XXL Nutrition

fok

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou je bent een mooie 5 kilo aan vocht aangekomen.
Eet je per dag een vaatje zout?

60 kilo op 1,75 dan ga ik er maar vanuit dat je nog nooit getraind heb. Toen besloot een spuit te zetten om vervolgens de inschrijving te voltooien bij een gare basic fif.

Succes met je flutkuur je zult alles nog sneller kwijt zijn dan dat het erbij gekomen is.

Ga je een log bijhouden met progressie fotos?


Ik vrees er ook voor dat hij het meeste allemaal terug ga kwijtspelen paar weken na zijn kuur en dan kun je terug van 0 beginnen. Het kan nooit dzt hij zijn natuurlijke potentie er al heeft uitgehaald met dat gewicht. Hij moet sowieso 15 tot 20 kilo naturel kunnen bijkomen, maar dat vergt geduld en discipline. Volgens mij is hij nog jong dus nog tijd zat later om te kuren.
 
Nou je bent een mooie 5 kilo aan vocht aangekomen.
Eet je per dag een vaatje zout?

60 kilo op 1,75 dan ga ik er maar vanuit dat je nog nooit getraind heb. Toen besloot een spuit te zetten om vervolgens de inschrijving te voltooien bij een gare basic fit.

Succes met je flutkuur je zult alles nog sneller kwijt zijn dan dat het erbij gekomen is.

Ga je een log bijhouden met progressie fotos?
Ben niet begonnen aan de 60kg, maar ik woog 49kg en had zware ondergewicht toen ik begon met trainen!!
 
Train 2 jaar & ben 26 jaar oud.
In het begin kwam ik vlug bij omdat ik nog nooit in mijn leven 2000+ kcal had gegeten.
 
Train 2 jaar & ben 26 jaar oud.
In het begin kwam ik vlug bij omdat ik nog nooit in mijn leven 2000+ kcal had gegeten.

Met alle respect, maar anabolen zijn nu nog niet de oplossing. Als jij echt niet bijkomt gewoon cal verhogen en uw BF mag gerust ook hoger. 4000 cal is wel veel voor iemand van 67 kilo, maar als je echt niet aankomt op 3500 cal dan heb je idd gelijk en kun je het optrekken tot 4000 cal. Als je het voedsel niet krijgt weggewerkt gewoon mass gainer pakken.
 
Omdat die zijn natuurlijke potentie er dan nooit volledig heeft uitgehaald. Tussen je 20 en 30 ste groei je nog goed en hebben anabolen totaal nog geen zin. Cardio doen voor een ectomorph heeft totaal geen zin als je al zoveel moeilijkheden hebt om massa te pakken. Dat is toch de logica zelve!

Je doet je naam weer eer aan, knuppel.
Anabolen geen zin? [emoji23]
En cardio is altijd goed. Goed voor je cardiovasculair systeem. Logica zelve dat je dan natuurlijk wat meer moet eten.
Ecto zijn is een excuus, gewoon meer eten.
 
Je doet je naam weer eer aan, knuppel.
Anabolen geen zin? [emoji23]
En cardio is altijd goed. Goed voor je cardiovasculair systeem. Logica zelve dat je dan natuurlijk wat meer moet eten.
Ecto zijn is een excuus, gewoon meer eten.

Lol, dus er gewoon op los spuiten als je nog een twintiger bent??? Jij bent vast en zeker een dealertje! ;-) Wat die cardio betreft,... ja man laat iemand die zware problemen heeft met ondergewicht maar lekker cardio doen dan zit die binnen 20 jaar daar nog te kloten in die fitness als skiny scull bone op die fiets of loopband. Volgens mij heb je er weinig verstand van en zeker als je anabolen aanprijst aan een ectomorph van 26 jaar.
 
hij prijst het toch niet aan ofwel droeftoeter? jij komt alleen met je bullshit dat het niet werkt, last van roidrages? damm daniel
 
Volgens mij ben jij je nakuur paar keer vergeten kloefklaffer!
 
Lol, dus er gewoon op los spuiten als je nog een twintiger bent??? Jij bent vast en zeker een dealertje! ;-) Wat die cardio betreft,... ja man laat iemand die zware problemen heeft met ondergewicht maar lekker cardio doen dan zit die binnen 20 jaar daar nog te kloten in die fitness als skiny scull bone op die fiets of loopband. Volgens mij heb je er weinig verstand van en zeker als je anabolen aanprijst aan een ectomorph van 26 jaar.

Als iemand goede basis kennis heeft kwa eten en trainen. Waarom niet? Als iemand een huge mofo wilt worden lukt dat niet natty. Dus waarom 10 jaar verneuken door natty te trainen?
Als iemand ondergewicht heeft of gewoon skinny is en groter wilt worden moet die meer eten. Kan iemand mooie smoesjes of excuses bedenken maar waar het elke keer op neer komt is voeding. Komt iemand niet aan? Meer eten!

Is toch wel echt basis kennis...
Plaats eens een foto van je fysiek.
 
Als iemand goede basis kennis heeft kwa eten en trainen. Waarom niet? Als iemand een huge mofo wilt worden lukt dat niet natty. Dus waarom 10 jaar verneuken door natty te trainen?
Als iemand ondergewicht heeft of gewoon skinny is en groter wilt worden moet die meer eten. Kan iemand mooie smoesjes of excuses bedenken maar waar het elke keer op neer komt is voeding. Komt iemand niet aan? Meer eten!

Is toch wel echt basis kennis...
Plaats eens een foto van je fysiek.


Als je een goede kennis hebt over voeding en training op je twintigste dan heb je totaal nog geen anabolen nodig. Je kunt dan nog jaren groeien door de voeding en trainingen. Anabolen zijn geen snoepjes en als je al begint te kuren op je twintigste dan verneuk je niet je tijd, maar eerder je lever en weet ik nog allemaal. Ik ken er genoeg die op hun twintigste begonnen zijn met kuren en die zijn nu rond hun 50 ste en lever volledig verneukt. Daarom raad ik mensen aan om pas te beginnen met anabolen als ze al een heel deel massa hebben opgebouwd met goede voeding en training.
 
Beginnen met kuren op 60kg :o Wat voor knuppel moet je dan wel niet zijn zeg. Het word gvd steeds gekker hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven