus, reageer je nu nog steeds :p

heet jij niet the greenmixer? Of the green kwarkkrab?

Of GreenDusan

Uuuuh.. Wie hebbe we nog meer:D

..vergelijking -70kg.

jongens hier zoals beloofd de vergelijking foto.s

kijk aan de uitslag kan ik niks meer doen de kwaliteit is ook niet echt super

ik geef toe dat mijn tanning wel erg opvalt bij de anderen maar die zijn dan ook wel erg licht zet je een donkere atleet naast mij dan val ik ook
minder op ...

persoonlijk vind de middelste atleet de no 1 zijn mid sectie beter dan de mijne ...maar jongens kijk goed ik ben massiever duidelijk harder en mocht ik dan geen 1e zijn dan op zijn minst 2e want die atleet met alle
respect hoort niet in de c-klassa maar bij de d atleten ... ik weet iedereen
gaat hier zijn persoonlijke mening over geven dat mag .....
maar ik blijf zeggen als ik bij de weging mijn mond had gehouden en niet tegen de jury was ingegaan had ik een betere klassering gehad ...

groet hardcore opa

24o1udu.jpg

11b3wc8.jpg

991aoj.jpg

24uwbw8.jpg

2ym8t93.jpg

Is dit de top 3 uit jouw klasse? Als ik naar de foto's kijk zou ik je boven die rechter gast plaatsen inderdaad.
Maar wat is er gebeurd met je bruining? Paar lagen teveel gesmeerd of is er iets mis gegaan?

Is dit de top 3 uit jouw klasse? Als ik naar de foto's kijk zou ik je boven die rechter gast plaatsen inderdaad.
Maar wat is er gebeurd met je bruining? Paar lagen teveel gesmeerd of is er iets mis gegaan?

is niets mis gegaan heb thuis met de airbrush 2 dunne lagen aangebracht
en op de wedstrijd nog 1x jan tanna zoals ik al zei zet er een n*ger
naast en ik val minder op de rest in mijn klasse is gewoon wit ..

gaat mij om de plaatsing en hoe ik eruit zie ten opzichtevan de no1 en no 2

hardcore opa

Er staat toch een n*ger langs je? En je valt nog steeds op :)

hey opoe. Leuk dat je er ook stond. Ik had je ook boven de nr 2 verwacht. Maar ja, zo gaat het eenmaal in deze sport. Op hoeveel bar stond je airbrush wel niet?:D

Je tanning was echt te donker daar was iedereen het zondag wel over eens, hierdoor was je shape ook echt vrij moeilijk te beoordelen vond ik. Verder kon ik mij je frustratie voorstellen van het niet in twee klasses mogen uitkomen maar de manier hoe je dit hebt geuit (in mijn ogen vrij agressief) heeft je misschien ook (terwijl dit niet zo mogen) punten gekost.

Je stond er goed bij hardcore opa!
Vind die middelste ook wel erg goed hoor, maar die rechtse ziet er erg scheef uit op de latspread.

Je tanning was echt te donker daar was iedereen het zondag wel over eens, hierdoor was je shape ook echt vrij moeilijk te beoordelen vond ik. Verder kon ik mij je frustratie voorstellen van het niet in twee klasses mogen uitkomen maar de manier hoe je dit hebt geuit (in mijn ogen vrij agressief) heeft je misschien ook (terwijl dit niet zo mogen) punten gekost.

je hebt wel gelijk ik heb van nature een vrij harde stem maar als ik die verhef dan denkt iedereen dat ik boos ben en zo kom ik dan over dat is mijn foute karakter trek heeft me al eerder in problemen gebracht ..
neemt niet weg dat ik gewoon gelijk had en 2 klasses kon doen ..
helemaal toen ik hoorde dat er zo.n 30 atleten niet kwamen opdagen

maar om dan zo genaaid te worden vind ik beneden alle fatsoen
maar dat weet je de ifbb is een mooi vriende clubje die doen gewoon
waar ze zin in hebben ..

gr. hardcore opa

Om eerlijk te zijn vind ik je tanning erg lelijk, je had er veel beter uitgezien met een beetje tanning. Al vind ik wel dat je minstens #2 had moeten worden(laten we eerlijk zijn, die #1 ziet er ook goed uit).

waar ze zin in hebben ..

gr. hardcore opa

Jij zult dan ook wel niet zo fatsoenlijk zijn geweest.. ;)
En als je al op voorhand wist dat het een mooi vrienden clubje is die gewoon doen waar ze zin in hebben waarom heb je meegedaan dan ? :D

Ach, ik ben het ook niet helemaal eens met de uitslagen, en of je nu persoonlijk vind dat je beter was of niet.. Ik gun het de gasten die de hogere plaats krijgen gewoon meer dan van harte...

Ze staan er allemaal en de jury ziet dingen die wij niet zien..
Hoe oneerlijk ook iets lijkt, I go with it..
Ik ga er niet eens over nadenken wat er fout ging wat betreft vergelijkingen, want dan maak ik mezelf helemaal gek..

Gewoon 1 regel: Train like a mofo, en kom 10x zo goed volgend jaar.. Punt.

Ach, ik ben het ook niet helemaal eens met de uitslagen, en of je nu persoonlijk vind dat je beter was of niet.. Ik gun het de gasten die de hogere plaats krijgen gewoon meer dan van harte...

Ze staan er allemaal en de jury ziet dingen die wij niet zien..
Hoe oneerlijk ook iets lijkt, I go with it..
Ik ga er niet eens over nadenken wat er fout ging wat betreft vergelijkingen, want dan maak ik mezelf helemaal gek..

Gewoon 1 regel: Train like a mofo, en kom 10x zo goed volgend jaar.. Punt.

Als je zo denkt kom je niet ver in t leven:roflol:. Als het oneerlijk is is het oneerlijk en dat mag gerust gezegd worden.

je hebt wel gelijk ik heb van nature een vrij harde stem maar als ik die verhef dan denkt iedereen dat ik boos ben en zo kom ik dan over dat is mijn foute karakter trek heeft me al eerder in problemen gebracht ..
neemt niet weg dat ik gewoon gelijk had en 2 klasses kon doen ..
helemaal toen ik hoorde dat er zo.n 30 atleten niet kwamen opdagen

waar ze zin in hebben ..

gr. hardcore opa

Klopt vond het ook onzin dat er niet de mogelijkheid was om 2 klasses te doen maar de reden vooraf kon ik me wel voorstellen (teveel atleten). Op de wedstrijd dag waren er ineens veel minder atleten en dan kan ik me voorstellen dat jij zoiets hebt van ok dan kan ik makkelijk 2 klasses doen.
Echter waren er meer atleten die dan ook wel 2 klasses hadden willen doen en dat had misschien voor de nodige chaos gezorgd of daar was men denk ik in ieder geval bang voor.

En inderdaad houding en gedrag zou niet mee mogen wegen in de jurering (ik had je in ieder geval op 2 gezet) maar zo waren er meer beslissingen waarvan ik dacht dat er meer speelde dan de beoordeling op fysiek. Ik noem maar de nummer twee bij de bikini klasse die begeleid werd door een jury lid en de de nummer drie van de dames bodyfitness die familie in de jury had zitten. Maar goed dat is niet alleen bij de Flexcup een issue maar overal ter wereld bij BB wedstrijden.

Staan er dan geen regels vast zoals bijvoorbeeld boven de 70 atleten is deelnemen in 2 klasses niet mogelijk. Want als er minder deelnemers waren, dan mocht dat wel? Of word zoiets echt per wedstrijd bekeken.

Terug
Naar boven