Fitness Seller

Flink aan de schijterij vanwege shake!? (SPETTERPOEP)

ik weet wel.. heb zelf bloedarmoede ,

ben 1.69 54 kg , k eet en eet.. kom maar niet aan.. ook al heb ik een goeie dieet.. ik kom maar niet aan.. me schildklier die werken juist heel goed ( blijkbaar ) en ik denk dat 't shake niet écht wil omzetten..

hoe denken jullie erover?

Niet goed genoeg dus!

POSP alarm!! Plotseling Opkomende Spetter Poep xD , maar gozer stop gewoon met die shakes man... ken ook iemand die ermee moest stoppen omdat hij dergelijke problemen kreeg met het schijten en z'n darmen.

zal is van de week even een foto maken...

het lijkt ook wel of 't '' vet druppels '' zijn.. soms helemaal geen bruine kleur...

als ik een scheet aan voel... en zet er druk op... komt de hele waterkak naar buiten... was laast nog..

zat in de trein. wou een scheet laten .. kwam de hele lading naar buiten.. dacht bij me zelf dat 't echt niet goed is ...
maar goed.. zoals ik al zei.. het lijkt soms dat je water hebt en paar van die vetdruppels in 't water druppelt , dan krijg je van die gele klodders of wat 't ook mag zijn..

:D Je moet ook geen scheten laten in OV.

Ik raak ook aan de schijt van Weight Gainers.. komt door de maltodextrine die erin zit hoorde ik. Ermee gestopt en dunne schijt is weg, probleem opgelost. Doei.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je wel 3 scheppen erin doen ?
Is 1 schep niet voldoende ?
Miss goed idee om brinta te mixen door je shakes om meer vezels binnen te krijgen...
Peperkoek eten is ook goed tegen de diaree.

ja idd, dat zeiden ze ook toen ik in de trein zat ja

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 23:31 ----------

POSP alarm!! Plotseling Opkomende Spetter Poep xD , maar gozer stop gewoon met die shakes man... ken ook iemand die ermee moest stoppen omdat hij dergelijke problemen kreeg met het schijten en z'n darmen.

:D Je moet ook geen scheten laten in OV.

Ik raak ook aan de schijt van Weight Gainers.. komt door de maltodextrine die erin zit hoorde ik. Ermee gestopt en dunne schijt is weg, probleem opgelost. Doei.

Nou... ik moet wel wat weight gainers gebruiken , anders kom ik écht geen drol aan.. ben een persoon dat heeel moeilijk aan komt.. als ik me brood ivp voor brinta vervang houd 't wel wat meer tegen..

is er ook een alternatieve van plaats weight gainers ofwa?..

Zit nog steeds aan de schijterij:eek:

mammoth staat bekend als een product waar je schijterij van krijgt...
heb er zelf geen last van

Laatst bewerkt:
Ga je nu echt een foto maken van je diaree...

Ik heb het een tijd gehad maar het kwam van de havermout, nu ben ik over gegaan op brinta en het is opgelost.

No offence maar ik denk echt niet dat er iemand hier op het forum ten eerste al een foto van je diaree wil zien en ten tweede van je diaree kan opmaken aan wat het ligt...

Gewoon wat spelen met je eten en als het begonnen is met de shakes dan laat je ze gewoon weg.

jij weet van niks. OP, ik zou maar al te graag een foto van je diaree zien, liefst in high definition

Weetje wie je kan helpen ? :)
Een huisarts. Jeej! Wil foto's plaatsen van ze schijt op een forum. Gast doe normaal

Vetdruppeltje in je ontlasting is overigens ook vreemd. Misschien functioneert je galblaas niet goed. Of is er ergens anders iets niet goed in je verteringssysteem. Ga maar gewoon even naar de dokter ;)

Laatst bewerkt:
Jij als verpleegkundige moet ook weten dat je vezels moet gebruiken als je last heb van aanhoudende diarree, en anders stop met de shakes.

Misschien krijg je gewoon veels teveel eiwitten binnen. Heb ik ook een korte rijd gehad. Ging ik 3/4 keer per dag schijten. Toen even alles opnieuw bekeken en toen werd het een stuk minder.

Misschien krijg je gewoon veels teveel eiwitten binnen. Heb ik ook een korte rijd gehad. Ging ik 3/4 keer per dag schijten. Toen even alles opnieuw bekeken en toen werd het een stuk minder.

hoebedoel je in de zin van alles opnieuw bekeken

wat bij een vriend van mij hielp is niet met melk drinken maar met WATER!!
en doe gewoon 1 schepje elke keer.... wrm drie in 1 keer??1 is genoeg per keer

:popcorn:Spetterpoep is spetterend , wat dacht je van die mammoetbrol weg te gooien en je een echte gainer aan te schaffen

Weetje wie je kan helpen ? :)
Een huisarts. Jeej! Wil foto's plaatsen van ze schijt op een forum. Gast doe normaal

Vetdruppeltje in je ontlasting is overigens ook vreemd. Misschien functioneert je galblaas niet goed. Of is er ergens anders iets niet goed in je verteringssysteem. Ga maar gewoon even naar de dokter ;)

Hahaha, dat gaat inderdaad te ver. Bah

het lijkt ook wel of 't '' vet druppels '' zijn.. soms helemaal geen bruine kleur...

als ik een scheet aan voel... en zet er druk op... komt de hele waterkak naar buiten... was laast nog..

zat in de trein. wou een scheet laten .. kwam de hele lading naar buiten.. dacht bij me zelf dat 't echt niet goed is ...

maar goed.. zoals ik al zei.. het lijkt soms dat je water hebt en paar van die vetdruppels in 't water druppelt , dan krijg je van die gele klodders of wat 't ook mag zijn..
probeer is te stoppen met die eetlepel olie!

heb zelf wel eens van die mct olie gebruikt, en dan is t ook gegarandeerd dunner!

of verdeel t over de dag! sochtends een halve, savonds!

:roflol:

niets mis met speterpoep, heb het vooral als ik low carb ga.

Is inderdaad lekker als je naar de wc moet en je vriendin al dat spetter moet horen. De mijne kickt er heel erg op. Flap flap, trrrrttttt.. jawel.

Terug
Naar boven