Fitness Seller

Flink aan de schijterij vanwege shake!? (SPETTERPOEP)

Rond de 3500 a 4000 kcal uit me hoofd ?

Opmerkelijk dat je niet aankomt, maar ik zou het gewoon verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Rond de 3500 a 4000 kcal uit me hoofd ?

Opmerkelijk dat je niet aankomt, maar ik zou het gewoon verhogen.

ja idd.. ik kom écht niet aan... blijf gewoon nog steeds rond dat getal hange... en nog steeds waterachtig kakke...

heeft 't daadwerkelijk met me schildklier te maken

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 19:04 ----------

brol = diaree? waterkak????

Mooie zonnebril, Aygul.

Stoppen met shakes bradda, als je daarvan moet poepen.

Het is niet weinig maar het kan nog wat meer. Je eet veel boterhammen met kalkoen wat goed is, maar als avondeten is 200 gram kipfilet ongekookt niet zo heel veel, ik eet er nu 400 gram ongekookt en ik zit in de cut.

Maar toch raar dat je niet bijkomt, toch is de enige oplossing nog meer eten.. Tenzij je ergens een probleem hebt met je metabolisme.

maak foto van je diaree, dan kunnen wij het beter beoordelen, en wrs achterhalen wat het is.​

maak foto van je diaree, dan kunnen wij het beter beoordelen, en wrs achterhalen wat het is.​

zal is van de week even een foto maken...

het lijkt ook wel of 't '' vet druppels '' zijn.. soms helemaal geen bruine kleur...

als ik een scheet aan voel... en zet er druk op... komt de hele waterkak naar buiten... was laast nog..

zat in de trein. wou een scheet laten .. kwam de hele lading naar buiten.. dacht bij me zelf dat 't echt niet goed is ...

maar goed.. zoals ik al zei.. het lijkt soms dat je water hebt en paar van die vetdruppels in 't water druppelt , dan krijg je van die gele klodders of wat 't ook mag zijn..

Ga je nu echt een foto maken van je diaree...

Ik heb het een tijd gehad maar het kwam van de havermout, nu ben ik over gegaan op brinta en het is opgelost.

No offence maar ik denk echt niet dat er iemand hier op het forum ten eerste al een foto van je diaree wil zien en ten tweede van je diaree kan opmaken aan wat het ligt...

Gewoon wat spelen met je eten en als het begonnen is met de shakes dan laat je ze gewoon weg.

zal is van de week even een foto maken...

het lijkt ook wel of 't '' vet druppels '' zijn.. soms helemaal geen bruine kleur...

als ik een scheet aan voel... en zet er druk op... komt de hele waterkak naar buiten... was laast nog..

zat in de trein. wou een scheet laten .. kwam de hele lading naar buiten.. dacht bij me zelf dat 't echt niet goed is ...

maar goed.. zoals ik al zei.. het lijkt soms dat je water hebt en paar van die vetdruppels in 't water druppelt , dan krijg je van die gele klodders of wat 't ook mag zijn..

:roflol:!!!

Ik schijt soms ook water of iets dergelijks, maar dat duurt nooit weken das 1 schijtbeurt in de ... (srs)

Huub spetterpoep!

maak foto dan

Moet je wel 3 scheppen erin doen ?
Is 1 schep niet voldoende ?
Miss goed idee om brinta te mixen door je shakes om meer vezels binnen te krijgen...
Peperkoek eten is ook goed tegen de diaree.

Terug
Naar boven