AndroidHealthClinic

Flex Cup Evenement

Bezoekers in dit topic

Was zelf ook aanwezig, de standjes vond ik wat tegenvallen om eerlijk te zijn.

Verder leuk evenement!
 
Dat is D-80kg. Ik sta daar namelijk in het midden (2e geworden van 18 deelnemers)

Cool, proficiat!

die kerel 2e van links, wat had die liggen smeren dan? zag er namelijk verschrikkelijk uit van op een afstand.

in be4

''vaseline.''
 
Paar goeie junioren gezien, dames bikini grote line up, viel me op dat het poseren in de bikini klasse vaak wat houterig was, leuke wedstrijd :)
 
Weet iemand misschien de uitslagen van de fitness bikini? een vriendin van ons deed voor de eerste keer mee alleen ik kon niet gisteren komen :'(
 
Cool, proficiat!

die kerel 2e van links, wat had die liggen smeren dan? zag er namelijk verschrikkelijk uit van op een afstand.

in be4

''vaseline.''

Werkelijk geen idee. Veel atleten glommen op het podium. Maar mijn mening niet niet mooi.
 
Cool, proficiat!

die kerel 2e van links, wat had die liggen smeren dan? zag er namelijk verschrikkelijk uit van op een afstand.

in be4

''vaseline.''
slaolie :roflol:
 
Zal wel babyolie zijn geweest. Er zijn wel paar HELE leuke dames tussen (aan de hand van fotos).
Gelukkig was ik er niet bij :p
 
Wij, powerlifters, hadden het Nk Raw op zaterdag en zondag in de andere zaal en hier een klein filmpje van de zondag:

http://www.youtube.com/watch?v=Zz7TiGbs70E

ik ben overigens de laatste in dat filmpje met de deadlift voor zover dat niet duidelijk was
 
Laatst bewerkt:
Haha cool om te zien !
 
Edje de dl baas :D
 
zal morgen wel ff eea dumpen qua pics die k heb gemaakt in de pl zaal
 
Omdat het kan
 
Heeft iemand hier nog foto's gemaakt?
 
Die chick helemaal links heeft de perfecte ass gewoon omfg:eek:
 
Back
Naar boven