AndroidHealthClinic

Flexx gym Waddinxveen

Zaterdag kom ik een keer kijken met een vriend.
Ben het zat in bodegraven:p

Gym ziet er goed uit op de foto's, zou zelf wel bij jullie willen trainen. Het is alleen 6km fietsen en me huidige gym zit 1km hier vandaan :p

Trainen er nog wat lui van de vroegere Bodies hier? Heb daar tot aan het faillisement altijd getraind en vroeg me af of iedereen nu weer terug was in Waddinxveen. kan een reden zijn om weer eens wat meer Km te gaan rijden voor een sportschool.

beste flexx eigenaren, ik ben volgende week dinsdag met een vriend van me(dennis) om daar een s te kijken hoe het er aan toe gaat.

• Topic Starter Topic Starter
beste flexx eigenaren, ik ben volgende week dinsdag met een vriend van me(dennis) om daar een s te kijken hoe het er aan toe gaat.

En gisteren nog geweest?

Ondertussen is er veel gebeurd in de afgelopen paar maanden.
We zitten nu over de +200 leden en de kleedkamers zijn verhuisd, zo is alles iets ruimer opgesteld en oogt de zaal stukken groter!

Voor de gene die nog twijfelen, gewoon een keer langs komen en een proefles nemen!!!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:05 ----------

Trainen er nog wat lui van de vroegere Bodies hier? Heb daar tot aan het faillisement altijd getraind en vroeg me af of iedereen nu weer terug was in Waddinxveen. kan een reden zijn om weer eens wat meer Km te gaan rijden voor een sportschool.

Trainen inderdaad best wat lui van de vroegere bodies! Gewoon een avondje komen trainen en dan zie je vanzelf wat bekende gezichten denk ik:cool:

Al meer dan 200?

Goed bezig :D

En gisteren nog geweest?

Ondertussen is er veel gebeurd in de afgelopen paar maanden.
We zitten nu over de +200 leden en de kleedkamers zijn verhuisd, zo is alles iets ruimer opgesteld en oogt de zaal stukken groter!

nee buslijnen reden niet van Alexander naar Waddinxveen kwam ik achter toen ik al bij alexander stond xd

Kom waarschijnlijk dit weekend als ik toch al in Gouda ben. Wat zijn de tijden dan?

• Topic Starter Topic Starter
nee buslijnen reden niet van Alexander naar Waddinxveen kwam ik achter toen ik al bij alexander stond xd

Kom waarschijnlijk dit weekend als ik toch al in Gouda ben. Wat zijn de tijden dan?

Dat is flink ****ed up man:D

In het weekend zijn ze van 09.00 tot 14.00 geopend, zowel zaterdag als zondag.
Zie je misschien het weekend wel!:lifting

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:22 ----------

Ja gaat lekker voor nog geen 3 maanden open!

Naast het verplaatsen van de kleedkamers zijn er nog meer plannetjes, maar die worden pas bekend gemaakt als ze zijn uitgevoerd. Maar flexx gym is voorlopig nog niet uitgetransormeerd:D

Ik train hier tijdelijk maar ben zeer tevreden over het aanbod.
Vooral de free weight apparaten van sterling vallen goed in de smaak.
De NRG line apparaten ook maar soms vallen ze echt tegen.
Hier en daar ontbreekt er nog wel wat zoals bv. Schijven van 25 kilo en rekken om ze op te ruimen.

Daarnaast moest ik erg wennen aan de opstelling. Alle apparaten staan op merk opgesteld wat naar mijn mening niet ideaal is maar wel begrijpelijk.
Als je bv. Benen aan het trainen bent moet je door de hele zaal heen en weer lopen omdat ze niet bij elkaar staan.
Persoonlijk zie ikzelf graag alles opgesteld op spiergroep.

Al met al zeer tevreden en had hier graag langer willen sporten.

Respect voor de eigenaren. In deze lastige tijden een sportschool beginnen en dan ook nog eens snel groeien. De uitbreiding naar nog een zaal erbij is nu al een feit. Ik train hier nu vanaf mei.
Goeie begeleiding en een super goeie sfeer.

Inmiddels is het lang geleden dat er een update is geweest over de gym dit komt omdat we als eigenaren heel erg druk bezig zijn met het verbeteren van de gym en zo aan een hoop eisen van de leden kunnen voldoen om het zo voor iedereen zo veel mogelijk na de zin te maken.

We zijn nu 9 maanden open en alles is voor ons in een vogelvlucht gegaan we zijn van 1 zaal naar een 2e erbij gegaan voor de cardio apart neer te zetten om de drukte een beetje te splitsen en nu hebben we gister akkoord gekregen om er een verdieping bij te nemen.

De laatste update zaten we geloof ik op 200 leden deze zijn we inmiddels rustig voor bij gegaan en hopen begin volgende week de 600ste lid te mogen verwelkomen.

Nog steeds is iedereen vrij om een keer te komen trainen geheel gratis natuurlijk en om de sfeer te proeven,prijzen van de abonnementen zijn ongewijzigd gebleven en we zijn van de 365 dagen in het jaar er 363 open,dus ook de meeste feest dagen zijn we open.

We zijn als gym bezig een leuk team te vormen voor de wedstrijden die einde van het jaar gehouden zullen worden.

We proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met de vorderingen die we doormaken.

Terug
Naar boven