AndroidHealthClinic

Flexx gym Waddinxveen

• Topic Starter Topic Starter
jammer dat het beetje ver voor mij is ,past goed bij mn nickname:P

Beetje jammer inderdaad, is een erg goede combinatie die naam haha!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:47 ----------

Toen ik begon 2 jaar terug in alphen alphen aan den rijn ben de naam ff kwijt maar die bestaat al lang niet meer, paar keer bij den edel geweest, niet mijn ding daar heb een homegym waar ik veel kan doen maar niet alles dus ik zie een uitdaging!:cool: Als jullie ook beetje motiverende muziek draaien? :P

Ik heb ook een aantal jaren bij Den Edel getraind. ook niet echt mijn ding;)
Daarna verhuist naar de toenmalige Bodies die na een jaar ofzo faliet is gegaan. Daarna in ommoord getraind om nu weer in waddinxveen te knallen!

De muziek is zeker motiverend.
Er hangen een paar flinke speakers die vrij hard kunnen knallen. V.d. week werd ik bijna van de loopband afgeblazen:D Maar het volume/muziek genre varieert natuurlijk een beetje van wie achter de bar staat. Tot nu toe nog niet over te klagen in ieder geval!

Nice, ik kom morgen of dinsdag avond kijken/trainen, en wie weet de rest van de week ook wel :P

Nice, ik kom morgen of dinsdag avond kijken/trainen, en wie weet de rest van de week ook wel :P

1 van de grote voordelen (naast de free-weight apparaten, kennis van de eigenaren, andere apparaten, de sfeer, de muziek etc.:)) is dat je geen abbonement vormen hebt. Je betaald standaard 1 maand vooruit en thats it. Wil je weg dan betaal je nog 1 maand door en dan ben je klaar, niet nog een wurgcontract van een jaar zoals bij de meeste gyms!

laat even weten hoe je het vondt Guussii

Approved! nice gym morgen weer!:cool:

Haha ja ging wel, en ander heb ik gewoon m,n oordopjes in ;)

Little Giant is ruudje ?

Ik kom morgen trainen zit met een maat al 2 jaar te wachten op een nieuwe gym in waddie.

Ik kom morgen trainen zit met een maat al 2 jaar te wachten op een nieuwe gym in waddie.

Goede zaak, ik denk dat het je zeker gaat bevallen!
Hoelaat ben je van de partij?

Waar train je momenteel?
Ook homegym of train je bij Den Edel:eek:?!

Goede zaak, ik denk dat het je zeker gaat bevallen!
Hoelaat ben je van de partij?

Waar train je momenteel?
Ook homegym of train je bij Den Edel:eek:?!

Skye gym alphen a/d rijn Den edel sta ik op de zwarte lijst en eerlijk gezegd was het materiaal ook te gelimiteerd geworden, ik ben er in de ochtend;)

Skye gym alphen a/d rijn Den edel sta ik op de zwarte lijst en eerlijk gezegd was het materiaal ook te gelimiteerd geworden, ik ben er in de ochtend;)

Haha bij jou ook al.
Zijn al aantal gasten van Den Edel overgekomen en ben ook al wat Ex Den Edel gangers tegengekomen.
Erg mooie gym hebben ze daar en ook best wel wat lekkere apparaten, alleen de fanatieke sporter kan/mag daar niet echt ze ei kwijt, no hard feelings:D

Morgen ochtend zal het lekker rustig zijn dus kan je ongelimiteerd knallen!

Laat even weten hoe je het vind.

Dit is wel ideaal voor jullie man!

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 22:15 ----------

Ik ben er overigens hoogstwaarschijnlijk vrijdagmiddag te vinden voor borst en quads :)

Hoi Ruud :p

Hoorde van de opening van een vriend van je (ons).
Top man, veel succes! Jammer dat ik niet in de buurt woon ;)

Heey Stefanovich dank je wel man en zal wel goed komen veel positieve energie bij ons en als je toch een x in de buurt ben ben je altijd welkom voor een training.
Maar ben wel benieuwd welke gemeenschappelijke vriend je bedoel.

Terug
Naar boven