Fitness Seller

Flexx gym Waddinxveen

Denk dat die 12 bedoelt of benzinekosten erbij geteld xD

Heey Stefanovich dank je wel man en zal wel goed komen veel positieve energie bij ons en als je toch een x in de buurt ben ben je altijd welkom voor een training.
Maar ben wel benieuwd welke gemeenschappelijke vriend je bedoel.

Hee kleine reus ;) Nou had het er toevallig gister over met ene Ronald K :cool:
Dus ik googlen en toen kwam ik dit topic tegen en via de posts kwam ik erachter dat jij 1 van de 2 eigenaren moest zijn en deze Ronald K dus ook kent :D

Als ik straks iets groter ben dan denk ik dat wel eens in de 2 weken even langskom met hem :D

Hee kleine reus ;) Nou had het er toevallig gister over met ene Ronald K :cool:
Dus ik googlen en toen kwam ik dit topic tegen en via de posts kwam ik erachter dat jij 1 van de 2 eigenaren moest zijn en deze Ronald K dus ook kent :D

Als ik straks iets groter ben dan denk ik dat wel eens in de 2 weken even langskom met hem :D

Ronald ken ik zeker haha,en om langs te komen hoef je echt niet een stuk groter te zijn hoor je ben altijd welkom.

Ronald ken ik zeker haha,en om langs te komen hoef je echt niet een stuk groter te zijn hoor je ben altijd welkom.

Hahah dat dacht ik ook :) Zou zelf ook wel zoiets willen hier in de buurt!
Nee dat snap ik, is meer voor me eigen ego dat ik niet teveel achterlig dan maar komt goed :cool:

• Topic Starter Topic Starter
benzine erbij geteld ;) is een godsvermogen als je elke dag op en neer moet om even te knallen.

Ja zeker weten!
Alleen daarvoor zou ik het al doen haha!

Kan je een leuke stack supplementen van kopen!

Ik net weer een lekkere schouder/hamstring training uitgevoerd.
Morgen 'even' rug knallen met Triceps.

Afgelopen week de rug free-weight apparaten even getest en die voelden geweldig aan!
Ik zie dus nu al uit naar de training van morgen om even maximaal te knallen daar.

Overigens geopend van 09.00 tot 20.00 morgen.

@ Ezra, kom je gewoon een keer kijken of ben je van plan vaker te komen? (abbo te nemen?!)

Nou over half uurtje mn maat ophalen en dan even de accommodatie bekijken er staat benen op het programma dus dat word gelijk de proef op de som nemen.

Nou over half uurtje mn maat ophalen en dan even de accommodatie bekijken er staat benen op het programma dus dat word gelijk de proef op de som nemen.

Veel plezier gewenst met het trainen en veel sterkte gewenst met het herstel de komende dagen!
Go hard or go home!

Gister avond hebben we bezoek gehad van me grote vriend reus(jeffrey latour) deze man weegt rond de 136 kg nu en heeft een shape waar je u tegen zegt.
Het was een gezellig weerzien en jef hoop je snel weer te zien.

Gister avond hebben we bezoek gehad van me grote vriend reus(jeffrey latour) deze man weegt rond de 136 kg nu en heeft een shape waar je u tegen zegt.
Het was een gezellig weerzien en jef hoop je snel weer te zien.

Waren er wel genoeg schijven aanwezig voor hem?:D

De volgende keer ben ik er ook bij. Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet;)

idd 1 woord: HUGE!! aardige gast ook!

Ik woon helaas zelf in Friesland, maar ben er afgelopen weekend langsgereden!
Helaas kon ik niet even komen, maar ik hoop de volgende x dat ik in Waddinxveen ben toch is even binnen te stappen!

Ik woon helaas zelf in Friesland, maar ben er afgelopen weekend langsgereden!
Helaas kon ik niet even komen, maar ik hoop de volgende x dat ik in Waddinxveen ben toch is even binnen te stappen!

Dat is aardig uit de route zeg;)

Maar de volgende keer zeker even binnenstappen!

Ik ga vandaag de nieuwe hackqsquat eens even uittesten en de smithmachine.
Heb er nu al zin in!

Voor de Die hards onder ons 1e pinksterdag zijn we gewoon open van 09:00-14:00 en 2e pinksterdag ook open van 10:00-20:00 dus iedereen is gewoon weer welkom.

Voor de Die hards onder ons 1e pinksterdag zijn we gewoon open van 09:00-14:00 en 2e pinksterdag ook open van 10:00-20:00 dus iedereen is gewoon weer welkom.

Wat betaald men voor een los lesje bij jullie. die 1e pinksterdagen zijn bij ons gewoon gesloten.

Terug
Naar boven