MuscleMeat

Flexx gym wedstrijdatleten

Bezoekers in dit topic

Vond ook nog een wedstrijd atleet die in voorbereiding is bij Flexx gym

final - kopie.jpg
 
in capelle daar werk ik ook, binnenkort verhuist mijn bedrijf naar zuid en moet ik echt een andere sportschool zoeken...
maar ik ga denk ik niet naar flexx.... teveel patsers;)

Hard trainende BB? Patsers? Skinnie, maak je grote mond eens waar en ga eens echt trainen:)

Ze zijn best lief hoor:D
 
Hard trainende BB? Patsers? Skinnie, maak je grote mond eens waar en ga eens echt trainen:)

Ze zijn best lief hoor:D

heb teveel tussen die wedstrijdjongens getraind en veel met ze getraind... ze hebben gewoon een bepaalde soort van arrogantie.. tis gewoon zo
en de verleiding om met anaboluh te beginnen speelt ook mee...
 
Met zo'n houding ben je ook totaal niet welkom bij Flexx. Ben blij dat je ergens anders gaat trainen want ik irriteer me nu al mateloos aan je kleuter opmerkingen.
 
Met zo'n houding ben je ook totaal niet welkom bij Flexx. Ben blij dat je ergens anders gaat trainen want ik irriteer me nu al mateloos aan je kleuter opmerkingen.

tralalalalalaaaaa:p
 
Met zo'n houding ben je ook totaal niet welkom bij Flexx. Ben blij dat je ergens anders gaat trainen want ik irriteer me nu al mateloos aan je kleuter opmerkingen.


Neem hem niet te serieus kerel.
Hij is niet wijs:D
 
Neem hem niet te serieus kerel.
Hij is niet wijs:D

Wedstrijdvoorbereiding he.. low carbs=hoge irritaties haha. Maar als er ooit een sportschool was waar er geen patsers trainen is het Flexx wel. Word door het team goed voor gezorgd dat er voor elke sporter een goede sfeer heerst. Ook de huisvrouw en startende "fitnesser" voelt zich zeer welkom bij Flexx. Dat komt omdat patsers snel door hebben word dat ze nog lang geen Roellie zijn en die zelfs geen attitude heeft. Dus doe maar lekker normaal.. doe je al gek genoeg.
 
meestal geldt de groter ze zijn de kleiner hun mond is en andersom :)
 
By the way... zit die Flexx - gym ergens achter verstopt? Heb vanmiddag gezocht... konnie vinden!
 
By the way... zit die Flexx - gym ergens achter verstopt? Heb vanmiddag gezocht... konnie vinden!

Bij de Mac de afslag nemen.. weg volgen.. dan zie je een autohandelaar en daarna Friday Eurotech. Daar het weggetje in en je bent er. Herkenbaar bij de afslag een banner van Flexx daarboven een van goedkoper tanken.
 
is afrit 19 op de a15 charlois portugaaal. en dan rechts rechts of zoals gezegd bordje van de mac volgen en bij de autohandelaar rechts afslaan
 
Laatst bewerkt:
Gelijk heeft u sorry excusses. weet dus nog steeds niet wat links of rechts is;)
 
Dit gaat een pracht jaar worden voor Flexx gym en haar atleten er loop daar zoveel talent rond dat we er heel veel van gaan horen de komende tijd.
 
Damn wat een hoop huge mofo`s trainen daar. Jammer dat ze zoiets niet in Adam hebben. Bij UFA trainen er wel een paar maar niet zoveel......
 
in capelle daar werk ik ook, binnenkort verhuist mijn bedrijf naar zuid en moet ik echt een andere sportschool zoeken...
maar ik ga denk ik niet naar flexx.... teveel patsers;)

te veel patsers?
je profileerd je zelf behoorlijk als patser
zo lopen er duizenden in dit land rond
meestal worden die niet al te serieus genomen bij de meeste gym's
vaak worden die ook genegeerd en uitgelachen
respecteer een ander zijn trainingen ook al stroken die niet met jou idee'n of doelstellingen
alleen een patser komt op het idee om een dumbbell als slagwapen te gebruiken,was 16.kg te zwaar voor je?
zonder gein,denk dat je jaloers bent ha ha
 
Ze zien er top uit:thumbs:
 
Back
Naar boven