Fitness Seller

Flexx gym wedstrijdatleten

afgelopen weekend in Hamburg geweest voor de universe van de nac

jr..rick 6de
figure barbara in lijn up van 13 ,8ste plaats
figure floortje boven 35jaaar lijn up 12,,,.2de plaats

IMG_0167.jpg

IMG_0554.jpg

IMG_0392.jpg

Wauw!!! Wat zien ze er goed uit! Superprestatie!
Die benen van Floor... :eek: MOOI!!! Vindt haar echt een voorbeeld wat je naturel kan bereiken. Ook een voorbeeld wat betreft uitstraling en podiumpresentatie trouwens.
Barbara ook respect hoor, eerste wedstrijd en dan meteen zo 3 achter elkaar - mooie prestatie ook qua plaatsing!
Ripped Rick! Echt een mooie fysiek! Whoehoe! Ook gefeliciteerd!
Denk als je de foto's van afgelopen 3 wedstrijden achter elkaar zet dat je ook een mooie vooruitgang ziet bij alledrie. Heel gaaf om te zien!
Gefeliciteerd, allevier!

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

HEb je nog meer foto's :D:D:D?

Prachtig! Ik heb gelukkig updates de afgelopen dagen telefonisch gehad want spannend was het voor mij ook. ook al was ik er niet bij!
Volgend jaar zeker wel! En hoe!

Prachtig! Ik heb gelukkig updates de afgelopen dagen telefonisch gehad want spannend was het voor mij ook. ook al was ik er niet bij!
Volgend jaar zeker wel! En hoe!
Echt jammer dat je niet kon... Maar eu... dan gaan ze volgend jaar dubbel zo hard schrikken!! :D

Mooie prestatie idd.
Alles credits aan team Flexx Gym. Oma wederom mooie resultaten die je weer op je lijst kan toevoegen.
Ik hoop dat ik voor Flexx Gym en mijn super lieve oma aankomend weekend ook een mooie prestatie kan neerzetten.

Echt jammer dat je niet kon... Maar eu... dan gaan ze volgend jaar dubbel zo hard schrikken!! :D

Inderdaad dat zei Sib ook al:D Thanks:o

Mooie prestatie idd.
Alles credits aan team Flexx Gym. Oma wederom mooie resultaten die je weer op je lijst kan toevoegen.
Ik hoop dat ik voor Flexx Gym en mijn super lieve oma aankomend weekend ook een mooie prestatie kan neerzetten.

Dat ga je zeker doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Echt super prestaties dacht ik zo!!!

Mooie prestatie idd.

Veel succes komend weekend! Volgens mij komt dat helemaal goed!!!!!!

Zijn er ergens nog meer foto's van de wedstrijd te vinden?

Goede prestatie van iedereen.. Nu lekker rusten??

Ms. Figure
1. Kristina Kudynova CZE
2. Ira Mayan NED
3. Luzviminda McClinton PHI
4. Maria Pilar Martinez ESP
5. Sylvia Reyss GER
6. Eva Bongard GER
7. Elvira Khayrutdinova GER
8. Beata Karaskova RUS
9. Isabel Bauwens BEL
10. Martina Seidlova SVK

out of Top 10:
Barisa Boughaba (FRA), Barbara Geense (NED), Nina Beauchamp (BEL), Katja Bauer (GER)

Oma..ze hebben barbara verkeerd geplaatst op de lijst??? Staat wat knullig vindt je niet?

Terug
Naar boven